Gå till innehåll

Pokercampus.se


rosjon

Recommended Posts

  • Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Verkar genialt att ha en gratisvideo när han som spelar säger att han aldrig spelar limit (vilket han gör i videon) och kan ingenting om det och han vill inte spela in en video på sina normala stakes och tala om sina reads på alla.

 

Det senare är ju förklarigt, men då får man väl spela på lägre nivå eller på annan sajt mot nytt motstånd för att förklara sina expertkunskaper. Jag vill i alla fall inte köpa när intruktören säger att han är ny till spelet och kan nada. Otroligt märkligt att ha en gratisvideo som är så..Man ska ju ffs ha en video som visar hur brilijanta han är..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns det lite videos uppe, kollade just Ebisumarus NL100 film som man inte ens behöver registrera sig för. Lagom nivå för NL100 och som väntat bra kvalitet :) Hade lite problem med registreringen men ska försöka igen snart.

 

Tror att ebisumarus och iamivars film de gjort tillsammans kan vara riktigt vass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter ett antal mail fram och tillbaka fick jag nu igång kontot, verkar riktigt bra.

 

Suporten känndes jävligt bra också, fick alltid bra svar m.m, och skönt att det är pokerspelare man har att göra med så dom är vakna på kvällarna. :)

 

Fick också igång mitt nu efter lite fel i systemet eller nåt och måste hålla med om att supporten var hur bra som helst. Tänk om pokersajter kunde ha likadan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra sajt, vore kul med lite turneringsvideor också bara, men det är väl på gång. Har aldrig spelat 6-max eller 5-max cashgame och det var definitivt en upplevelse för mig att se någon spela så aggressivt. Inser att jag ska börja på väldigt låg nivå för lär ju vara megafisk ett bra tag innan jag lär mig spela så där. Ska aldrig mer i hela mitt liv limpa knappen eller post blinds innan jag behöver. Och alltid syna när jag vill spela mot utg. Bra med nerladdning om man har dålig lina eller problem med flash. Får hoppas att de släpper mycket nya filmer nu i början, än så länge lite magert, men det tar sig dag för dag.

 

P.S Bra att det är så många skåningar så man förstår vad de säger D.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...