Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

någon mer än jag som har blivet av med pengar efter det att ongame krasha igår?

 

fick meddelandet "table closed" och sedan kom aldrig pengarna tillbaka till mitt konto... antar att ongame jobbar med problemet och kommer ge mina pengar tillbaka men hur länge ska man behöva vänta?

 

Hände mig förra veckan fick tillbaka pengarna drygt ett dygn efteråt utan att jag kontaktade supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som inte kan se sina gamla player notes i den nya (värdelösa) mjukvaran?

 

Hur få detta att funka?

 

 

 

 

Mailade kundservice för en vecka sen bifogade filen som innehåller alla player notes i deras gamla och nya mjukvara (playernotes.irf). Några standardiserade/felaktiga svar från dem först och sen tyst i en vecka.

 

 

Nu kommer de roliga, fick svar idag igen och de vill att jag ska skicka filen "i ett annat format" eftersom varken kundservice eller pokeravdelningen kan öppna den.

 

 

Ok, visst, känns ju logiskt att jag ska sitta och göra om format i filer som kommer direkt från deras mjukvara. Utöver detta verkar det faktiskt gå bra att öppna/läsa filen i notepad som finns på varenda windows-dator.

 

 

Trogen ongame i över 2 år och $100k i rake under denna tid.......men nu är det kanske läge att byta arbetsplats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klienten verkar bugga mer och mer också. Nu börjar den krascha högfrekvent även om jag bara har ett bord igång.

 

Precis, det självklart samtidigt när man är cl i några sngs runt bubbelspel och itm. Herregud. Har nog aldrig skickat ett sådant argt mail som jag nyss gjorde, i synnerhet inte med vokabulär som "rape" och "poker community" i samma mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har troligen totalt inkompetenta personer i ledningen, som bara tänker på de vinster nätet ska generera och inte begriper att man måste erbjuda en BRA produkt också. Det är rätt åt dem att kunderna flyr när de inte har någon som helst förankring hos spelarna för att nedgradera till den sämsta klienten ever, som inte ens klarar några tiotals k inloggade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 600 pts kvar på min bonus sen drar jag för att ALDRIG mer komma tillbaks. Väntar även på att RK ska ge tillbaka $100 som de låste för mig i torsdags när siten krångla.. Jävla skit site..

 

Har 150 pts kvar på min sen drar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du som är så smart kan ju säkert upplysa en dumbom som jag vad som är så bra med nätverket!?

 

Mycket fisk, bra trafik på sitngos och dessutom bra deals för turrespelande. Det kallar jag ett bra nätverk.

 

Sen kan du ju fundera på vad jag faktiskt säger. "Ett bra nätverk dödar sig självt" innebär KANSKE att jag menar att det inte är bra LÄNGRE? Inga fiskar/deals i världen väger upp att klienten hänger sig var femte minut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om man ska skratta eller gråta men börja bli bra tröttsamt nu... 5 min in i championchip och dem fryser turren. ååååå trött jag blir..

 

5 min? :) fick spela en hand... nä fyfan förstår frustrationen. Rätt kul för dem som dubblade direkt också hahaha, ongame vakna plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket fisk, bra trafik på sitngos och dessutom bra deals för turrespelande. Det kallar jag ett bra nätverk.

 

Sen kan du ju fundera på vad jag faktiskt säger. "Ett bra nätverk dödar sig självt" innebär KANSKE att jag menar att det inte är bra LÄNGRE? Inga fiskar/deals i världen väger upp att klienten hänger sig var femte minut.

 

Tror du blandat ihop det här med "En bra sås reder sig själv..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 min? :) fick spela en hand... nä fyfan förstår frustrationen. Rätt kul för dem som dubblade direkt också hahaha, ongame vakna plz.

 

Srry kanske överdrev jag när jag skrev 5 min ändrar det till 2-3 min då :):lol: .. ....... nä på att nu kvarten kvar till nästa turre dra igång så dags att lägga detta bakom sig. ... GL alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...