Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

hej,

 

tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden.

anyway kul att så många har skrivit,

har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats.

- som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt.

 

ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången

 

tack ska ni ha, wish me luck // Blom90

 

skit i den här tråden...

 

in och skapa epic dagbok imho!

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+1 på dagbok och GL, men var det inte bl a du som kände moraliska behov av övertalning till en lägre nivå innan pengarna tar slut? Är läget verkligen annorlunda nu?

 

Jo och jag tycker fortfarande så? Men han har tagit ut 6 mille, vilket är smart som fan. Så nu är det kul att rejla honom igen när man vet att när han gular sin rulle så har han något bakom att leva för. Han kommer ju få bra jävla pengar på räntan.. så hoppas innerligt att han inte faller för "grupptrycken" runtomkring och känner att han måste bevisa för folket runtomkring sig att han är en highstakes spelare. Och därmed skyndar för att spela tillbaka pengar = gul.

 

Sen är det smarta av honom att skita i dansken och slänga in nog för att spela 5-10. Slänger han in de där 2 miljonerna, åker på sjuka beats, då kommer det att gå på samma väg som många andra. Två mille till.. 1 mille till.. sen 1 mille till.

 

Men men... han verkar inte bry sig. Hans kompis verkar absolut inte bry sig. Han ger ju hopp till alla som inte vill läsa pokerböcker och grinda.

 

som jag sa tidigare.. dagbok och GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej,

 

tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden.

anyway kul att så många har skrivit,

har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats.

- som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt.

 

ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången

 

tack ska ni ha, wish me luck // Blom90

 

GL :D Skriv mer :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej,

 

tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden.

anyway kul att så många har skrivit,

har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats.

- som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt.

 

ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången

 

tack ska ni ha, wish me luck // Blom90

 

Min källa säger att detta inte är Blom90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är hur man kan unna någon man inte känner flera miljoner kronor, som han vunnit på (förmodad) röta?

 

Haha varför miss unna någon man inte känner?

 

"som han vunnit på (förmodad) röta?"

 

Go for it then;) du kanske är nästa.. poker handlar ju bara om tur..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är hur man kan unna någon man inte känner flera miljoner kronor, som han vunnit på (förmodad) röta?

Jante i ett nötskal. Vänd på det. Hur kan man missunna någon man inte känner en massa pengar? Brukar du gå omkring och hata folk som vinner pengar på Lotto också? Av vilken anledning? Vad har de gjort dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...