Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

Asså den är jag fan med på. Mest poster=störst kuk. Obv har ju hela konceptet kommit från 2+2 där imo:andet och this:andet spårat totalt vid det här laget, tycker ba det är fett att skriva imo egentligen.. menar, viktigt att påpeka att det är i ens egen opinion, annars måste man ju anta att någon annan har skrivit från vederbörandes konto.

 

EDIT: Varför inte ta det till en ny nivå. Jag kommer hädanefter ENBART skriva inlägg som ser ut såhär: Imo. Sen INGET annat.

 

Detta kanske är för obv imo att det är så obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den som har mest poster när han dör vinner imo. Då håller det inte att skriva en massa givande poster imo.

 

This

 

Asså den är jag fan med på. Mest poster=störst kuk. Obv har ju hela konceptet kommit från 2+2 där imo:andet och this:andet spårat totalt vid det här laget, tycker ba det är fett att skriva imo egentligen.. menar, viktigt att påpeka att det är i ens egen opinion, annars måste man ju anta att någon annan har skrivit från vederbörandes konto.

 

EDIT: Varför inte ta det till en ny nivå. Jag kommer hädanefter ENBART skriva inlägg som ser ut såhär: Imo. Sen INGET annat.

 

 

That

 

 

imho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imo imo, imo... imo. Obv.

 

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nikkuh what.

 

get a life henri :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imo imo, imo... imo. Obv.

 

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. DurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrB]r[/b] nikkuh what.

 

FYP

 

FTPYF

 

or this

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du säker på att Halo2 är smuts? Har sett dom inne samtidigt.

 

Det är vad som sades i chatten igår. Inget nekande av någon på bordet och rent allmänt verkade det stämma väl. Har även för mig att Halo2 snacka om när dem spela på iPoker (mitt i hans whine), Bareev har väl inte gjort det?

 

Mycket möjligt att det är delat konto hursom.

 

this

 

that

 

this

 

That

 

+1

 

and the OTHER!

 

This and than that and it's like.. thisthat.

 

Ingen känner att thisandet på andras this är ungefär lika givande som att skriva imo efter allting. "Hello imo."

 

This

 

That

 

imho

 

this

 

in before wat

 

Imo imo, imo... imo. Obv.

 

EDIT: Nä, jag slår ett slag för tiderna då folk tävlade om vem som kunde skriva durr med flest r. Det var roligare. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nikkuh what.

 

wtf?

 

lol?

 

FYP.

 

FYP.

 

FYP.

 

AWGTHTGTATA

 

watzp4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...