Gå till innehåll

Nextpoker flyttar till iPoker


kraclob

Kommer du fortsätta spela på next efter flytten?  

86 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer du fortsätta spela på next efter flytten?

    • Ja
      22
    • Nej
      64


Recommended Posts

Jag har aldrig spelat på Legato/Nextpoker, jag känner inte Bosse och vet ingenting om hans företag, så detta är ingen kritik åt något håll. Jag vill bara inflika en sak innan det går helt överstyr här.

 

Jag jobbar själv med att dela ut rakeback till höger och vänster hela dagarna och jag har full förståelse för att såväl nätverk som skins vill begränsa detta. Jag vill naturligtvis ge så bra service som möjligt till spelarna och ser gärna att folk vinner så mycket pengar som möjligt. Det gynnar det enskilda skinet i längden. Rakeback i för stor utsträckning gör det däremot inte.

 

Rakeback i sig är egentligen inget problem, problemet är att det finns för många småskins på nästan alla nätverk som helt profilerar in sig som rakebacksajt. Detta minskar deras egna marginaler och det blir då inget över till marknadsföring. Konsekvensen blir att dessa sajter "stjäl" spelare från de större sajterna som procentuellt sett har större marginaler men betydligt mer marknadsföring. Storspelare är viktiga för alla sajter, de står för en stor del av raken. Försvinner dessa från större sajter så kan de inte längre rekrytera nya spelare - spelare som storspelarna (och rakebackskinsen) lever av. Mindre marknadsföring ger färre nya spelare vilket i sin tur ger färre fiskar och så är den nedåtgående spiralen igång.

Det rakebackskinsen gör är att urholka hela nätverket de råka ligga på och därför ser jag inget som helst fel i att stävja rakeback inom ett nätverk.

 

Det är så det funkar och det kommer aldrig kunna hejdas om inte nätverken verkligen tar tag i saken och sparkar ut rakebackskinsen.

Självklart ska bra kunder få rakeback och förmåner, inget snack om den saken men det bästa vore kanske om nätverken ställde lite högre krav på skinsen vad gäller marknadsföring, spelarunderlagsmål osv.

 

Edit: Sen spelar det ingen roll om man kallar det rakeback, cashback, valueback, löpande bonus, whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, Ongame borde verkligen ta itu med poängsystemet. SNG-rejken är för hög, speciellt på HU-borden. Det gör att man måste ha rejält med rb/bonus för att någon vettig grinder ska vilja lira där, så sämre än 8x är uteslutet. Men i CG där är poängsystemet rätt kasst, 8x blir typ 25% rb för en HU-spelare på NL100-NL200. Samtidigt som capen är dubbelt så hög som på tex Stars och FT.

 

Well well, låter iaf bra att Next börjat jobba på utbetalningarna nu. Får verkligen hoppas att Bosses ord gäller denna gång.

 

Har inte Ongame ovanligt låg rake? T ex 50+4 är ju bra. Och bonus-"rakebacken" är ju jättebra även på t ex 10x-bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte Ongame ovanligt låg rake? T ex 50+4 är ju bra. Och bonus-"rakebacken" är ju jättebra även på t ex 10x-bonus.

 

Extremt hög om du spelar dons.

 

Och 10x bonusar är än en gng ok om du spelar Turneringspoker. Men spelar du cashgames är den inte alls bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte Ongame ovanligt låg rake? T ex 50+4 är ju bra. Och bonus-"rakebacken" är ju jättebra även på t ex 10x-bonus.

 

En snabb jämförelse med Stars HU SNG:s...

 

Stars: $110+5

Rake: 4,5%

 

Ongame: $100+8

Rake: 8%

Rake med 8x-bonus: 3%

Rake med 10x-bonus: 4%

 

Så 10x-bonus är sämre deal än på Stars, eftersom man där också får value tillbaka, olika beroende på hur mycket man spelar och vad man gör av sina fpps.

 

Edit: Detta avsåg HU-borden, då Stars insett att man bör ha lägre rake där, för att folk överhuvudtaget ska ha en chans att plussa. På fullring såg det inte likadant ut nu såg jag. Även Double or Nothing har Stars en lägre rake på så att man ska kunna slå raken, där var deras rake 4% på denna nivå medans Ongame har 8%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får forumiter inte jämföra dig med Bagdad-Bob? Varför dskulle det vara känsligt? (Detta görs förstås inte för att han var en av den grymme diktators närmaste män, utan givetvis för att han blåljög om saker som han redan var överbevisad om, ett försök till humor, som INGEN torde kunna missuppfatta).

 

Får? Jag kan inte bestämma vad folk får göra. Däremot har jag väl ändå full frihet att svara på precis vilka inlägg jag vill? Jag har lagt en väldans massa timmar på att försöka ger er alla ärliga svar på era frågor. Då uppskattar jag inte att få min trovärdighet ifrågasatt och att jämföras med en diktators närmaste man.

 

Hur kan du inte ha förståelse för att det är irriterande? Under ett års tid har jag mött spelare när jag varit ute och spelat som frågat mig om rakeback på NextPoker. Mitt svar har alltid varit att vi inte erbjuder rakeback men däremot väldigt konkurrenskraftiga bonusar. Detta samtidigt som vi också jobbat med rakebacksiter där vi erbjudit rakeback hos flera av våra konkurrenter på Ongame...

 

Ongame kände dessutom till vår kompetens. De bad oss om hjälp ett par ggr och vi ställde upp. Bland annat med feedback kring deras turneringar och deras bonussystem.

 

När vi sedan väljer att avbryta samarbetet med Redbet och lämnar Ongame, då gör Ongame ett försök att statuera exempel av oss och påstår att vi kastats ut pga rakebacköverträdelser. Förstår du inte hur bizarr situationen är?

 

När man slutligen väljer att i eget namn (nåväl...) gå ut och försöka lugna alla som känt oro över betalningar etc. då ifrågasätts man och jämförs med Bagdad Bob...

 

Vem fan har kritiserat er/dig för att ni gett spelarna för mycket? Nån på forumet? Det var väl ändå Ongame som hävdade? Och "alla" vet att Next varit ett av skinsen som gett maximal bonus/rakeback av vad man inom nätverket får ge (och en del till genom affiliates).

 

Har du läst tråden? Vi har anklagats för att dränera nätverket. Vi har anklagats för att inte ha dragit in nya kunder till nätverket. Vi har anklagats för att (precis det du skriver nu) gett maximal bonus/rakeback. I nästa andetag anklagas vi för precis motsatsen... Kritik mot att våra bonusar inte var tillräckligt bra, att vi försökte få till ett mer restriktivt regelverk kring bonusarna osv osv.

 

Självklart känns det lite konstigt att ett skin som du representerar Bosse, går in och har åsikter om rakebackens storlek, eftersom du/ni har haft en tydlig historia med rakebacksidor etc. I varje fall tyckte jag att just det var superkonstigt när jag läste ditt inlägg. Varför har du ändrat åsikt i denna frågan för?

 

Ändrat åsikt? Kan du tala om för mig när jag någonsin skrivit att jag är för oreglerad rakeback? Ett nätverk utan regler kring rakeback kommer gå under, det är min fasta övertygelse. Jag tycker rakeback är sunt, och jag tycker den bör vara progressiv, precis som det i alla andra branscher blir billigare ju mer man använder en tjänst (jämför telefoni tex). Det betyder dock inte på något sätt att jag tycker rakeback ska vara oreglerad.

 

Vanlig "cap" på rakeback är 27-35%. På Ongame med 8* bonusar har turneringsspelare 62,5%...

 

Och är det så konstigt att folk har åsikter om rejkens storlek på ongame när det gäller turbobord, HU, DoN etc.? Hur får du detta till att vi bara vill vara så negativa som möjligt? Jag fattar faktiskt inte det. :shock:

 

Ehh va, kan du citera mig där jag skriver att det är obefogad kritik? Du tycks vara en mästare på att lägga ord i min mun som jag aldrig sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När någon kort skrev att Tower slog er på fingrarna gällande bonusar svarade du. Fine med det, att ni hoppades få kunder till er på andra sätt än att erbjuda de mest förmånliga bonusarna på nätverket.

 

Men klarade ni till slut inte konkurrensen mot skinsen som exempelvis TowerGaming som erbjud bättre bonusar än er, så att ni var tvungna och pusha på hos Ongame för att förbjuda andra skins att erbjuda de förmånliga bonusarna de erbjöd?

 

Klarade inte konkurrensen? Vi hade tillväxt i verksamheten under hela NextPokers livslängd. Antal affiliates, kunder och rakemassa växte lavinartat så vi klarade konkurrensen alldeles utmärkt tack. Trots att vi inte bröt mot nätverksreglerna till skillnad från många andra siter så nådde vi uppenbarligen en bra balans där spelarna fick ett bra erbjudande samt snabb effektiv support på spelarens eget språk.

 

Vi tyckte, och jag tycker fortfarande att regelverket på Ongame är helt misslyckat. Nu ger man upp och inför "valueback". För mig är det en gåta att någon kan tro på att Ongame på ett seriöst sätt motarbetar rakeback när de i nästa andetag talar om att spelare ska få "valueback".

 

Som spelare kanske du anser att det bästa vore att ta bort alla regler helt, eller att ha rakebackcaps på tex 100%... Annars har jag svårt att förstå varför du tycker det är så konstigt att vi ansåg att det var fel av Ongame att ha pokervärldens minst restriktiva hållning angående bonusar/rakeback, samtidigt som man utåt hävdade att man bedrev ett rakebackfritt nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeback i sig är egentligen inget problem, problemet är att det finns för många småskins på nästan alla nätverk som helt profilerar in sig som rakebacksajt. Detta minskar deras egna marginaler och det blir då inget över till marknadsföring. Konsekvensen blir att dessa sajter "stjäl" spelare från de större sajterna som procentuellt sett har större marginaler men betydligt mer marknadsföring.

 

Tråkigt att du ej läst tråden...

 

Ger dig en snabb recap:

  • NextPoker avbröt avtalet med Redbet och därmed indirekt Ongame redan i somras. Ongame har inte sparkat ut NextPoker från nätverket.
  • Ongame gör ett desperat försök att statuera exempel av en av ett fåtal siter som faktiskt följde de regler som fanns.
  • NextPoker öppnade upp flera nya marknader för både Ongame och NextPoker via extremt starka lokala affiliates.
  • På Ongame finns ett antal stora siter som fortfarande ger spelare rakeback. Detta har man fortfarande aldrig vågat göra något åt.
  • Ongame påstår sig ha nolltolerans mot rakeback men diskuterar trots det att införa "valueback" som fungerar på exakt samma sätt som rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt Bosse, det var inte meningen att du skulle ta illa upp av bilden på Bagdad-Bob, det var mer som ett skämt. Och vid tiden så verkade det som att du dolde massa saker. Nu förstår jag att det är mer att du varit dåligt insatt i Nextpokers ekonomiska verksamhet.

 

Hade du gått ut direkt och sagt: "Alla utbetalningar är säkra men vår payment provider Redbet måste få in alla klientmedel från Ongame, så det kan bli en del förseningar", så hade det inte blivit en massa upprördhet, oro och misstankar.

 

Istället har du först sagt: "Alla bankutbetalningar går lika fort som vanligt".

Sedan justerat det till: "Det är många utbetalningar att göra för vår payment provider så dom hamnar i kö, därav förseningarna".

Till sist kom facitet: "Vår payment-provider väntar på pengar från Ongame".

 

Men jag uppskattar att du har kört en öppen dialog, men ibland kan det vara bättre att skaffa mer kött på benen innan man uttalar sig. Men som sagt, min stridsyxa är begravd eftersom ni lovat att utbetalningarna kommer göras dom närmaste dagarna, och jag väljer att tro på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt Bosse, det var inte meningen att du skulle ta illa upp av bilden på Bagdad-Bob, det var mer som ett skämt. Och vid tiden så verkade det som att du dolde massa saker. Nu förstår jag att det är mer att du varit dåligt insatt i Nextpokers ekonomiska verksamhet.

 

Hade du gått ut direkt och sagt: "Alla utbetalningar är säkra men vår payment provider Redbet måste få in alla klientmedel från Ongame, så det kan bli en del förseningar", så hade det inte blivit en massa upprördhet, oro och misstankar.

 

Istället har du först sagt: "Alla bankutbetalningar går lika fort som vanligt".

Sedan justerat det till: "Det är många utbetalningar att göra för vår payment provider så dom hamnar i kö, därav förseningarna".

Till sist kom facitet: "Vår payment-provider väntar på pengar från Ongame".

 

Men jag uppskattar att du har kört en öppen dialog, men ibland kan det vara bättre att skaffa mer kött på benen innan man uttalar sig. Men som sagt, min stridsyxa är begravd eftersom ni lovat att utbetalningarna kommer göras dom närmaste dagarna, och jag väljer att tro på det.

 

Jag kan inte mer än informera om läget vid varje specifikt tillfälle. Jag har gett en ärlig bild av läget hela tiden. När du frågade första gången så hade vi inga förseningar i utbetalningar, ska jag då inte svara att utbetalningarna fungerar som de ska när de faktiskt gjorde det?

 

Vår payment provider nämnde inte problem med Ongamebetalningen intitalt, och vi ville heller inte riskera att hänga ut Ongame oförtjänt innan de valde att publicera deras pressmeddelande...

 

Jag kunde inte heller gissa att Ongame skulle missköta sig och fördröja betalningen av klientmedel till Redbet. Det var mycket tråkigt att det skedde och jag har bett om ursäkt flera ggr för att betalningarna dröjt, men jag ser fortfarande inte hur du kan förvänta dig att jag ska gissa att Ongame skulle missköta sin betalning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag ser ansiktet utåt för en företag uttala sig så uppfattar jag det som att han talar för en helhetsbild. Hur det företaget sen funkar internt och med underleverantörer har jag liksom inget intresse av som kund.

 

Men jag förstår nu att du bara försökt ge en ärlig bild av läget och att det är andra som strulat så det är fine with me.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag ser ansiktet utåt för en företag uttala sig så uppfattar jag det som att han talar för en helhetsbild. Hur det företaget sen funkar internt och med underleverantörer har jag liksom inget intresse av som kund.

 

Men jag förstår nu att du bara försökt ge en ärlig bild av läget och att det är andra som strulat så det är fine with me.

 

Har full föståelse för att man som kund bara bryr sig om mellanhavandet mellan kund och site (i detta fall NextPoker). Samtidigt har jag trott att våra kunder/forumiter skulle uppskatta en så rak, ärlig och detaljerad beskrivning som möjligt.

 

Slutligen kan man ju inte göra något "hårdare" mot en underleverantör än att säga upp avtalet. Detta har vi ju nu gjort...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får? Jag kan inte bestämma vad folk får göra. Däremot har jag väl ändå full frihet att svara på precis vilka inlägg jag vill? Jag har lagt en väldans massa timmar på att försöka ger er alla ärliga svar på era frågor. Då uppskattar jag inte att få min trovärdighet ifrågasatt och att jämföras med en diktators närmaste man.

 

Hur kan du inte ha förståelse för att det är irriterande? Under ett års tid har jag mött spelare när jag varit ute och spelat som frågat mig om rakeback på NextPoker. Mitt svar har alltid varit att vi inte erbjuder rakeback men däremot väldigt konkurrenskraftiga bonusar. Detta samtidigt som vi också jobbat med rakebacksiter där vi erbjudit rakeback hos flera av våra konkurrenter på Ongame...

 

Ongame kände dessutom till vår kompetens. De bad oss om hjälp ett par ggr och vi ställde upp. Bland annat med feedback kring deras turneringar och deras bonussystem.

 

När vi sedan väljer att avbryta samarbetet med Redbet och lämnar Ongame, då gör Ongame ett försök att statuera exempel av oss och påstår att vi kastats ut pga rakebacköverträdelser. Förstår du inte hur bizarr situationen är?

 

När man slutligen väljer att i eget namn (nåväl...) gå ut och försöka lugna alla som känt oro över betalningar etc. då ifrågasätts man och jämförs med Bagdad Bob...

