ludvvig Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Fy fan vad bra jag springer nu!!! $$$$$$$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 Fy fan vad bra jag springer nu!!! $$$$$$$$ Ta lite trama , sätt dig på en bänk och gå o titta på en solnedgång vettja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Införskaffat på 62.70 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Och stop-loss-sålt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Fått igång min kapitalförsäkring nu. Läge att köra igång långt nu eller vänta på att det ska svänga ner igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 Och stop-loss-sålt Nytt namn på dagboken - Gdailys trading dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 Jag citerar mig själv: Börsmässigt tänkte jag skriva här en gång först nu då det ser rätt spännande ut.Vi står inför en tredjevåg upp snart. Och elliotisters högsta mål här i livet är att rida på tredjevågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2009 Nya lows på dollarn. Trenden är numera nedåt och övervikt SEK/NOK/CAD/AUD samt undervikt JPY och USD rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Nya lows på dollarn. Trenden är numera nedåt och övervikt SEK/NOK/CAD/AUD samt undervikt JPY och USD rekommenderas. Hur hedgar man på bästa sätt? Köpa MINISHRT USD eller hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2009 Hur hedgar man på bästa sätt? Köpa MINISHRT USD eller hur gör man? Bra fråga, det är väl ett alternativt, att sälja USD via en vanlig depå fungerar, CFDs går, guld går absolut inte då det också trendar nedåt. Att sätta de i ett ränte/aktie konto i nåt av valutorna ovan fungerar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2009 Suck, igår var en mörk jävla dag. En av de bästa (om inte den bästa) tradingbloggarna på nätet stängdes ner. Det här lär göra all trading bra mycket svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Suck, igår var en mörk jävla dag. En av de bästa (om inte den bästa) tradingbloggarna på nätet stängdes ner. Det här lär göra all trading bra mycket svårare. Vilka skulle du säga är de bästa nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2009 Vilka skulle du säga är de bästa nu då? Det behövdes egentligen inte så många mer än den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Förresten, har försökt hitta rapporten som den här artikeln bygger på: http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article553757.ece Jag har dock inte lyckats, trots sökande på hemsidan och via Google. Någon som sett den eller har tips på hur jag kan få tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2009 Så få läsare jag har kvar får du nog svårt att hitta den via de Nu har dessutom mitt tredje yrke utanför nätpokern och aktierna börjat upptaxeras http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2009\04\08\332561&SectionId=Ettan&menusection=Startsidan;Huvudnyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jag tror jag ska söka jobb på Skatteverket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2009 Som ni som följt twittrandet märkt via tradesen i realtid så har det gått ganska bra de senaste dagarna. Har även spelat en hel del poker mer och har faktiskt t.om. lyckats grinda ihop en rulle från mina $400 som jag hade kvar ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Sweet! Mina SSO från i onsdags har haft en bra påskvecka dom också hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 är det rally för alltid som gäller nu? känns nästan så.. eller kommer det komma en sista körare med ny botten? vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2009 Är lite nere idag, besviken på mig själv att jag skottade bort hela rullen. Känner att jag behöver vara för mig själv och dessutom är PF ganska tråkigt nuförtiden. Jag lovar att det här är den sista jag någonsin skapar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Är lite nere idag, besviken på mig själv att jag skottade bort hela rullen.Nästa moderator hit lås dagboken och släng bort den. Känner att jag behöver vara för mig själv och dessutom är PF ganska tråkigt nuförtiden. Jag lovar att det här är den sista jag någonsin skapar. Trist, gl btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Väldigt tråkigt Jens. Förstår dig dock. Tycker också att pf har blivit tråkigt. Tittar nästan enbart i din dagbok när jag är här. Om du fortsätter blogga på annat forum följer gärna dig dit. kan också tänka mig att vara mer delaktig i diskussioner även fast mina kunskaper i trading är långt efter dina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 14 April , 2009 Rapport Share Postad 14 April , 2009 Har börjat kika på börsen igen efter att ha varit helt likvid i 15 månader typ. Hur får man tillgång till Djens twittrande? Skulle vara kul att följa tradesen och även lärorikt när man är tillbaka som newbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 14 April , 2009 Rapport Share Postad 14 April , 2009 Skaffa twitter, adda Djens? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts