Gå till innehåll

Lina Olofsson tvingades byta bord


Klyka

Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja så där argumenterade hon vid bordet också, "det var ju så mkt smarrigt i mitten".. Men att syna en all in med hålpipa.. Och att hon hade färgdrag (det var inte backdoor, men ändå liksom) gör ju inte saken bättre, jag skulle aldrig syna en sån stor push med färgdrag liksom. Two wrongs doesn't make a right, men det kanske Hefo tycker. Att det var många spelare med i potten gör ju inte saken bättre direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja så där argumenterade hon vid bordet också, "det var ju så mkt smarrigt i mitten".. Men att syna en all in med hålpipa.. Och att hon hade färgdrag (det var inte backdoor, men ändå liksom) gör ju inte saken bättre, jag skulle aldrig syna en sån stor push med färgdrag liksom. Two wrongs doesn't make a right, men det kanske Hefo tycker. Att det var många spelare med i potten gör ju inte saken bättre direkt...

 

Eh ok, så du synar hellre med nötfärgdraget mot en person än mot tre spelare som är all in, dvs det ligger massor smarrigt i mitten, för att citera Hefo då, istället för mot bara en stack, och du vet här att du har omkring 12 outs (förmodligen alla ej parande spader och alla femmor) för att vinna potten??

 

Solklar syn i denna typen av grundstackade turnering som den förra omgången av pokerkryssningar utgjorde i.m.o. ;)

 

Sen vill jag gärna ifrågasätta din förbundsstatus när jag ändå är igång, ett flertal av de senaste posterna du lämnat här på pf (mycket av det i denna tråd) anser jag inte lämpar sig för en officiell representant för förbundet, och eftersom du t.o.m. har din förbundsstatus i din signatur tycker jag du agerar som en sådan oavsett i vilka trådar du skriver... Tycker du själv att det du skrivit är 100% lämpligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja så där argumenterade hon vid bordet också, "det var ju så mkt smarrigt i mitten".. Men att syna en all in med hålpipa.. Och att hon hade färgdrag (det var inte backdoor, men ändå liksom) gör ju inte saken bättre, jag skulle aldrig syna en sån stor push med färgdrag liksom. Two wrongs doesn't make a right, men det kanske Hefo tycker. Att det var många spelare med i potten gör ju inte saken bättre direkt...

 

Vet inte om det här är absolut sämsta scenariot för A2s, men det visar iaf hur enkel synen är. Troligen så låg det väl redan en del pengar i potten på floppen så hon behöver knappast ens 25% pott equity för syn här.

 

Board: 3s 4c Qs

Dead:

 

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 57.519% 57.52% 00.00% 32283427 0.00 { 44 }

Hand 1: 21.470% 21.47% 00.00% 12050130 0.00 { As2s }

Hand 2: 02.317% 02.32% 00.00% 1300700 0.00 { KsJs }

Hand 3: 18.694% 18.69% 00.00% 10492072 0.00 { 6s5s }

 

Tar man bort ena färgdraget så blir det tom kriminellt att lägga A2s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar ärligt talat bli orolig för att Göran inte är på samma humör som jag, och jag lägger mig helt enkelt. Du vann Göran, det verkar inte bättre än att alla andra än vi tar oss på för stort allvar. ;)

 

Kunde du inte ha valt en hand där jag faktiskt spelade dåligt?

 

</levelmania>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar ärligt talat bli orolig för att Göran inte är på samma humör som jag,

 

jag gissar på att du är på samma goda humör som jag. ;)

 

det verkar inte bättre än att alla andra än vi tar oss på för stort allvar. ;)

 

Trodde vi var övertydliga, framför allt min "analys" av handen. så dum som jag ger intryck av att vara i den "analysen" hoppas jag innerligt att jag inte gett intryck av att vara i övrigt.. :D

 

Kunde du inte ha valt en hand där jag faktiskt spelade dåligt?

 

Den handen hittade jag bara på. Att klaga på en dåligt spelad hand hade ju dock inte varit nå kul. :-P

 

:heart: Hefo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att både hefo och klyka levlar för fullt medan DrRoland gör en DrRoland.

 

Att levla och vara Klyka samtidigt är dömt att misslyckas, eller dömt att lyckas, beroende på hur man ser det. Konstigt på något sätt blir det i alla fall.

 

Synd, just som tråden började bli skojsig! Otroligt att DrR m.fl inte fattade levlingarna från Göran å Helena.... :roll:

Verkar som just Göran alltid blir tagen på allvar. Dumt imo! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför ni ska dissa Lina. Det är rätt uppenbart att det är Aftonbladet som inte fattar hur de ska citera henne för att det inte ska låta som att hon är efterbliven.

 

Bara för att du skrev så var jag tvungen att läsa om tråden och fortfarande tycker jag nog att flertalet inlägg håller med dig så var du fått ni ifrån vete fan.

 

Eller levlar du oss också? Inte lätt med dubbel/trippellevlingar och dessutom fruntimmersironi i skriven form ;-)

 

Levla hit & levla dit liksom :mrgreen:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...