Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Du har aldrig spelat på ongame va?

Sätt dig på ett random cashgamebord på midstakes och inom 20 händer inser du nog vad skillnad är.

Pa vilket satt skiljer sig ongame?

Jag spelar midstakes pa ongame och fulltilt och tycker inte det ar ngt skillnad.

Nagot jag missat?

Postad
Pa vilket satt skiljer sig ongame?

Jag spelar midstakes pa ongame och fulltilt och tycker inte det ar ngt skillnad.

Nagot jag missat?

Full tilt=Sprängfullt med tighta CR-nitregs

Ongame: Sprängfullt med galna aggressivare européer

• 1 month later...
Postad

Jag kommer in utan problem, dock läste jag detta i forumet...

"Som det ser ut just nu så kommer flera instruktörer välja att hoppa av då vi ej nått den kundbas som vi hade hoppats på när vi startade detta projektet, instruktörerna har jobbat på gratis i hopp om att vi ska få fler kunder så småningom.

Vad detta innebär för Pokercampus framtid vet vi inom någon vecka då jag kommmer hem till Sverige.

Tills dess funderar vi på att spärra registreringsfunktionen.

Mer info snart."

Postad
Jag kommer in utan problem, dock läste jag detta i forumet...

"Som det ser ut just nu så kommer flera instruktörer välja att hoppa av då vi ej nått den kundbas som vi hade hoppats på när vi startade detta projektet, instruktörerna har jobbat på gratis i hopp om att vi ska få fler kunder så småningom.

Vad detta innebär för Pokercampus framtid vet vi inom någon vecka då jag kommmer hem till Sverige.

Tills dess funderar vi på att spärra registreringsfunktionen.

Mer info snart."

vilka??

Postad

tänkte just regga mig, men efter att läst tråden känns det inte aktuellt. Finns det ens risk att det kommer läggas på is tycker jag verkligen inte ni ska ha reggen öppen!

Postad
Då inget är 100% klart ännu så avvaktar vi med ytterliggare information tills alla vi i bolaget haft chans att talas vid.

Lägg inte ner något på stört, jag är intresserad att "hjälpa till". Tycker er affärsmodell är fel, har idéer!

Postad
Ni ligger för högt i pris, kostar nästan lika som CR och DC :-(

Det är stor skillnad, CR/DC gillar jag personligen inte så mycket, sen så har PC många videor från SVS med 200bb inköp, bara det är värt 200kr/mån.

PC>DC>CR imo.

Postad
Det är stor skillnad, CR/DC gillar jag personligen inte så mycket, sen så har PC många videor från SVS med 200bb inköp, bara det är värt 200kr/mån.

PC>DC>CR imo.

Både CR och DC har väldigt många videos att välja mellan och de har många erkänt duktiga instruktörer knutna till respektive sajt.

När man öppnar en ny träningssajt så kanske det vore en god idé att lägga sej lite lägre i pris tills utbudet blir större och man kanske även hunnit med att knyta lite fler erkänt duktiga instruktörer till sajten?!

Deepstack-filmer finns för övrigt även på CR/DC.

Men visst är det roligare att se 200bb-filmer från SvS än från FullTilt.

Men om de lyckas få Dan Glimme (skulle väldigt gärna vilja se), MrDawwe (sån speciell stil så det vore intressant) eller Blom90 (hu isåfall) att instruera på SvS-200bb, så ska jag starkt överväga att betala 200/månad 8-)

Postad
Både CR och DC har väldigt många videos att välja mellan och de har många erkänt duktiga instruktörer knutna till respektive sajt.

När man öppnar en ny träningssajt så kanske det vore en god idé att lägga sej lite lägre i pris tills utbudet blir större och man kanske även hunnit med att knyta lite fler erkänt duktiga instruktörer till sajten?!

Deepstack-filmer finns för övrigt även på CR/DC.

Men visst är det roligare att se 200bb-filmer från SvS än från FullTilt.

Men om de lyckas få Dan Glimme (skulle väldigt gärna vilja se), MrDawwe (sån speciell stil så det vore intressant) eller Blom90 (hu isåfall) att instruera på SvS-200bb, så ska jag starkt överväga att betala 200/månad 8-)

Ok, jag säger bara vad jag tycker, och imo så suger CR och DC ifall man lirar på SVS. (jämfört med PC så klart)

Sen om glimme, dawwe eller blom börjar göra filmer på PC så skulle jag nog säga upp mitt medlemskap, då skulle det börja bli för mycket CR över det hela. Inte många som kan lära sig nåt av dom, men visst, gåt o titta på det istället för lördagsfilmen.

Postad

Sen om glimme, dawwe eller blom börjar göra filmer på PC så skulle jag nog säga upp mitt medlemskap, då skulle det börja bli för mycket CR över det hela. Inte många som kan lära sig nåt av dom, men visst, gåt o titta på det istället för lördagsfilmen.

Level?