Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte gå in på detaljer, men det fanns en plan och komma åt vissa regulars som inte ger action. Flera inblandade. Inget fusk dock.

 

Förstår. Det känns som att Bloms största svaghet var att han just gav alla action. Det fanns ett par motståndare som JAG tycker han hade lite edge mot. Hade han hållt sig till dem så kanske det sett annorlunda ut idag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men kolla in the office dagboken, IRLsucks har ju ett par hundratusen dollar iaf, det var ju en scam allt det här bullshit med att han börja med 2k dollar.

 

Om det är över hans nivåer eller inte kan man ju diskutera, men han spelar ju 25/50 regular och även skottat lite 50/100 förr på ipoker så tycker inte det är så ologiskt, är väldigt säker på min sak, det är ingen annan IRLsucks. Slaskigheten i ett nötskal men han får ju grym image av allt svammel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle förklara vissa av sexyterrans poster i denna tråd...

 

Typ denna LOOOL

tycker ni är tomtar som tror ni kan säga nåt om den handen... ni vet ingenting om gameflow, metagame, stats... man KAN inte diskutera en hand utan information. om blom själv postat handen, gett sina tankar etc. och vi inte fått se hans action på river, DÅ hade vi kunnat diskutera.

 

annars anser jag det totalt meningslöst att diskutera en hand tagen helt ur kontext sådär. men kör hårt ni.... visa vad ni kan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt kul whine från Blom i SvS chatten nyss.

Han var ner 80k (ett inköp) efter att ha varit upp 300k och det var tydligen jättehemskt. Efter 10 minuters gnäll och grin så sa att han att de var lika bra att dom (Himpan och Halo2 (Smutsfall)) gulade hans SvS rulle.

 

Fann stor humor i detta.

 

Edit: Medans jag skrev gula han ett av 3 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner mig helt tom inombords efter att ha spenderat 2 timmar att läsa igenom hela den här tråden från sida 1 och just insett att jag aldrig mer i mitt liv kommer få läsa en bättre tråd.

 

Känns som om man lika gärna kan lägga ner all forumverksamhet och dö, för den här tråden går aldrig att toppa. =*(

 

Best ever!

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner mig helt tom inombords efter att ha spenderat 2 timmar att läsa igenom hela den här tråden från sida 1 och just insett att jag aldrig mer i mitt liv kommer få läsa en bättre tråd.

 

Känns som om man lika gärna kan lägga ner all forumverksamhet och dö, för den här tråden går aldrig att toppa. =*(

 

Best ever!

 

 

Förre

 

Synd. Kommer sakna dig.

 

/Jorre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt kul whine från Blom i SvS chatten nyss.

Han var ner 80k (ett inköp) efter att ha varit upp 300k och det var tydligen jättehemskt. Efter 10 minuters gnäll och grin så sa att han att de var lika bra att dom (Himpan och Halo2 (Smutsfall)) gulade hans SvS rulle.

 

Fann stor humor i detta.

 

Edit: Medans jag skrev gula han ett av 3 bord.

 

Är du säker på att Halo2 är smuts? Har sett dom inne samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...