Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Läste en bra post.

salmah_l.jpg

Snakes aside, I have to make a special note about this photo.

Ladies, and members of the fashion industry... Do you see those hips in that picture up there? Take a good look at them. Those are the hips of a goddess among mortal men. There's not a straight man on Earth who wouldn't want to grab those hips and ride that woman to the moon and back. That is what we mean when we say 'curvy' is better than model-thin. That is the ideal shape for a woman's body.

If you're looking for a template to warp your ideas of body image, look at that photo and NOT the women in Cosmopolitan, OK, LOOK, or Mademoiselle. Salma Hayek may well be the only real woman in Hollywood.

Personally, I would seriously consider committing several gruesome murders with a variety of garden tools for a chance to go down on a woman with a lower torso like that... I wouldn't actually get to the point of trading violent acts against other living creatures for that cunnilingual opportunity, but I would come pretty damn close to it before my conscience would halt my actions.

If I were to put a monetary value on sex with a woman, I'd say Salma Hayek is worth a bajillion dollars, while Megan Fox would owe me ten bucks, and Paris Hilton doesn't have enough money to be allowed to touch my dick.

Anyway, back to that photo: That's a woman. That's what men want. Stop letting the skinny biatches and queers running the fashion magazines tell you otherwise. They're just jealous that they don't have glorious, mouth-wateringly delicious hips like those.

hand-point-up-2.jpg

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad

Puh äntligen, nu är det ok att se ut som JLo och Beyoncé! Breda höfter är något man föds med och superplatt mage det är ju inget svårt ideal att leva upp till! :roll:

beyonce_beauty.jpg

beyonce-sweet-dreams2.jpg

jennifer_lopez_001.jpg

Jennifer+Lopez+8.jpg

Postad

Tog ett litet skott på hyperturbo igen. Länge sen nu.

Gick bra. Vann 4 av 4 spelade. Mao +$508 på ca 10min spel. Lite skillnad mot gårdagens turnerings grind där man fick $250 för en tredje plats i en deep stack turre efter 7,5timmar slit!

Inget mer spel idag, nu väntar ett pass med bodypump (jobbar på att se ut som JLo) och sen blir det middag + vin i Vasastan! :)

Postad
Puh äntligen, nu är det ok att se ut som JLo och Beyoncé! Breda höfter är något man föds med och superplatt mage det är ju inget svårt ideal att leva upp till! :roll:
Haha, Lisa :lol:

Apropå JLO så ger ett bildsök på google med ordet "badonkadonkdonk" följande resultat:

jennifer-lopez-new-years-outfit.jpg

jennifer-lopez-new-years-outfit1.jpg

Fast det var den här jag trodde jag skulle få:

ap_missy_elliott_134959a.jpg

Den senare gör iaf bättre musik. Sjukt mkt bra låtar hon har!

Postad
FYP. Eller hur? ;-)

Yup. Hon påstår till och med att hon "inte ska spela särskilt mycket i Vegas" i syfte att shoppa upp hela reskassan i NY istället. Being Lisa: åk till Vegas och vänta vid poolen i tre veckor med minimala utgifter. Sen dra till NY och bränna allt.

Postad
Yup. Hon påstår till och med att hon "inte ska spela särskilt mycket i Vegas" i syfte att shoppa upp hela reskassan i NY istället. Being Lisa: åk till Vegas och vänta vid poolen i tre veckor med minimala utgifter. Sen dra till NY och bränna allt.

Haha! Sant :mrgreen:

Eventuellt bli rik på rouletten, för att kunna shoppa ännu mer! ;)

Postad

Äsch

Det spelar ingen roll att han inte fyller förrän på tisdag.

Vi räknar det som att han nu uppnått gubbåldern

Som TF säger, hoppas ni har det riktigt förbannat kul

Postad

Mycket trevlig kväll igår! Blev nästan rörd till tårar över att det var över 30 personer som dök upp och ville fira.

Femkampen vanns givetvis av lag 3 med undertecknad i spetsen. Därefter fick vi en grym show på Magic Bar med god mat och makalöst trolleri. Jag, Lisa, schoolbook, JohnH, Mackan Palm och syrran fick en liten private show av trollkonstnären David Persson efter ordinarie föreställning också. Sjukt fingerfärdig kille. Funderar fortfarande på hur han gjorde när han rev ett kort i fyra delar, lade det i schoolbooks hand, slöt handen och när schoolbook sedan öppnade handen lyckats "göra" kortet helt.

