Myt4z Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Fattas ca 200$ för mig sen igår förmiddag, mejlat mitt skin, de har vidarebefodrat det till ongay. Citera
SoderKrippa Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Nu dog 50k gtd, 50r för mig... /SK Citera
Klunken Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 lira 3 turneringar och var djup i alla och nu dog dom fml. kontaktade sajten och man får tillbaka inköpet, seriösa människor. Citera
SoderKrippa Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 lira 3 turneringar och var djup i alla och nu dog dom fml. kontaktade sajten och man får tillbaka inköpet, seriösa människor. Dom splittar potten på alla som var kvar vid kraschen. /SK Citera
Olyckan_77 Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Dom splittar potten på alla som var kvar vid kraschen. /SK lol, hade övertaget 4980:20 i en 300 hu-sng när det kraschade. Citera
Vrakman Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Ja det kan ju inte vara särskilt nöjda med nya fina klienten... Seriöst, är det inte dags att ta ner den och pilla lite på den vid sidan av ett tag, istället för att tappa kund efter kund efter kund när klienten stänger ned som standrad 3 ggr per kväll... Blir dyrt liksom! Citera
henjon Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Okej - skönt på sätt och vis att jag inte var ensam, då vet jag att det är nåt större fel. Har inte kraschat annars för mig på sistone så jag har levt i tron att det blivit stabilare. Men tydligen inte. Det är verkligen kul med mjukvara.Finns förmodligen ingen annan yrkesgrupp i världen som är bättre än systemutvecklare på att få funktionellt dåliga och instabila produkter att låta som de är jättebra när de snackar om dom. Tyvärr känns det som att gränserna för det tolerabla konstant har flyttats fram iom internetboomen. Program från förr i världen var kanske mer begränsade och användarovänliga. Men den instabilitet och mängd buggar som även stora, kommersiella produkter ofta dras med tror jag inte hade tolererats för bara 10-15 år sen. Citera
miata91 Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Hade också problem med en sng jag reggat som aldrig gick ingång men pengarna fick jag inte tillbaka. Anmälde mig och pengarna drogs, sen när jag kulle anmäla mig till nästa gick det inte pga av tekniska problem. Hursom helst fick jag tillbaka degen efter ett par timmar. Däremot fick jag inte poäng för ett gäng sng jag spelade i början på augusti, då de hade haft mycket promblem då skrev jag upp både pengar och poäng för att ha lite koll på det. När jag inte fått poängen dagen efter när vinsterna kom skrev jag till supporten om det. Idag kom svaret att de ville veta vilka turneringar jag sakna poäng för. Jag bad de skita i det nu och dra åt helvete i princip. Tycker ongame har skött detta illa med alla problem som varit. Bad om att få längre giltighet p en bonus när det var som värst och det var i princip omöjligt att spela men icke. Wtf liksom, de har en klient som inte fungerar, kanske kan vara lite tillmötesgående och förlänga en bonus för folk dom är tillräckligt dumma för att spela där. Citera
NiZe Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Förutom att klaga via skinsen så kan ju alla prova att mailbomba sina klagomål direkt till Ongame här: http://www.ongamenetwork.com/ombudsman Så kanske det händer något. Eller inte... Men ju fler som mailar, desto större borde sannolikheten vara i alla fall. Citera
pagelius Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Saknas $300 på mitt konto sedan i tisdags kväll. Det värsta är att det tycks som att de inte skulle brytt sig om jag inte hört av mig. Som tidigare nämnt i tråden var det jag som skulle nämna vilka turneringar jag inte hade fått betalt för, angle-shooting från Ongames sida. Citera
aglo Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Förutom att klaga via skinsen så kan ju alla prova att mailbomba sina klagomål direkt till Ongame här:http://www.ongamenetwork.com/ombudsman Så kanske det händer något. Eller inte... Men ju fler som mailar, desto större borde sannolikheten vara i alla fall. Ongame har inte brytt sig om vad spelarna tycker på 4-5 år och jag ser ingen anledning till att de skulle börja göra det nu. Om det drivs av inkompetenta idioter så gör det... Citera
Vrakman Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Ongame har inte brytt sig om vad spelarna tycker på 4-5 år och jag ser ingen anledning till att de skulle börja göra det nu. Om det drivs av inkompetenta idioter så gör det... Aldrig haft problem med Ongame tidigare, fåtal problem med skins öht, men nu får de ju fan ta och kamma sig!!! Jag tycker skinsen skött sig helt okej, eller tom bra, i den här soppan. Snabba besked, inga krusseduller. Däremot kan man ju starkt börja betvivla Ongames vilja och kunskap att bedriva ett av världens större pokernätverk. Nu har nya klienten varit uppe i över 3 månader, och fortfarande har den så horribelt stora glapp att de tappar spelare efter spelare... Är det så svårt att erkänna för sig själva och mot sina kunder att deras nya produkt suger purjo?!? TA BORT DEN tills den funkar och låt oss spela vidare på gamla. Åtminstone erbjuda det som alternativ. Ja, även jag saknar troligtvis pengar på kontot från gårdagens krasch... Citera
XeroxFin Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Någon som kommer åt att kolla sina biljetter? Citera
strater Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 bara hos mig som händerna inte längre sparas? Citera
strater Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 och seriöst, allt annat kan vara skitsamma, MEN INGA WAITINGLISTS?? så jäkla frusterande så det finns inte... Ett desperat tryckande för att försöka få en plats på ett bord och man får de spelare som råkar sitta där... Citera
Emilio Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Är inte det bra? Så folk slutar gameselecta i lika stor utsträckning. Dödar ju pokern Citera
strater Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 borde iaf finnas en waitinglist som sätter dig på första lediga bord med ett min antal spelare typ. Riktigt irriterande att desperat slänga sig på de lediga bord som poppar upp och sedan har någon annan fått platsen... Citera
Jakelamotta Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Säga vad man vill om den nya mjukvaran men avsaknaden av waiting list var faktiskt en bra grej. Tyckte också det sög i början men sen insåg man fördelarna. Hur kul är det att sätta sig ner för att lira när de bästa borden har 8 pers i kö, då finns det verkligen ingen chans att komma åt dem. Citera
Lolle Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Yep avsaknad av waitinglist ar faktiskt guld... gillar detta stort har jag kommit fram till =) Citera
strater Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 argh, men alltså, en waitinglist som sätter en på första bästa bord? inte tusan kan ni vara emot det? Citera
jonlin0517 Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Vart sparas handhistoriken numera ? Citera
hoppamera Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Nån som kan konvertera ongame-hh:s från HM via http://www.handconverter.com? Jag har sett att folk använder denna i några dagböcker, men får bara No valid hand data could be detected. Nån som vet? Citera
Vrakman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Fler som har problem med att skriva notes på spelare i klienten de senaste dagarna? Det går att skriva men de "fäster" inte... Nån som vet nån om det eller tom har en lösning? Citera
The Grand Bark Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Har inte lirat ongame på länge men funderar på bwin's 250-dollars bonus, är det nån idé med tanke på allt strul? Lätt att cleara? Nivå? Citera
XeroxFin Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Fler som har problem med att skriva notes på spelare i klienten de senaste dagarna? Det går att skriva men de "fäster" inte... Nån som vet nån om det eller tom har en lösning? Upplever samma sak, har tyvärr ingen lösning. Får passa på att bumpa min fråga om någon ser sina biljetter? Citera
Recommended Posts