 

 

 

Har du läst tråden? Vi har anklagats för att dränera nätverket. Vi har anklagats för att inte ha dragit in nya kunder till nätverket. Vi har anklagats för att (precis det du skriver nu) gett maximal bonus/rakeback. I nästa andetag anklagas vi för precis motsatsen... Kritik mot att våra bonusar inte var tillräckligt bra, att vi försökte få till ett mer restriktivt regelverk kring bonusarna osv osv.

 

 

 

Ändrat åsikt? Kan du tala om för mig när jag någonsin skrivit att jag är för oreglerad rakeback? Ett nätverk utan regler kring rakeback kommer gå under, det är min fasta övertygelse. Jag tycker rakeback är sunt, och jag tycker den bör vara progressiv, precis som det i alla andra branscher blir billigare ju mer man använder en tjänst (jämför telefoni tex). Det betyder dock inte på något sätt att jag tycker rakeback ska vara oreglerad.

 

Vanlig "cap" på rakeback är 27-35%. På Ongame med 8* bonusar har turneringsspelare 62,5%...

 

Ehh va, kan du citera mig där jag skriver att det är obefogad kritik? Du tycks vara en mästare på att lägga ord i min mun som jag aldrig sagt.

 

Jag är inte på något sätt ute efter att såga dig Bosse. Jag tycker tvärtom att det är bra att du står upp för diskussion (vilket jag redan sagt), men jag tycker också att du haft en tendens i tråden att ogiltigförklara alla som tvivlar på sanningshalten i det du sagt. Jag vet inte om du minns att vi haft diskussioner du och jag om vad du skulle kunna ge mig för deals på Next? Jag är helt och fullt medveten om att ni/du i de diskussionerna höll er klart inom Ongames regelverk, trots att ni "erbjöds" flera väldigt högrejkande spelare. MEN ni "erbjöd" åtminstone (av förklariga skäl) det bästa ni fick erbjuda inom ramen för nätverket! Och genom affes så ger ni ju även "småspelare" full bonus (och vissa affar kan enligt deras uppgifter ge ännu mer, så jag vet inte vem som tullar på reglerna där). Min kritik riktades snarare mot din snarstuckenhet och att åtminstone jag upplever det som att du tycker att allt vänds mot dig/er. Så tycker jag inte det är.

 

Klart du får och ska säga vad du vill, vilket förstås samtidigt gäller alla andra också. Även försök till humor tycker jag är okej, men det är helt upp till dig vad du vill svara på givetvis. Självklart kan det vara irriterande att folk tvivlar på det man säger, men det gör de ju oavsett om de gör liknelsen med Bagdad-Bob eller inte. Hade det varit bättre med ett för dig mindre känsligt exempel?

 

Jag känner absolut till dina åsikter runt rakeback (och håller helt med om dem), och ingen har någonsin talat om en oreglerad rakeback så vitt jag har förstått tråden. Jag kanske har missförstått tråden helt? MEN att bara återge procentsatser är ju helt ointressant av naturliga skäl. Det faktum att Ongame har väsentligt mycket högre rejk än andra konkurrenter, medför ju att de också måste/kan ge högre rejkback för att kunna konkurrera!

 

Hoppas dock att man även i fortsättningen får ta dina pengar på borden på Ongame ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att du ej läst tråden...

 

Ger dig en snabb recap:

  • NextPoker avbröt avtalet med Redbet och därmed indirekt Ongame redan i somras. Ongame har inte sparkat ut NextPoker från nätverket.
  • Ongame gör ett desperat försök att statuera exempel av en av ett fåtal siter som faktiskt följde de regler som fanns.
  • NextPoker öppnade upp flera nya marknader för både Ongame och NextPoker via extremt starka lokala affiliates.
  • På Ongame finns ett antal stora siter som fortfarande ger spelare rakeback. Detta har man fortfarande aldrig vågat göra något åt.
  • Ongame påstår sig ha nolltolerans mot rakeback men diskuterar trots det att införa "valueback" som fungerar på exakt samma sätt som rakeback.

 

Och det är ju förbannat tråkigt att du inte läser mitt inlägg innan du slår ifrån dig mot... ja, vad? Jag har inte kritiserat Next/Legatopoker på något sätt. Jag förklarade bara vad du försökte förklara; nämligen att oreglerad rakeback är döden för ett nätverk.

