Gå till innehåll

Nextpoker flyttar till iPoker


kraclob

Kommer du fortsätta spela på next efter flytten?  

86 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer du fortsätta spela på next efter flytten?

    • Ja
      22
    • Nej
      64


Recommended Posts

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1+1 = 2

 

Ongame ska införa rb-stopp. Höga böter och utsparkning av skin som inte sköter sig. Om Next flyttar på sig frivilligt eller av någon annan anledning vet jag inte, men vi kommer se fler sajter "flytta sig" i framtiden.

 

Vilket skitsnack Ola. Irriterande att du sprider desinformation.

 

Next har alltid arbetat stenhårt mot rakeback, och att siten skulle varit "profilerad" som rakebacksite är skitsnack. Spelarna har fått generösa bonusar inom ramarna för Ongames nätverksregler, varken mer eller mindre.

 

NextPoker sa upp avtalet med Redbet i somras så visst har vi valt det själva... En snabb titta på Pokerscout.com borde förklara det mesta ;)

 

Bosse, vad stämmer i Olas inlägg? Har något hänt på Ongame? Har Ongame haft åsikter om rullande bonusar? Har sådana saker medfört aktivitet från er sida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra värde på ipoker?Looool!

Det rövtajtaste grindernätverk jag någonsin spelat på.

 

Visade inte en undersökning på extremt låg genomsnittlig vpip där?

 

Nä,som erfaren midstakesspelare som spelat alla nätverk anser jag ongame vara en guldgruva,väldigt synd ni lämnar.Du vill förstås inte ge en adekvat förklaring varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som du säkert vet om så ger ett antal av de största Ongamesiterna rakeback direkt till spelarna. Detta helt mot nätverksreglerna. Hur du då kan kalla Next, som höll sig inom nätverksreglerna, för rb-profilerad övergår mitt förstånd.

 

Det där stämmer ju dock inte, då har ni sämre koll på era affar än ni tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bosse, vad stämmer i Olas inlägg? Har något hänt på Ongame? Har Ongame haft åsikter om rullande bonusar? Har sådana saker medfört aktivitet från er sida?

 

Kan tyvärr inte uttala mig allt för mycket i dagens läge, men Ongame har påstått att nätverket ska bli rakebackfritt i flera år... Att vi sa upp vårt avtal med Redbet har inget med några ändrade nätverksregler att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där stämmer ju dock inte, då har ni sämre koll på era affar än ni tror.

 

Det är i praktiken omöjligt att ha full kontroll på flera 100 affiliates sub-affiliatedealar etc, men vi har varit väldigt klara i våra policies till skillnad från flera av de största siterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte uttala mig allt för mycket i dagens läge, men Ongame har påstått att nätverket ska bli rakebackfritt i flera år... Att vi sa upp vårt avtal med Redbet har inget med några ändrade nätverksregler att göra.

 

Vet du om Ongames strävan efter efter att få bort all rakeback även innefattar gamla RB-konton som skapades innan rakeback förbjöds?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra värde på ipoker?Looool!

Det rövtajtaste grindernätverk jag någonsin spelat på.

 

Visade inte en undersökning på extremt låg genomsnittlig vpip där?

 

Nä,som erfaren midstakesspelare som spelat alla nätverk anser jag ongame vara en guldgruva,väldigt synd ni lämnar.Du vill förstås inte ge en adekvat förklaring varför?

 

Jag har också grindat alla nätverk och Ongame VAR bra värde för snart ett år sedan. Det värdet finns inte längre IMO.

 

Räcker inte anledningen att iPoker är ett ca dubbelt så stort nätverk som Ongame, ett nätverk dit just Mansion flyttat och William Hill flyttar? Att Ongame är på dekis är väl uppenbart för de flesta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola har rätt, men ändå fel.

 

Det Ongame kommer nolla är rakeback. Men tillåta bonusar även i fortsättningen. Det kan tyckas att det är same same. Men som legato skriver finns det en mindre men men dock en skillnad mellan dessa två begrepp.

 

Precis som NOIQ poker har cash back mot 50% trots att det ligger på ett nätverk som anses vara så strikt mot rb i denna tråd, IPOKER.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siten ligger fortfarande uppe och withdrawals går lika snabbt som vanligt för de som väljer att ta ut sina pengar.

