Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Online cashgame poker......wtf....

 

Tror Ola får rätt, det är snart dött, frågan är bara om det är sån här pajaseri eller om det är Bottarna som Ola tror eller om det är förbud som kommer..

 

Im not too sure....

 

kommer aldrig dö helt, aldrig.. om folk nu skulle sluta mer och mer kommer alltid nån sida vara uppe och den kommer ha alla folk, och då kan dom vara säkrare än alla sidor någonsin vart osv.. inte en chans att det försvinner.

 

poker har funnits i flera hundra år.. internet är nytt och kommer aldrig dö, dom 2 tillsammans kommer alltså finnas föralltid.

 

iaf vad jag tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, läst igenom tråden och snackade med blom på msn. Han bad mig skriva lite för hans räkning.

 

Citerar lite löst från msn.

 

"Jag började med 15 k sek, spelade 1/2. 6-tablade ca 12 h om dygnet, fick upp en rulle på 50 k sek efter på dagar gick upp i nivå och höll på så. Efter tre veckor så hade jag gått upp till $1.9m

 

Hade alltid byggt upp hyffsad rulle när jag gick upp i stakes, men om ja torskade på ngn nivå gick jag inte ner igen.

Som en gång på 10/20 hade jag alla mina sista pengar i ett bord och va all-in och klonkade, hade dock tagit it lite över 150 k sek.

Oså fortsatte o bygga, o när ja kom upp i 2 mill sek tog ja ut 1 mille av dem.

 

Höll på så och har sammanlaggt tagit ut 5-6 mille, ska ta ett break nu tror jag och sen gå ner i stakes. Men e dock sugen på spela en fisk som tog mkt av mig här om natten.

 

Men får se, om ja spelat nåt kmr de förmodligen inte va så högt, kanske bara mot den fisken isf.

 

Men jag har haft en 3 dagars period o nu senaste en 2 dagars period jag har spelat kasst. De har nog vart för påfrestande och spela i snitt 12 h om dygnet och mestadels 6-tablat.

 

Hoppas det vart ett kul rail iaf! / Blom90:) (ni kan läsa hela min story om ni får lusten i ngn pokertidning snart)"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte halo2 bareev?

 

Är det inte ganska knäppt ändå?

Att man på nätet kan sitta och spela om MASSOR av pengar och kanske inte ha en aning om vem man spelar mot egentligen?

 

Dels tänkte jag jämförelsevis mot live.... där man i alla fall faktiskt har en människa framför sig. Iofs kan man ha solglasögon och huvtröja, men ändå...

 

Intressant egentligen det här med att spelare bytlånar konto med varandra, osv. Fusk?

 

Tror det finns stora skillnader mellan vad som är okey att göra på nätet och vad som är okey att göra live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, läst igenom tråden och snackade med blom på msn. Han bad mig skriva lite för hans räkning.

 

Citerar lite löst från msn.

 

 

Hade alltid byggt upp hyffsad rulle när jag gick upp i stakes, men om ja torskade på ngn nivå gick jag inte ner igen.

Som en gång på 10/20 hade jag alla mina sista pengar i ett bord och va all-in och klonkade

 

Efter tre veckor så hade jag gått upp till $1.9m

 

 

)"

 

Kul att jag förlorade en $1,9 miljoner pott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var IRL som förlorade potten på 10/20 som blom pratar om.

 

Ja!

 

Hade fanskapet på repen och har för mig att han 3 outade för rullen. Var en rolig fight faktiskt. Vi hade båda bara runt 16k online, så vi fick konstant byta bord så fort någon av oss fick en stor stack. Ofta räckte det med att någon vann en 50bi pott så var vi tvugna.

Låg runt $15k upp där ett tag men slutade $20 ner. Lyckades förlora 9 inköp på runt 80 händer så jag slutade. Rekord för min del faktiskt, fick tre AA knäckta under perioden

 

glad att jag förlorade till en sann gambler iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja!

 

Hade fanskapet på repen och har för mig att han 3 outade för rullen. Var en rolig fight faktiskt. Vi hade båda bara runt 16k online, så vi fick konstant byta bord så fort någon av oss fick en stor stack. Ofta räckte det med att någon vann en 50bi pott så var vi tvugna.

Låg runt $15k upp där ett tag men slutade $20 ner. Lyckades förlora 9 inköp på runt 80 händer så jag slutade. Rekord för min del faktiskt, fick tre AA knäckta under perioden

 

glad att jag förlorade till en sann gambler iaf

 

Nu börjar levlingen gå överstyr i denna tråd.

 

Erkänn ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee knappast en slump att IRLsucks drar till Australien alldelles innan blom börjar härja som värst. Han har ju rullen för att lira de där nivåerna, är ipoker räv och en av få personer som kan spela så enormt dåligt och ändå tokplussa. Om ni någonsin har railat honom fattar ni vad jag menar, den där slaskiga spelstilen är så lik Blom90, har dessutom en källa som är 99,9% säker på att det är IRLsucks. Mer om detta följer...

 

 

Ska blom vara slaskig eller? Jag har inte spelat mot han senaste 2 veckorna eller railat. Men om inte hans spel har ändrats markant så är han ju tight/passive synstation som aldrig bluffar i småpotter eftersom att han 38 tablar 7 olika spelare som alla är bättre än honom och inte kan ha koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som har mest poster när han dör vinner imo. Då håller det inte att skriva en massa givande poster imo.

 

Asså den är jag fan med på. Mest poster=störst kuk. Obv har ju hela konceptet kommit från 2+2 där imo:andet och this:andet spårat totalt vid det här laget, tycker ba det är fett att skriva imo egentligen.. menar, viktigt att påpeka att det är i ens egen opinion, annars måste man ju anta att någon annan har skrivit från vederbörandes konto.

 

EDIT: Varför inte ta det till en ny nivå. Jag kommer hädanefter ENBART skriva inlägg som ser ut såhär: Imo. Sen INGET annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...