pastan Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 hej, tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden. anyway kul att så många har skrivit, har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats. - som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt. ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången tack ska ni ha, wish me luck // Blom90 skit i den här tråden... in och skapa epic dagbok imho! GL! Citera
Unicum Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 E du redo inatt, Blom? Om inte, när isf? GLGL Citera
honest99 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 skit i den här tråden... in och skapa epic dagbok imho! GL! +1 på dagbok och GL, men var det inte bl a du som kände moraliska behov av övertalning till en lägre nivå innan pengarna tar slut? Är läget verkligen annorlunda nu? Citera
pastan Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 +1 på dagbok och GL, men var det inte bl a du som kände moraliska behov av övertalning till en lägre nivå innan pengarna tar slut? Är läget verkligen annorlunda nu? Jo och jag tycker fortfarande så? Men han har tagit ut 6 mille, vilket är smart som fan. Så nu är det kul att rejla honom igen när man vet att när han gular sin rulle så har han något bakom att leva för. Han kommer ju få bra jävla pengar på räntan.. så hoppas innerligt att han inte faller för "grupptrycken" runtomkring och känner att han måste bevisa för folket runtomkring sig att han är en highstakes spelare. Och därmed skyndar för att spela tillbaka pengar = gul. Sen är det smarta av honom att skita i dansken och slänga in nog för att spela 5-10. Slänger han in de där 2 miljonerna, åker på sjuka beats, då kommer det att gå på samma väg som många andra. Två mille till.. 1 mille till.. sen 1 mille till. Men men... han verkar inte bry sig. Hans kompis verkar absolut inte bry sig. Han ger ju hopp till alla som inte vill läsa pokerböcker och grinda. som jag sa tidigare.. dagbok och GL! Citera
nordkvist Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 hej, tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden. anyway kul att så många har skrivit, har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats. - som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt. ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången tack ska ni ha, wish me luck // Blom90 GL Skriv mer Citera
bigdwarf Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 ser ut som han äger honom rätt hårt atm Citera
Arnan Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Dansken som det talas om i tråden är med i ett Tv program på SVT 2 "Rik Av en Slump" Citera
calloway Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 vilket nätverk lirar dom på?? Citera
mukkitre Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 vilket nätverk lirar dom på?? Ipoker Citera
papiPope Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Ingen Vadå ingen?! Säg vem det fucking är! Citera
papiPope Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 hej, tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden. anyway kul att så många har skrivit, har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats. - som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt. ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången tack ska ni ha, wish me luck // Blom90 Min källa säger att detta inte är Blom90 Citera
gEeWhiZm8 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Min källa säger att detta inte är Blom90 lol Citera
green__ Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Vadå ingen?! Säg vem det fucking är! Citera
keftwe Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Min källa säger att detta inte är Blom90 Aftonbladet! Citera
SH Fan Club Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Jag har nog aldrig sett så mycket av den svenska avundsjukan som i denna tråd. Pinsamt. Citera
Unicum Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Uppfattar det som Blom är mycket mer diciplinerad än tidigare när jag sett honom. Mer valuebetting än tidigare Citera
Tuttinunnen Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Jag har nog aldrig sett så mycket av den svenska avundsjukan som i denna tråd.Pinsamt. Frågan är hur man kan unna någon man inte känner flera miljoner kronor, som han vunnit på (förmodad) röta? Citera
_mowmow Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Jag har nog aldrig sett så mycket av den svenska avundsjukan som i denna tråd.Pinsamt. gjdhgsahjehjfxjhzdjvnhjdghjjdj Citera
hager Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Frågan är hur man kan unna någon man inte känner flera miljoner kronor, som han vunnit på (förmodad) röta? Haha varför miss unna någon man inte känner? "som han vunnit på (förmodad) röta?" Go for it then;) du kanske är nästa.. poker handlar ju bara om tur.. Citera
Unicum Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Frågan är hur man kan unna någon man inte känner flera miljoner kronor, som han vunnit på (förmodad) röta? Det var det sämsta, röta???? Klart han har megaskills. Saknar kanske lite sunt förnuft när man multitablar mot 3 olika högstakare. Det kan inte va lätt..... Citera
Kristoffer Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Frågan är hur man kan unna någon man inte känner flera miljoner kronor, som han vunnit på (förmodad) röta? Jante i ett nötskal. Vänd på det. Hur kan man missunna någon man inte känner en massa pengar? Brukar du gå omkring och hata folk som vinner pengar på Lotto också? Av vilken anledning? Vad har de gjort dig? Citera
Recommended Posts