 

Fel, enligt er själva så är det så många utbetalningar just nu så att de hamnar i kö. Får hoppas att det bara är det och inte nåt värre, då jag väntat hela veckan på 80K sek.

 

Du är bra på att uttrycka dig fint och högtravande i skrift, det ger jag dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel, enligt er själva så är det så många utbetalningar just nu så att de hamnar i kö. Får hoppas att det bara är det och inte nåt värre, då jag väntat hela veckan på 80K sek.

 

Du är bra på att uttrycka dig fint och högtravande i skrift, det ger jag dig.

 

Väntar också på utbetalning sedan i söndags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel, enligt er själva så är det så många utbetalningar just nu så att de hamnar i kö. Får hoppas att det bara är det och inte nåt värre, då jag väntat hela veckan på 80K sek.

 

Du är bra på att uttrycka dig fint och högtravande i skrift, det ger jag dig.

 

Var det någon form av pik angående det jag skriver?

 

Fördröjningarna i cashouts beror på vår payment provider, och det underliggande skälet är förstås de volymer det handlar om i samband med migreringen. Pengarna är dock förstås säkra. Fördröjningen ligger alltså inte hos oss men vi ber ändå om ursäkt, det är ju vi som har ansvaret gentemot slutkund.

 

Vill också passa på att nämna den 5% banking bonus som Betfriends erbjuder, fungerar i praktiken som en 5% ränta på klientmedel som sätts in via banköverföring och som förvaras på baskontot på Betfriends. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det någon form av pik angående det jag skriver?

 

Varför utbetalningarna segar är väl inte så svårt att räkna ut :roll:

 

Skriv inte att utbetalningarna går lika snabbt som vanligt om dom inte gör det. Eller hade ni väntat er att bara någon enstaka spelare inte skulle haka på till ipoker?

 

Edit: Tack för att du fyllde på ditt inlägg om utbetalningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv inte att utbetalningarna går lika snabbt som vanligt om dom inte gör det. Eller hade ni väntat er att bara någon enstaka spelare inte skulle haka på till ipoker?

 

Edit: Tack för att du fyllde på ditt inlägg om utbetalningarna.

 

Suck. När jag skrev det fungerade utbetalningarna som de skulle, jag är som sagt ledsen att vår payment provider segar, men det vore väl förmätet att utgå ifrån att de inte skulle klara av den ökade volymen?

 

Har så otroligt svårt att förstå varför så många alltid är så fientligt inställda. Tro mig, alla på vårt bolag jobbar häcken av sig just nu för att få allt att fungera så bra som möjligt för alla kunder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. När jag skrev det fungerade utbetalningarna som de skulle, jag är som sagt ledsen att vår payment provider segar, men det vore väl förmätet att utgå ifrån att de inte skulle klara av den ökade volymen?

 

Har så otroligt svårt att förstå varför så många alltid är så fientligt inställda. Tro mig, alla på vårt bolag jobbar häcken av sig just nu för att få allt att fungera så bra som möjligt för alla kunder!

 

Det enda jag konstaterade var att det inte fungerade så som du först skrev. Tror inte folk har nån insikt i eller är intresserade av hur ert upplägg för transaktioner ser ut. I regel är folk bara intresserade av vad dom får (i detta fallet: en sida som läggs ner med fem dagars varsel, försenade utbetalningar), inte vad företagets intentioner är (arbetar hårt för att göra alla nöjda).

 

Men nu ska klagomuren här ge sig, ni verkar göra ert bästa. Är också trevligt med sidor som har en öppen dialog istället för en total tystnad som det ofta brukar vara. Trevlig helg, nu ska jag försöka jogga runt Årstaviken, så den här förslappade pokernörden tillbringar väl fredagnatten på SöS...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som hade pengar kvar på ert pokerkonto som ni inte fått flyttade till ert baskonto? Jag hade runt $7.5K på mitt pokerkonto som jag inte kommer åt öht. Dom har inte blivit flyttade till mitt baskonto och när jag flyttade pengarna på mitt baskonto till mitt betfriendskonto följde dom inte med där.

När jag väljer "transfer funds" på hemsidan är det blankt där det förut fanns ett alt. att flytta pengar mellan bas- och pokerkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...