Starfitter Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Varför i hela friden skulle det vara hatab2b???!? För att det hade helt enkelt gjort allt så epic!(önsketänkande) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hade inget att skriva men ville ändå visa min närvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Kan halvbekräfta det. Railade när nån började skriva som durrrr, dock inget om att folk skulle skriva 10ggr i chatten just då. Lättare att se om man lösgör chatten så att varannan kommentar blir blåmarkerad. Lite railnörd över dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Såg svenskaspelare la ut info om vem martonas var förut men verkar tagit bort det nu. Om du läser detta banken får du gärna kommentera. Hej! Jag har lagt en blogg på vår sida som förklarar vad som hände. Men jag klistrar in texten här för er som inte är medlemmar. Under dagen så hade vi en medlem som bloggade och skämtade om att han hade intervjuat Martonas och plötsligt så spred sig nyheten över hela pokervärlden. Det dröjde inte länge innan folk hittade till SvenskaSpelare. När jag fick reda på detta så plockade jag snabbt bort bloggen som var ett svar till en medlem på Svenskaspelare. Man kan helt enkelt säga att skämtet gick lite längre än vad det var menat. Mvh Bank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattiaz Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 när började Cole South lira NBstaksen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Hej! Jag har lagt en blogg på vår sida som förklarar vad som hände. Men jag klistrar in texten här för er som inte är medlemmar. Mvh Bank Okej, var just det jag menade. Sedan kunde jag inte undgå att att läsa ett annat blogginlägg där ni spekulerar i vem Martonas KAN vara. Om ni nu då påstår att ni har så bra kontakt som ni har med Blom, varför då ens dra upp han bland möjliga folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Hej! Jag har lagt en blogg på vår sida som förklarar vad som hände. Men jag klistrar in texten här för er som inte är medlemmar. Mvh Bank Han hade väl intervjuat "Marratonas"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Okej, var just det jag menade. Sedan kunde jag inte undgå att att läsa ett annat blogginlägg där ni spekulerar i vem Martonas KAN vara. Om ni nu då påstår att ni har så bra kontakt som ni har med Blom, varför då ens dra upp han bland möjliga folk? Annars hade folk frågat varför vi inte nämnt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backir Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Truly? Har inte kvar handhistoryn..Isf blev jag nästan lika levlad som online beggars'en. Känns bra Dom som spelar har alltid blå text när de skriver i chatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acunited Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Har också hört det spekuleras i "drickamick" som satt på högsta borden en gång i tiden på svs. Nån som kan bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Lite railnörd över dig. Lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Martonas = en svensk 19åring rikemansunge från lidingö, bekräftat!. Han vill dock vara anonym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CRD Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Martonas = en svensk 19åring rikemansunge från lidingö, bekräftat!. Han vill dock vara anonym. Vart är det bekräftat? Har varit många "bekräftade" gissningar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vart är det bekräftat? Har varit många "bekräftade" gissningar nu. Spela roll. Han spelar ju som en idiot. Inget att ta efter. Såg att det stod 12 pers i kö att spela honom HU, när han satt med Brian Hastings. Martonas åsnan lämnar, och då det blir kölapparnas tur vill ingen spela Hastings, dvs alla vile spela fisken MArtonas. LOOOOOOOOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Nej det är inte en 19 åring från Lidingö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockafella Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 min källa sa att de va en kille från göteborg.. som nickar BB? på ipoker? finns de nån som nickar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 min källa sa att de va en kille från göteborg.. som nickar BB? på ipoker?finns de nån som nickar de? B--B spelade B2Bs NL€40k förra månaden mot ngn som nickade AceBarbera (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vad har hänt? Är inte direkt ngn railnörd , men har inte undgått att läsa om vårat svenska underbarn i poker. Har han gulat nu, eller har han bara ett break? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vad har hänt? Är inte direkt ngn railnörd , men har inte undgått att läsa om vårat svenska underbarn i poker. Har han gulat nu, eller har han bara ett break? Tror inte han räknas som något underbarn direkt... Han har kanske insett sitt eget bästa och cashat ut det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Annars hade folk frågat varför vi inte nämnt honom. - Does not compute. - Ja då hade ni kunnat sagt, enligt bekräftade uppgifter från blom. Kunde du inte kommit med något bättre som "ja vi har inte hunnit pratat med honom eftersom det har varit rätt mycket för han nu runt flytten." edit: Vill inte förstöra tråden med mer OT kring mina obefogade spekulationer i att svenskaspelare inte alls haft en intervju med blom över msn lr ej. För jag tror ni blivit lurade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 De som trott att de är odonkoor har nog fel, han sitter nu och spelar $50/100 på ipoker. Jag skulle då själv inte vilja spela $50/100 dagen efter jag förlorat $1-2M såå vi kan avfärda tankarna från han ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Blom90 känns inte som en helt felaktig gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CRD Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Blom90 känns inte som en helt felaktig gissning Har Blom90 $3,000,000+ ?? Eller rättare sagt hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 De som trott att de är odonkoor har nog fel, han sitter nu och spelar $50/100 på ipoker. Jag skulle då själv inte vilja spela $50/100 dagen efter jag förlorat $1-2M såå vi kan avfärda tankarna från han ;P Nä, skulle hellre spela $25/50 PLO på FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts