Fjonkan Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 är jag ensam om att inte kunna köpa in på borden, går inte ens att reloada på de få borden man har kommit in på ! som alltid WP ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 mm, ongame är mongo för mig atm oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Allt funkar för mig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hestinen Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 Laggar helt cp för mig varje dag, ibland får man inte ens agera utan man foldas, ibland kommer turn+river och man ser inte ens korten. När man trycker bet tar det ibland 2-3 sek? bara jag som har såhär eller? förut var det fan bättre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 Testa bocka av Pop-table action/autobords fokus i options Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hestinen Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Har inte den i, sen alltid nrä man öppnar klienten får jag "disconnected, trying to reconnect" så efter 5sek så är man connectad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Har inte den i, sen alltid nrä man öppnar klienten får jag "disconnected, trying to reconnect" så efter 5sek så är man connectad. Aldrig funderat på att byta nätverk? Ongame är ju helt ospelbart imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 För mig har det funkat mycket bättre ända sen jag avbockade Pop-table action och autobords fokus. Dock så händer det att vissa bord slutar fungera när jag spelar, notera VISSA bord. Så ett eller två bord kan vara igång medan resterande slutar svara och lösning blir oftast att starta om hela klienten och då är man oftast så pass utblindad att det är nästitill omöjligt att återhämta sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Du får öppna upp filen i notepad och ändra i filtextenI filen finns det en rad: username=Klubban Där ska du ändra och sen spara filen har gjort exakt som du har sagt men det vägrar att fungera, nån aning om varför det inte funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Strular OnGame lika mycket med Mac-klienten som med vanliga pokerklienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Strular OnGame lika mycket med Mac-klienten som med vanliga pokerklienten? Nej den laggar inte eller drar resurser på samma sätt som Pc-klienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Är ongame nere eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Är ongame nere eller? Nej, men det blir fina auto-folds ibland. Fick just min AK foldad, men det var lika bra det kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 1 år och snart 5 månader sedan jag skrev inlägget! Hur ser det ut? Kan man göra en pokercomeback snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 1 år och snart 5 månader sedan jag skrev inlägget! Hur ser det ut? Kan man göra en pokercomeback snart? Rekommenderas ej, klienten är rätt CP fortfarande, verkar som att många har olika problem också. För mig så stänger klienten av sig själv om jag har uppe för många bord och använder HoldemManager. På senaste så har klienten varit nere jag försökt logga in också, vilket är mycket störande när man är sugen på att lira eller känner att man för tillfället har stort mentalt fokus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
monkeytilt Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 1 år och snart 5 månader sedan jag skrev inlägget! Hur ser det ut? Kan man göra en pokercomeback snart? Klienten är katastrofalt dålig. Att man kan utveckla en sådan kass mjukvara i modern tid är underligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Rekommenderas ej, klienten är rätt CP fortfarande, verkar som att många har olika problem också. För mig så stänger klienten av sig själv om jag har uppe för många bord och använder HoldemManager. På senaste så har klienten varit nere jag försökt logga in också, vilket är mycket störande när man är sugen på att lira eller känner att man för tillfället har stort mentalt fokus. Hm, inte varit nere för mig senaste dagarna. Skumt. Däremot dyker det ju upp nya buggar konstant. Men är sånt löjligt värde på ong att jag inte har hjärta att lämna skiten:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Eftersom det är en lokal klient (=programvara installerad och exekverad delvis på din dator) så är en del fel säkert inte allmänna utan drabbar bara vissa spelare i vissa lägen och kan bero på hur klienten lirar ihop med andra saker, minneskapacitet och annat. Jag har på sistone haft problem med att klienten tappar anslutningen till spelservern utan att mitt internet i övrigt är nere. Än mer irriterande är att klienten ofta 1 gång per session låser så att jag inte kan göra något på borden. Ibland går låsningen upp när "Away"-knappen tänts på alla bord - ibland måste jag starta om hela skiten. Jag har en ganska ny (1,5 år) och i övrigt stabil och bra dator som jag inte har överdrivet mycket annat installerat på heller. Grymt irriterande är det, men av nån anledning har jag ännu inte förmått mig att byta nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Någon som vet om det är möjligt att flytta någon fil för att få prickarna och notes man kan sätta på olika spelare att följa med till en ny installationsmapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 frös ongame precis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 100k guar fungerar men samtliga cashgamebord + reg till sngs för mig slutade att fungera. När jag ska kolla kontot så säger den bara "Fel. Pröva igen". Är sjukt nojig när det gäller sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 asså hur fan kan man orka spela på onagme:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 jag kan inte logga in, standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 suger ju så jävla hårt, får dra på poolpary iställetet Plan B:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts