killerwolf Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 det fanns inte under settings på goalwin i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 det fanns inte under settings på goalwin i alla fall Jodå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Jodå sjukaste, har eng versionen och där heter de : Pop-table on action och jag har letat efter något när folk tjattrade om "Fade" hit och dit... reading comprehension ftl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Fattade inte heller först, halv klurigt översatt minst sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 31 Januari , 2010 Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Satte in lite $ på skitklienten för att spela gsop. Men turneringen frystes redan vid första handen. Oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Nån mer än jag som har problem att logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Nån mer än jag som har problem att logga in? jag kom in på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Satte in lite $ på skitklienten för att spela gsop. Men turneringen frystes redan vid första handen. Oväntat.Har du fått refund än? Jag saknar fortfarande från EPT-satten som också dog efter en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Någonting riktigt kryptiskt har hänt med mina ongameklienter: samtliga hänger sig vid uppstart med motiveringen "Cant connect to www.pokernetwork.co.uk" "Update Failed. Please Contact..." Har avinstallerat AV, avinstallerat klienter, installerat klienter jag inte tidigare haft, stängt av windows-brandvägg, testat alternativa uppkopplingar (3g-kort) utan resultat. Någon som har haft liknande erfarenheter? Förslag på lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Någonting riktigt kryptiskt har hänt med mina ongameklienter: samtliga hänger sig vid uppstart med motiveringen "Cant connect to www.pokernetwork.co.uk" "Update Failed. Please Contact..." Har avinstallerat AV, avinstallerat klienter, installerat klienter jag inte tidigare haft, stängt av windows-brandvägg, testat alternativa uppkopplingar (3g-kort) utan resultat. Någon som har haft liknande erfarenheter? Förslag på lösning? Jag har haft det problemet. Det löste sig efter en stund, typ ett par timmar. Ingen aning om orsak eller ev. lösning. Sry m8. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 En systemåterställning verkar ha löst problemet. Jeej, heja mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Nån som spelar på Betsafe och kör HM, och har problem att HUDen inte kommer upp automatiskt utan man måste gå genom tablefinder för att få fram det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Har du fått refund än? Jag saknar fortfarande från EPT-satten som också dog efter en hand. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Är det någon mer än jag som tappar pokerljudet på bordet när PT huden dyker upp...?? Någon som vet hur man fixar till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Jag tror att jag redan frågat nån gång men jag har fan glömt. Har dessutom sökt både i detta ämnet och andra. Var hittar jag HH i ongame? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Jag tror att jag redan frågat nån gång men jag har fan glömt. Har dessutom sökt både i detta ämnet och andra. Var hittar jag HH i ongame? /#LOUDmouth# user/appdata/ sen nånting med P5 lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 user/appdata/ sen nånting med P5 lr nåt. där var det ja .......... Tack och puss /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 Jaha nu är det totalt jävla mongo igen, hur länge brukar det vara såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 hatar ongame just nu.. huuuuur kan det vara så mycket strul? fungerar ju för alla andra nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 WTF ett bord finns på nl200 5 max??? hade ju tänkt å lira inatt...=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 WTF ett bord finns på nl200 5 max??? hade ju tänkt å lira inatt...=/ +1, ongame är fan ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 +1, ongame är fan ett skämt Må så vara men det håller grindarna borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Tydligen har dom bara råd att ha ett nl50 bord uppe också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 [JINX]verkar inte ha nått sngdelen än tho, funkat smidigt hittills idag bortsett från att ett bord vägrade starta trots att det var fyllt[/JINX] Någon som hört något angående goalwin btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 [JINX]verkar inte ha nått sngdelen än tho, funkat smidigt hittills idag bortsett från att ett bord vägrade starta trots att det var fyllt[/JINX] Någon som hört något angående goalwin btw? Nä, vad skulle det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts