Suddenly Postad 11 Juli , 2005 Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Jo, tänkte att det får bli en Julklapp om de finns kvar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 12 Juli , 2005 Rapport Share Postad 12 Juli , 2005 om jag har neteller i $ och vill överföra till tex 24h poker som är i €, går det hur bra som hellst eller, hur är det med eventuella avgifter i växling? Neteller snor 1,9 % vid växlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empa Postad 12 Juli , 2005 Rapport Share Postad 12 Juli , 2005 inga pengar..... varit i kontakt med deras livesupport en bunt ggr och blivit lovad pengarna senast i fredags... inga pengar i fredags....inga pengar idag... kontaktade supporten nu på kvällen och frågade hur det går....fick svaret att hon nu kontaktade avdelningen som har hand om uttag och de ska kontakta mig om det...kunde inte svara på när....känns ju jävligt bra....pengar är trevliga att ha på sommaren.... nån annan som har samma problem??? Japp väntar också på en del pengar. De fick status adjustment den 22 Juni. Fortfarande inte dykt upp några pengar. Talat med live supporten flera gånger och de kan inte göra så mycket mer än att lugna mig med att jag inte är ensam om att vänta på pengar . De verkar ha en del strul nu. Får hoppas att de får fart på grejjerna snart, tagit på tok för lång tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 12 Juli , 2005 Rapport Share Postad 12 Juli , 2005 empa jag har väntat sen den 23 säger till om jag får nå pengar över huvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empa Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 empa jag har väntat sen den 23 säger till om jag får nå pengar över huvudtaget Pengar skall vi förhoppningsvis få, frågan är dock när. Är det någon mer som tagit ut pengar ifrån neteller någonstans runt den 22,23 juni som inte fått sina pengar till bankkontot än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empa Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 Talade just med den avdelning på neteller som har hand om alla bankuttag och fick bekräftat att runt den 22 juni så hade de problem med alla uttag. Hursomhelst så fick jag ett datum då mina pengar kommer komma till mitt bankkonto, den 21 juli. Så ni andra som har haft problem med detta kan behöva vänta någon vecka till innan pengarna kommer. Själv får man väl springa runt med sedelklämma under semestern då neteller ATM kortet blir min räddning . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Någon här som har haft strul med Neteller när dom vill kolla telefonnummret som man har fyllt i? Jag snackade med dem idag för att dom hade låst mitt konto, dom frågade lite frågor och sa att dom skulle låsa upp det men måste ringa mig på telefonnummret som jag har fyllt i för att låsa upp det. Dom ringde till nummret och jag svarade, men hörde ingenting alls, sen ringde det igen och det hördes inget den gången heller. Jag mailade dem om det men har inte fått svar igen, tänkte ringa dem igen imorgon om dom inte har svarat då. Det är ett Comivq-kontantkort som sitter i telefonen om det kan tänkas spela någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mended Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Jag tog ut pengar ifrån Neteller den 22 juni som fortfarande inte har kommit fram. Någon som har lyckats få igenom kompensation för detta? Mended Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Måste man ringa Neteller varje gång man ska göra en överföring till sitt vanliga bankkonto? Hur lång tid tar en sådan överföring? Kostar den alltid $1 oberoende hur stor den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Semai Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Måste man ringa Neteller varje gång man ska göra en överföring till sitt vanliga bankkonto? Hur lång tid tar en sådan överföring? Kostar den alltid $1 oberoende hur stor den är? 1$ plus 1,9% i växlingsavgift tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Hur går det med neteller uttagningar till bankkonton nu? någon som vet om det flyter på (och "bara" tar någon vecka) med uttag som inte gjorts 22-23 juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 17 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Jag gjorde ett uttag kring månadsskiftet och hade pengarna på kontot efter fem bankdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Du behöver numera inte ringa utan det är automatiserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Kan man inte föra över pengar från Neteller till Expekt istället och casha ut dem efter att ha spelat lite där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 17 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Nej. Pengar insatta på Expekt via Neteller måste tillbaka till Neteller vid uttag. Däremot kan du använda Multi som mellanled mellan Neteller och bank. Tänk dock på att ge sajten action så de inte blir sura och blockerar möjligheten till bankwire. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Är det bara multipoker som erbjuder denna tjänst? Är det förbjudet att bara föra över pengarna dit, och sen direkt till banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 17 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Som jag sa kommer de att bli sura och inte erbjuda dig möjligheten längre om du inte ger dem någon action. Så ja, man kan betrakta det som förbjudet även om det kanske inte står officiellt någonstans. Men nu börjar detta bli offtopic. Ta en titt på denna tråd för mer snack om billiga uttagsmöjligheter så fortsätter vi diskutera Neteller här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 har nu varit i kontakt med supporten, fortfarande inga besked men han skulle kontakta dem och be dem skicka ett mail om statusen och hur det ligger till. frågade även om kompensation och fick detta till svar: Patrick: I will definately email the appropriate department to see what we can do for you Patrick: as you patience in this matter has been outstanding är det bara för at hålla mig nöjd eller finns det nån sanning i det tror ni? kan ju vara värt att fråga om iaf, återkommer när jag hör mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torna Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 Nån som vet vad maxuttaget är i bankomaterna med neteller debit card? Har för mig att det är olika i olika bankers automater. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 Nån som vet vad maxuttaget är i bankomaterna med neteller debit card?Har för mig att det är olika i olika bankers automater. Vad jag vet så går det att ta ut på Nordea 4000:- På SEB går det att ta ut 2000:- Flera uttag kan göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 Som jag sa kommer de att bli sura och inte erbjuda dig möjligheten längre om du inte ger dem någon action. Så ja, man kan betrakta det som förbjudet även om det kanske inte står officiellt någonstans. Men nu börjar detta bli offtopic. Ta en titt på denna tråd för mer snack om billiga uttagsmöjligheter så fortsätter vi diskutera Neteller här. Jag blev varnad som kubo skrev här, att dem skulle stänga av bankwire funktionen om det fortsatte. Och det med mindre summor- som typ 100- 200 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 jag har fått mina pengar idag, 7.44 blev växlingskursen återkommer om det händer nåt med kompensationen, nån annan som fått igenom nån sån eller har koll på vad som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norpx Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 fick mina pengar idag. gjorde cashout den 7 juli så tog ca 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 19 Juli , 2005 Rapport Share Postad 19 Juli , 2005 enter your bank account details vad ska man skriva i rutorna Bank Code/Sort Code Branch Code Account Number Check Digit liksom jag vet ju bara mitt kontonummer typ 1234-5 123.456.789-1 vilka av dom där siffrorna är branch code tex??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 19 Juli , 2005 Rapport Share Postad 19 Juli , 2005 Vad tar neteller för avgift om man flyttar pengar därifrån direkt till bank? Frågan som postades ovan är också intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts