Gå till innehåll

Allt om Neteller! #3


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär, nu har mina kulingar kommit.

 

Begärde en cashout på $1450 i slutet av juni. Pengarna drogs den första juli och kom in på kontot den sjätte juli, till kursen 7.9375. FSB tog en avgift på 25 SEK och på avin fanns en notering om "annan banks kostnader" på $5.32.

 

Observera att jag angav att mitt bankkonto var i USD då jag registrerade mina bankuppgifter hos Neteller. Känns som att det blev ett rätt lyckat drag.

 

Japp, då har man gjort en tabbe. Har för mig att mina pengar också drogs första juli, till sämre kurs, som sagt... nu blir det bara till att försöka fixa kontot till USD...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Observera att jag angav att mitt bankkonto var i USD då jag registrerade mina bankuppgifter hos Neteller. Känns som att det blev ett rätt lyckat drag.

 

Kan du förklara detta. Jag har reggat kontot i SEK men inte gjort nån cashout ännu i det nya systemet. Vad skulle skillnaden bli?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om denna frågan hör hemma här, men vill bara ha ett snabbt svar.

 

När man fyller i telefonnummer, hur ska man skriva?

 

Hur ser mitt mobilnummer 073930xxxx ut om man ska ringa till det från utlandet? Har ingen riktig koll och angav bara mitt nummer såsom man säger det i sverige. Enligt mailet var det därför kontot blev låst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inga pengar..... :roll:

 

varit i kontakt med deras livesupport en bunt ggr och blivit lovad pengarna senast i fredags... inga pengar i fredags....inga pengar idag...

 

kontaktade supporten nu på kvällen och frågade hur det går....fick svaret att hon nu kontaktade avdelningen som har hand om uttag och de ska kontakta mig om det...kunde inte svara på när....känns ju jävligt bra....pengar är trevliga att ha på sommaren....

 

nån annan som har samma problem???

 

:x:?:x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag har neteller i $ och vill överföra till tex 24h poker som är i €, går det hur bra som hellst eller, hur är det med eventuella avgifter i växling?

 

Det funkar utan några problem för dig. Du kanske inte får aldra bästa dollar/euro kursen men det är bara och ta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag har neteller i $ och vill överföra till tex 24h poker som är i €, går det hur bra som hellst eller, hur är det med eventuella avgifter i växling?

 

Det funkar utan några problem för dig. Du kanske inte får aldra bästa dollar/euro kursen men det är bara och ta.

 

 

 

tack för snabbt svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då anser jag att jag gjort det. Vill dom veta mer får väl dom kontakta mig. Banker som ger 100% UTTAGSbonus ligger helt i min smak. Synd att man inte tog ut lite mer bara.

 

Tack för snabbt svar.

 

Kan ju också vara en bank på vägen som gjort fel. Då lär det upptäckas så småningom.

 

Mitt råd är att du har kvar hälften av pengarna på kontot ett bra tag i alla fall, om det skulle kommas på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...