Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

pokerzp3 posts small blind [$100.00 USD].

Blom90 posts big blind [$200.00 USD].

** Dealing down cards **

pokerzp3 raises [$500.00 USD]

Blom90 raises [$2200.00 USD]

pokerzp3 raises [$6500.00 USD]

Blom90 calls [$4700.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 9h, Ad, Th ]

Blom90 checks

pokerzp3 bets [$9600.00 USD]

Blom90 calls [$9600.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Kd ]

Blom90 checks

pokerzp3 bets [$23000.00 USD]

Blom90 raises [$56690.00 USD]

pokerzp3 calls [$33690.00 USD]

** Dealing River ** [ 4c ]

pokerzp3 wins $146778.00 USD from main pot

Blom90 shows [Jc, 9c ]

pokerzp3 shows [Ks, 9d ]

 

Blom90 posts small blind [$100.00 USD].

pokerzp3 posts big blind [$200.00 USD].

** Dealing down cards **

Blom90 raises [$146351.00 USD]

pokerzp3 raises [$25292.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 6s, 4h, Ad ]

** Dealing Turn ** [ 7d ]

** Dealing River ** [ 8s ]

pokerzp3 wins $50982.00 USD from main pot

Blom90 wins $120959.00 USD from main pot

Blom90 shows [Jh, 3c ]

pokerzp3 shows [Ts, 7s ]

 

 

pokerzp3 posts small blind [$200.00 USD].

Blom90 posts big blind [$400.00 USD].

** Dealing down cards **

pokerzp3 raises [$1000.00 USD]

Blom90 calls [$800.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 8d, Js, 5d ]

Blom90 checks

pokerzp3 bets [$1600.00 USD]

Blom90 raises [$5450.00 USD]

pokerzp3 calls [$3850.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Qc ]

Blom90 bets [$10600.00 USD]

pokerzp3 raises [$114886.99 USD]

Blom90 raises [$22750.00 USD]

** Dealing River ** [ As ]

Blom90 wins $79998.00 USD from main pot

pokerzp3 wins $81536.99 USD from main pot

pokerzp3 shows [Jh, 9c ]

Blom90 shows [Jc, Qh ]

 

pokerzp3 posts small blind [$200.00 USD].

Blom90 posts big blind [$400.00 USD].

** Dealing down cards **

pokerzp3 raises [$100542.99 USD]

Blom90 raises [$16998.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Kh, 3c, Ad ]

** Dealing Turn ** [ 6d ]

** Dealing River ** [ Kd ]

pokerzp3 wins $118138.99 USD from main pot

Blom90 shows [Js, 2h ]

pokerzp3 shows [Qs, Ah ]

 

Sjuuuuukt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

pokerzp3 posts small blind [$100.00 USD].

Blom90 posts big blind [$200.00 USD].

** Dealing down cards **

pokerzp3 raises [$500.00 USD]

Blom90 raises [$2200.00 USD]

pokerzp3 raises [$6500.00 USD]

Blom90 calls [$4700.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 9h, Ad, Th ]

Blom90 checks

pokerzp3 bets [$9600.00 USD]

Blom90 calls [$9600.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Kd ]

Blom90 checks

pokerzp3 bets [$23000.00 USD]

Blom90 raises [$56690.00 USD]

pokerzp3 calls [$33690.00 USD]

** Dealing River ** [ 4c ]

pokerzp3 wins $146778.00 USD from main pot

Blom90 shows [Jc, 9c ]

pokerzp3 shows [Ks, 9d ]

 

Blom90 posts small blind [$100.00 USD].

pokerzp3 posts big blind [$200.00 USD].

** Dealing down cards **

Blom90 raises [$146351.00 USD]

pokerzp3 raises [$25292.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 6s, 4h, Ad ]

** Dealing Turn ** [ 7d ]

** Dealing River ** [ 8s ]

pokerzp3 wins $50982.00 USD from main pot

Blom90 wins $120959.00 USD from main pot

Blom90 shows [Jh, 3c ]

pokerzp3 shows [Ts, 7s ]

 

 

pokerzp3 posts small blind [$200.00 USD].

Blom90 posts big blind [$400.00 USD].

** Dealing down cards **

pokerzp3 raises [$1000.00 USD]

Blom90 calls [$800.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 8d, Js, 5d ]

Blom90 checks

pokerzp3 bets [$1600.00 USD]

Blom90 raises [$5450.00 USD]

pokerzp3 calls [$3850.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Qc ]

Blom90 bets [$10600.00 USD]

pokerzp3 raises [$114886.99 USD]

Blom90 raises [$22750.00 USD]

** Dealing River ** [ As ]

Blom90 wins $79998.00 USD from main pot

pokerzp3 wins $81536.99 USD from main pot

pokerzp3 shows [Jh, 9c ]

Blom90 shows [Jc, Qh ]

 

pokerzp3 posts small blind [$200.00 USD].

Blom90 posts big blind [$400.00 USD].

** Dealing down cards **

pokerzp3 raises [$100542.99 USD]

Blom90 raises [$16998.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Kh, 3c, Ad ]

** Dealing Turn ** [ 6d ]

** Dealing River ** [ Kd ]

pokerzp3 wins $118138.99 USD from main pot

Blom90 shows [Js, 2h ]

pokerzp3 shows [Qs, Ah ]

 

Nu var ju två av dessa händer s.k "flips", ai händerna pre. Men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huh? Sitter westerlund i finkan?

 

Inte vet jag. Vart fan är han annars?

 

Jag har en dröm. Phil Ivey sitter vid en 6-manna bord på Full Tilt och tror han är någon. Bloman sätter sig ner och Phil I blir lite skrajsen när den världsberömde svensken sätter sig ner.

 

Slaktarn tar nästa plats. Nu börjar Phil Ivey inse att han kommer att förlora stora pengar ikväll. Men kanske kommer det tre dåliga spelare så att jag har chans att gå +-0, tänker han desperat.

 

Nästa spelare att sätta sig ner är CarlDenStore. Nu är Phil Ivey gråtfärdig.

 

Just när den första tåren rinner nerför kinden så sätter sig Westerlund ner. Panikångesten drabbar nu Phil Ivey som en spark rakt i pungen.

 

Vad är det här? Världens fyra bästa spelare. Den svenska berömda fyrklövern. Hur skall jag komma ur det här utan att skämma ut mig, tänker han med en klump i magen?

 

Ner sitter nu på den sjätte platsen D Glimne. VAD FAN ÄR DET HÄR, tänker Phil Ivey. Om ni undrar varför han tänker på svenska och varför han vet vem D Glimne är så är svaret följande.

 

Man har kallat Phil Ivey för pokerns Tiger Woods. Och Tiger Woods är gift med en svenska. Och då kan man anta att Tiger Woods har lärt sig svenska. Och eftresom Phil Ivey är pokerns Tiger Woods så kan han också svenska. Och eftersom världens bästa spelare är svenska så är det naturlig att Phil Ivey läser på svenska pokerforum. Och då är det naturligt att han vet att Glimne är världens sämsta pokerspelare och världens sämsta människa och världen sämsta varelse. Därför att det ingen överraskning att Phil Ivey reagerar över att världen fyra bästa spelare samt världens sämsta spelare sitter ner vid samma bord. Alla svenskar.

 

Nu börjat ett helvete för Phil Ivey. Supersvenskarna tar inköp efter inköp av honom. Han försöker att komma undan men railbirdsen tvingar honom att reloada och reloada och reloada. Till slut tvingas en gråtande Phil Ivey erkänna att han är gul och att han måste börja på McDonalds för att få ihop til len bankrulle till NL2.

 

Ta det för vad det är. En våt pokerdröm som kanske aldrig kommer att inträffa. Men man får väl drömma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vet jag. Vart fan är han annars?

 

Jag har en dröm. Phil Ivey sitter vid en 6-manna bord på Full Tilt och tror han är någon. Bloman sätter sig ner och Phil I blir lite skrajsen när den världsberömde svensken sätter sig ner.

 

Slaktarn tar nästa plats. Nu börjar Phil Ivey inse att han kommer att förlora stora pengar ikväll. Men kanske kommer det tre dåliga spelare så att jag har chans att gå +-0, tänker han desperat.

 

Nästa spelare att sätta sig ner är CarlDenStore. Nu är Phil Ivey gråtfärdig.

 

Just när den första tåren rinner nerför kinden så sätter sig Westerlund ner. Panikångesten drabbar nu Phil Ivey som en spark rakt i pungen.

 

Vad är det här? Världens fyra bästa spelare. Den svenska berömda fyrklövern. Hur skall jag komma ur det här utan att skämma ut mig, tänker han med en klump i magen?

 

Ner sitter nu på den sjätte platsen D Glimne. VAD FAN ÄR DET HÄR, tänker Phil Ivey. Om ni undrar varför han tänker på svenska och varför han vet vem D Glimne är så är svaret följande.

 

Man har kallat Phil Ivey för pokerns Tiger Woods. Och Tiger Woods är gift med en svenska. Och då kan man anta att Tiger Woods har lärt sig svenska. Och eftresom Phil Ivey är pokerns Tiger Woods så kan han också svenska. Och eftersom världens bästa spelare är svenska så är det naturlig att Phil Ivey läser på svenska pokerforum. Och då är det naturligt att han vet att Glimne är världens sämsta pokerspelare och världens sämsta människa och världen sämsta varelse. Därför att det ingen överraskning att Phil Ivey reagerar över att världen fyra bästa spelare samt världens sämsta spelare sitter ner vid samma bord. Alla svenskar.

 

Nu börjat ett helvete för Phil Ivey. Supersvenskarna tar inköp efter inköp av honom. Han försöker att komma undan men railbirdsen tvingar honom att reloada och reloada och reloada. Till slut tvingas en gråtande Phil Ivey erkänna att han är gul och att han måste börja på McDonalds för att få ihop til len bankrulle till NL2.

 

Ta det för vad det är. En våt pokerdröm som kanske aldrig kommer att inträffa. Men man får väl drömma?

 

dom lirar nu ivey heaven i det här fallet hell;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vet jag. Vart fan är han annars?

 

Jag har en dröm. Phil Ivey sitter vid en 6-manna bord på Full Tilt och tror han är någon. Bloman sätter sig ner och Phil I blir lite skrajsen när den världsberömde svensken sätter sig ner.

 

Slaktarn tar nästa plats. Nu börjar Phil Ivey inse att han kommer att förlora stora pengar ikväll. Men kanske kommer det tre dåliga spelare så att jag har chans att gå +-0, tänker han desperat.

 

Nästa spelare att sätta sig ner är CarlDenStore. Nu är Phil Ivey gråtfärdig.

 

Just när den första tåren rinner nerför kinden så sätter sig Westerlund ner. Panikångesten drabbar nu Phil Ivey som en spark rakt i pungen.

 

Vad är det här? Världens fyra bästa spelare. Den svenska berömda fyrklövern. Hur skall jag komma ur det här utan att skämma ut mig, tänker han med en klump i magen?

 

Ner sitter nu på den sjätte platsen D Glimne. VAD FAN ÄR DET HÄR, tänker Phil Ivey. Om ni undrar varför han tänker på svenska och varför han vet vem D Glimne är så är svaret följande.

 

Man har kallat Phil Ivey för pokerns Tiger Woods. Och Tiger Woods är gift med en svenska. Och då kan man anta att Tiger Woods har lärt sig svenska. Och eftresom Phil Ivey är pokerns Tiger Woods så kan han också svenska. Och eftersom världens bästa spelare är svenska så är det naturlig att Phil Ivey läser på svenska pokerforum. Och då är det naturligt att han vet att Glimne är världens sämsta pokerspelare och världens sämsta människa och världen sämsta varelse. Därför att det ingen överraskning att Phil Ivey reagerar över att världen fyra bästa spelare samt världens sämsta spelare sitter ner vid samma bord. Alla svenskar.

 

Nu börjat ett helvete för Phil Ivey. Supersvenskarna tar inköp efter inköp av honom. Han försöker att komma undan men railbirdsen tvingar honom att reloada och reloada och reloada. Till slut tvingas en gråtande Phil Ivey erkänna att han är gul och att han måste börja på McDonalds för att få ihop til len bankrulle till NL2.

 

Ta det för vad det är. En våt pokerdröm som kanske aldrig kommer att inträffa. Men man får väl drömma?

lololol. Hamnar enkelt på min top 10 lista över roligaste saker man läst på pf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vet jag. Vart fan är han annars?

 

Jag har en dröm. Phil Ivey sitter vid en 6-manna bord på Full Tilt och tror han är någon. Bloman sätter sig ner och Phil I blir lite skrajsen när den världsberömde svensken sätter sig ner.

 

Slaktarn tar nästa plats. Nu börjar Phil Ivey inse att han kommer att förlora stora pengar ikväll. Men kanske kommer det tre dåliga spelare så att jag har chans att gå +-0, tänker han desperat.

 

Nästa spelare att sätta sig ner är CarlDenStore. Nu är Phil Ivey gråtfärdig.

 

Just när den första tåren rinner nerför kinden så sätter sig Westerlund ner. Panikångesten drabbar nu Phil Ivey som en spark rakt i pungen.

 

Vad är det här? Världens fyra bästa spelare. Den svenska berömda fyrklövern. Hur skall jag komma ur det här utan att skämma ut mig, tänker han med en klump i magen?

 

 

:lol: Det roligaste och mest välskrivna jag läst på detta forum! Riktigt roligt...

Grymt scenario att tänka sig. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...