Palm körde lite stand up från scenen också. Wiseguy, Bengan, Bison mfl slöt också upp. En toppenkväll! Start tack till alla som kom och framförallt mr Palm och Lisa som arrade!

mentalisten.jpg

På scen och får tankarna lästa av "Mentalisten"... sinnes...

Postad

Snart dags att köra dottern till bööfdäj-partaj hos en kompis sen blir det hämtgurka på plo / ftp i tvenne timmar.

Ikväll testas den där rush-turren på ftp. Enda problemet är att det blir omöjligt att msna...

Postad
Ikväll testas den där rush-turren på ftp. Enda problemet är att det blir omöjligt att msna...

EN turnering (oavsett om det är en Rush) och du kan inte msn:a? Ska vi skylla på åldern eller att du är anställd inom offantliga sektorn? :twisted: :twisted: :twisted:

Postad
EN turnering (oavsett om det är en Rush) och du kan inte msn:a? Ska vi skylla på åldern eller att du är anställd inom offantliga sektorn? :twisted: :twisted: :twisted:
Alltså, vet inte om jag blivit gammal av att jobba offentligt eller om jag jobbar offentligt för att jag är gammal. Oavsett vad sjunker mina ord/minut med ca 50% per turre jag spelar.

Grindar The Guild. Felicia Day är awesome. Och söt. Mmmmm, Felicia Day.

Postad
Mycket trevlig kväll igår! Blev nästan rörd till tårar över att det var över 30 personer som dök upp och ville fira.

Femkampen vanns givetvis av lag 3 med undertecknad i spetsen. Därefter fick vi en grym show på Magic Bar med god mat och makalöst trolleri. Jag, Lisa, schoolbook, JohnH, Mackan Palm och syrran fick en liten private show av trollkonstnären David Persson efter ordinarie föreställning också. Sjukt fingerfärdig kille. Funderar fortfarande på hur han gjorde när han rev ett kort i fyra delar, lade det i schoolbooks hand, slöt handen och när schoolbook sedan öppnade handen lyckats "göra" kortet helt.

Palm körde lite stand up från scenen också. Wiseguy, Bengan, Bison mfl slöt också upp. En toppenkväll! Start tack till alla som kom och framförallt mr Palm och Lisa som arrade!

mentalisten.jpg

På scen och får tankarna lästa av "Mentalisten"... sinnes...

Verkligen mycket trevligt, tack Jens och alla övriga för arrangemanget och trevligt sällskap!

Det fetstilta känns det ju onekligen som jag borde vara i en position att fatta, men nej, får skylla på det antal öl jag intagit förutom hans fingerfärdighet.

Mentalisten var också mycket imponerande, att han bland annat lyckades spika vilket kort liveräven hefo hade dragit gav en annan dimension åt begreppet reads.

Postad

Tack för en riktig kalasfest jennez! Tyvärr kunde man inte hänga med hela vägen till stängning.. lät som man missade en del. Knoppades in kl 01.30. 06.20 satt jag i bilen körandes på väg till Falun. Nu på väg hem från sommarstugebygget. Fyy faan va trött jag är. I morgon blir det gjutning av plintar. "Ledig" i morgon.

Lisa har bjudit in sig o festmannen till stugan nästa sommar iaf så man får snickra på lite...

Postad

*jazz hands* :mrgreen:

Igårkväll tänkte jag att det kunde vara intressant att se huruvida rushpoker fungerar som turre. Reggar även en 24 dolls deepstack som startade samtidigt.

Ok, rushpoker är verkligen inget för mig och speciellt inte då som turnering. Sitter oftast och tjötar msn samtidigt som det liras och det var bara att glömma för jag ville hela tiden se nästa hand så det vart ett jäkla klickande och minimalt med chattande. Bo-o-o-o-o-ring. Tiltade ut efter ett par perioder...

24an gick bra och efter en suckout låg jag avg fram till bubblan där jag fick vika två händer och var därefter semishort på 8-9 BB. Vek AK 3 placeringar innan bubblan. Efter bubblan får man givetvis AA och ställer på knappen. SB insta och spikar sitt set med pp3 redan på flop. Hejdå och tack för all fisk.

Ahja, frun kom hem igårnatt iaf. Taggad till tusen efter fem dar på F&S-utbildning så hon börjar väl leda skivstångspass rätt snart. Undertecknad ska visst få äran att vara test subject när hon planerar sitt pass. Yay. Typ.

The Viktutmaningen II är nu i full gång... Mer om det senare...

• Skapa nytt...