Jag bryr mig inte det minsta om era turer med Ongame. Det enda jag vet är att en av er ljuger, jag vet dock inte vem än.

 

Min respekt har du alltid haft trots att jag inte känner dig Bosse men den senaste tiden har du slängt dig med ganska snäsiga svar och det uppskattas nog inte. Positivt att du försöker ge er version av saken dock.

 

Jag har aldrig spelat på Legato/Nextpoker, jag känner inte Bosse och vet ingenting om hans företag, så detta är ingen kritik åt något håll. Jag vill bara inflika en sak innan det går helt överstyr här.

 

Jag vet inte vad du tolkar det som men varsågod för hjälpen i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog också ut pengar ifrån Nextpoker förra måndagen som jag ännu inte fått. Tog även ut pengar ifrån Legatopoker den här veckan som jag fick efter ca ett dygn vilka har samma paymentleverantör som Nextpoker. Uppenbarligen så är det fortfarande stora problem med utbetalningar ifrån Nextpoker.

Därmed inte sagt att jag inte tror det löser sig. Även fast det är väldigt jobbigt att vänta och känns olustigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det är ju förbannat tråkigt att du inte läser mitt inlägg innan du slår ifrån dig mot... ja, vad? Jag har inte kritiserat Next/Legatopoker på något sätt. Jag förklarade bara vad du försökte förklara; nämligen att oreglerad rakeback är döden för ett nätverk.....

 

.......men varsågod för hjälpen i alla fall.

 

Det gjorde du väldigt otydligt isf. Det du skrev var att du hade förståelse för att nätverk kastar ut rakebacksiter. Du valde att placera det inlägget i tråden om att Next flyttar till Betfriends.

 

Om du ville uttrycka ditt stöd för det jag skrev så hade det varit ganska lätt att skriva "Jag tror Bosse menar att...", eller "Nu verkar inte NextPoker falla in i den kategorin, men jag förstår att nätverk stänger ner rakebacksiter"...

 

Uppskattar givetvis om intentionen var att ge stöd dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog också ut pengar ifrån Nextpoker förra måndagen som jag ännu inte fått. Tog även ut pengar ifrån Legatopoker den här veckan som jag fick efter ca ett dygn vilka har samma paymentleverantör som Nextpoker. Uppenbarligen så är det fortfarande stora problem med utbetalningar ifrån Nextpoker.

Därmed inte sagt att jag inte tror det löser sig. Även fast det är väldigt jobbigt att vänta och känns olustigt.

 

Börjar känna mig som en trasig skiva :-(

 

Men som sagt, Redbet fick inte sina pengar från Ongame och det orsakade förseningen. Legato ligger som du vet inte på Ongame och Boss/Entraction orsakade inte samma problem som Ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått pengarna nu!

Ni som väntar borde få era snart också. Vill tacka Legato för hans engagemang i den här tråden och för att han höll vad han lovade angående utbetalningarna.

 

Skönt att höra att det löst sig för din del. Jag hoppas och tror att Redbet gjort som de lovat, då bör samtliga bankutbetalningar komma senast måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gjorde du väldigt otydligt isf. Det du skrev var att du hade förståelse för att nätverk kastar ut rakebacksiter. Du valde att placera det inlägget i tråden om att Next flyttar till Betfriends.

 

Om du ville uttrycka ditt stöd för det jag skrev så hade det varit ganska lätt att skriva "Jag tror Bosse menar att...", eller "Nu verkar inte NextPoker falla in i den kategorin, men jag förstår att nätverk stänger ner rakebacksiter"...

 

Uppskattar givetvis om intentionen var att ge stöd dock.

 

Jag vet inte om Next var en rakebacksite, det var det jag försökte tydliggöra med första stycket. Jag skrev det hela för att för att vissa gnällde över att du hade skickat in skrivelser till Ongame som adresserade rakebackproblemet. Något jag alltså tycker du gjorde helt rätt i.

 

Ledsen om det var otydligt. Anyway, skitsamma, skönt att höra att saker börjar lösa sig iaf! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...