Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg svenskaspelare la ut info om vem martonas var förut men verkar tagit bort det nu. Om du läser detta banken får du gärna kommentera.

 

Hej!

 

 

Jag har lagt en blogg på vår sida som förklarar vad som hände. Men jag klistrar in texten här för er som inte är medlemmar.

 

Under dagen så hade vi en medlem som bloggade och skämtade om att han hade intervjuat Martonas och plötsligt så spred sig nyheten över hela pokervärlden. Det dröjde inte länge innan folk hittade till SvenskaSpelare. När jag fick reda på detta så plockade jag snabbt bort bloggen som var ett svar till en medlem på Svenskaspelare. Man kan helt enkelt säga att skämtet gick lite längre än vad det var menat.

 

Mvh

 

Bank

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

 

Jag har lagt en blogg på vår sida som förklarar vad som hände. Men jag klistrar in texten här för er som inte är medlemmar.

 

 

 

Mvh

 

Bank

 

Okej, var just det jag menade. Sedan kunde jag inte undgå att att läsa ett annat blogginlägg där ni spekulerar i vem Martonas KAN vara. Om ni nu då påstår att ni har så bra kontakt som ni har med Blom, varför då ens dra upp han bland möjliga folk? :lol::roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, var just det jag menade. Sedan kunde jag inte undgå att att läsa ett annat blogginlägg där ni spekulerar i vem Martonas KAN vara. Om ni nu då påstår att ni har så bra kontakt som ni har med Blom, varför då ens dra upp han bland möjliga folk? :lol::roll:

 

Annars hade folk frågat varför vi inte nämnt honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart är det bekräftat? Har varit många "bekräftade" gissningar nu. :evil:

 

Spela roll. Han spelar ju som en idiot. Inget att ta efter.

 

Såg att det stod 12 pers i kö att spela honom HU, när han satt med Brian Hastings. Martonas åsnan lämnar, och då det blir kölapparnas tur vill ingen spela Hastings, dvs alla vile spela fisken MArtonas.

 

LOOOOOOOOOOOOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars hade folk frågat varför vi inte nämnt honom.

 

:? - Does not compute.

:idea: - Ja då hade ni kunnat sagt, enligt bekräftade uppgifter från blom.

 

Kunde du inte kommit med något bättre som "ja vi har inte hunnit pratat med honom eftersom det har varit rätt mycket för han nu runt flytten."

 

edit: Vill inte förstöra tråden med mer OT kring mina obefogade spekulationer i att svenskaspelare inte alls haft en intervju med blom över msn lr ej. För jag tror ni blivit lurade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...