Oskarsson Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 ..spelaren VJFpoker är nog en bot?`Gjort samma saker hela tiden, svarar inte i chatten, plus han foldar när jag är sitout Citera
Oskarsson Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 nu vet jag varför du har så många postar i forumet din . kom med nåt nyttigt i stället. Citera
Nice Hand GG Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 nu vet jag varför du har så många postar i forumet din . kom med nåt nyttigt i stället. Kan ju inte precis säga att av det lilla du nämner att man skulle kunna dra slutsatsen att det är en bot och exakt vad skall vi här göra åt det? Skicka ett meddelande till supporten eftersom Karl här på pokerforum sitter ju inte här 24/7 och det karl gör i så fall är att rappotera det på ett snarlikt sätt som om du rappoterar till support. Citera
Oskarsson Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 Japp har mailat Citera
Bagarn34 Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Vilka bord spelade han? Nivå och typ av spel? Han är inte inne nu. Citera
Oskarsson Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 Jo han är innne sök på mej då: w_rooney#8 turneringen är 125300568 Citera
Oskarsson Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 grejrn är att jag råkade klicka in på sng UTAN höjningardet var då jag märkte det tycker jag Citera
psykologen Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Jo han är innne sök på mej då: w_rooney#8 turneringen är 125300568 bot i en turre lol Citera
Oskarsson Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 lol på dej , sng ,. spelar man tillräckligt många så är det bra pengar. Citera
Klyka Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 På vilket sätt indikerar fold när du är sitting out att han är en bot och att han inte helt enkelt hatar pengar? Citera
m1978 Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 ..spelaren VJFpoker är nog en bot?`Gjort samma saker hela tiden, svarar inte i chatten, plus han foldar när jag är sitout jag orkar väldigt sällan svara på chat om jag ens kollar vad som skrivs där.. inte är jag en bot för det.. även om man kan tro det med mina resultat Citera
Klyka Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Skumt.. Hur förklarar vi "ROI / entry fee"-grafen? Citera
PokerStars_Karl Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Hej, eftersom Karl här på pokerforum sitter ju inte här 24/7 Du har rätt, ibland sover jag också. Oskarsson - Jag ser att du har anmält ärrendet redan och de som jobbar med att utreda botärrenden osv kommer svara dig efter de har genomfört sin utredning. Turneringen, 125300568, är en sng utan blindshöjningar. En del spelare spelar dessa försiktigare då det inte är bråttom på samma sätt som i vanliga sngs. Hur förklarar vi "ROI / entry fee"-grafen? Spelaren som namngetts ovan, spelar även MTTs, han/hon/det gör det nu tex. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Klyka Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Spelaren som namngetts ovan, spelar även MTTs, han/hon/det gör det nu tex. MTT-SnG då eller? Missförstå mig inte nu, tycker inget av det som framförts i denna tråd på något sätt talar för att han är en bot. Citera
PokerStars_Karl Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Hej, Gjorde en spelarsök i lobbyn för någon minut sedan och det var en 10k Garantee med 2448 deltagare. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
bodybuilder120 Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 "Jag spelar mot en bot just nu" Man slutar aldrig förvånas över pokerspelares dårskap. Citera
DrRoland Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 bot i en turre lol En bot lär ha lättare att anpassa spelet korrekt på olika blindnivåer än människor, så det är rätt logiskt. Citera
Oskarsson Postad 7 December , 2008 Författare Rapport Postad 7 December , 2008 Det var alltså en headsup SNG utan blindsökningar om jag inte skrev det. Citera
Akumila Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Skumt.. Hur förklarar vi "ROI / entry fee"-grafen? EDIT: Han har ju positivt ROI på $20 och negativt på $10, som är de två vanligaste han spelar, vilket förklarar varför av. profit/av.stake kan vara > av. ROI. Eller missuppfattade jag vad du tyckte var skumt? Och varför den grafen är så "svängig" beror väl på att han bara spelat några enstaka sng på vissa nivåer. Citera
Klyka Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Han har ju positivt ROI på $20 och negativt på $10, som är de två vanligaste han spelar. Vad jag mest förvånas över är de många olika nivåerna. finns alla de där inköpsnivåerna? Ser ut att vara både 5, 5.5, 6 och gud vet vad. Att resultaten nivåerna emellan skiljer sig så pass mkt åt behöver inte vara så skumt - om han tex spelat ett fåtal på vissa nivåer, så kan det verkliga utfallet på de nivåerna skilja sig rätt kraftigt från hans förväntade utfall, liksom om han spelat mkt flerbords-sng på vissa nivåer. Citera
Oskarsson Postad 7 December , 2008 Författare Rapport Postad 7 December , 2008 Grejen när det är utan blindsökningar är ju en liten psykiskt aspekt, om "han" bara spela topp händer så tröttnar/tiltar kanske motståndaren efter ett tag och ställer varenda hand och han blir nersynad med premiumhänder. Behöver ju inte vara så men kan mycket väl vara så. Citera
Akumila Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Vad jag mest förvånas över är de många olika nivåerna. finns alla de där inköpsnivåerna? Ser ut att vara både 5, 5.5, 6 och gud vet vad. Att resultaten nivåerna emellan skiljer sig så pass mkt åt behöver inte vara så skumt - om han tex spelat ett fåtal på vissa nivåer, så kan det verkliga utfallet på de nivåerna skilja sig rätt kraftigt från hans förväntade utfall, liksom om han spelat mkt flerbords-sng på vissa nivåer. Det är så pokerstars har det upplagt. De verkar vilja ha ett unikt inköp för nästan varje kombination av turbo/icke-turbo, 6-max/9-max, DoN/icke-DoN, osv. T.ex. finns DoN turbo för $5.20, DoN reg. för $5.40, 6-max turbo för $6.50 och 6-max reg. för $6.60. Citera
Mobieuo Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Tycker ni inte det är ett tecken på bot att han lägger sig när TS är sitout? Det är helt jävla bisarrt om han skulle göra det, och vara en riktig människa. Det är väl det starkaste tecknet man kan komma att man möter en bot. Citera
Klyka Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Tycker ni inte det är ett tecken på bot att han lägger sig när TS är sitout?Det är helt jävla bisarrt om han skulle göra det, och vara en riktig människa. Det är väl det starkaste tecknet man kan komma att man möter en bot. Jag ser det som ett tecken på att han multitablar eller av annan anledning inte är riktigt uppmärksam. Citera
Recommended Posts