Gå till innehåll

Jag spelar mot en bot just nu..


Oskarsson

Recommended Posts

nu vet jag varför du har så många postar i forumet din . kom med nåt nyttigt i stället.

 

Kan ju inte precis säga att av det lilla du nämner att man skulle kunna dra slutsatsen att det är en bot och exakt vad skall vi här göra åt det?

 

Skicka ett meddelande till supporten eftersom Karl här på pokerforum sitter ju inte här 24/7 och det karl gör i så fall är att rappotera det på ett snarlikt sätt som om du rappoterar till support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..spelaren VJFpoker är nog en bot?`Gjort samma saker hela tiden, svarar inte i chatten, plus han foldar när jag är sitout

 

 

 

jag orkar väldigt sällan svara på chat om jag ens kollar vad som skrivs där.. inte är jag en bot för det.. även om man kan tro det med mina resultat :-D:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

eftersom Karl här på pokerforum sitter ju inte här 24/7

 

Du har rätt, ibland sover jag också. ;)

 

Oskarsson - Jag ser att du har anmält ärrendet redan och de som jobbar med att utreda botärrenden osv kommer svara dig efter de har genomfört sin utredning.

 

Turneringen, 125300568, är en sng utan blindshöjningar. En del spelare spelar dessa försiktigare då det inte är bråttom på samma sätt som i vanliga sngs.

 

Hur förklarar vi "ROI / entry fee"-grafen?
Spelaren som namngetts ovan, spelar även MTTs, han/hon/det gör det nu tex.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skumt..

 

vjfpokertb7.png

 

Hur förklarar vi "ROI / entry fee"-grafen?

 

EDIT: Han har ju positivt ROI på $20 och negativt på $10, som är de två vanligaste han spelar, vilket förklarar varför av. profit/av.stake kan vara > av. ROI.

Eller missuppfattade jag vad du tyckte var skumt?

 

Och varför den grafen är så "svängig" beror väl på att han bara spelat några enstaka sng på vissa nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har ju positivt ROI på $20 och negativt på $10, som är de två vanligaste han spelar.

 

Vad jag mest förvånas över är de många olika nivåerna. finns alla de där inköpsnivåerna? Ser ut att vara både 5, 5.5, 6 och gud vet vad. Att resultaten nivåerna emellan skiljer sig så pass mkt åt behöver inte vara så skumt - om han tex spelat ett fåtal på vissa nivåer, så kan det verkliga utfallet på de nivåerna skilja sig rätt kraftigt från hans förväntade utfall, liksom om han spelat mkt flerbords-sng på vissa nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag mest förvånas över är de många olika nivåerna. finns alla de där inköpsnivåerna? Ser ut att vara både 5, 5.5, 6 och gud vet vad. Att resultaten nivåerna emellan skiljer sig så pass mkt åt behöver inte vara så skumt - om han tex spelat ett fåtal på vissa nivåer, så kan det verkliga utfallet på de nivåerna skilja sig rätt kraftigt från hans förväntade utfall, liksom om han spelat mkt flerbords-sng på vissa nivåer.

 

Det är så pokerstars har det upplagt. De verkar vilja ha ett unikt inköp för nästan varje kombination av turbo/icke-turbo, 6-max/9-max, DoN/icke-DoN, osv.

T.ex. finns DoN turbo för $5.20, DoN reg. för $5.40, 6-max turbo för $6.50 och 6-max reg. för $6.60.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni inte det är ett tecken på bot att han lägger sig när TS är sitout?

Det är helt jävla bisarrt om han skulle göra det, och vara en riktig människa.

 

Det är väl det starkaste tecknet man kan komma att man möter en bot.

 

Jag ser det som ett tecken på att han multitablar eller av annan anledning inte är riktigt uppmärksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...