Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

alltså våra liv verkar vara normala (tämligen iaf), men kanske ett par inslag av pinsamheter. Medan Freemans liv verkar vara pinsammt med ett par inslag av normaliteter :)

 

har ALDRIG sagt att mitt liv var normalt ;)

fast jag insåg nu att detta kommer ge mig en fördel nästa pf.nu live tunering.. alla kommer garva när dom ser mig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja kan väl dra några strån till stacken.

 

det här va på en finlandsfärja, måste va en 5-6 år sen

 

i vanlig ordning bodde vi på pingvindäck (billigaste skiten under motordäck) 4 pers i var hytt.

Vi hade haft en trevlig blöt kväll och en av polarna hade fått napp, vi va alla trötta å ville sova men han skulle ju prompt ha me na till hytten, så vi kom överens om att vi övriga 3 skulle gå före, krypa ner i våra sängar å lotsas sova så han kunde få sej en tur.

Planen gick bra och efter att tjejen fått svaret "de e lugnt dom har däckat" börjar de gosas.

 

Ja ligger i slafen mittemot och även fast de e mörkt ser ja att tjejen ställer sej på alla fyra å den inte alltför nyktra jonny får kliva på bakifrån.

Även fast hon stönar tycker ja hon ser aningen plågad ut, å efter några minuter säger hon "kan du inte byta till f*ttan istället"

Vår käre jonny va så packad att han inte visste att han stoppat sin kompis i fel hål, varpå vi givetvis inte kan hålla oss för skratt utan tänder lyset å skrattar i kör "förfan jonny knullar du na i röven".

De leder förståss till 2 illröda ansikten och tjejen plockade upp sina kläder å rusar bredbent som zeb mcayhan me trosorna vid knävecken ut ur hytten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en annan färjetur

 

vi hade som vanligt druckit friskt och sprang runt i korridorerna, större delen av båten sov redan.

Då kommer de fram ett par 15:åriga tjejer å frågar efter cigg, o johan börjar förståss limma direkt (han är för övrigt 25 när detta inträffar)

 

en av tjejerna nappar och han drar me na till baren för att shotta tiquila.

 

timmarna går å vi går tillbaka till hytten å lägger oss.

ja vaknar av att nån dunkar på hytten, den låses upp å en enorm vakt säger på finsksvenska "bor johan här" varpå jag trött å förvirrad förståss svarar "nej" och dörren stängs, de går en stund å så knackar de på igen dörren öppnas, samma vakt men nu sticker johan in ett plågat huvet, å säger "snälla släpp in mej" han får nycklar å plånbok av vakten å går å slänger sej i slafen. Han klagar över att han har så jävligt ont i arslet å ja frågar va han har gjort. han säger bara "de va de sjukaste ja vart me om å däckar"

Sen sket han blod i 2 dagar å vill fortfarande inte berätta va som hände

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hände i helsingfors. kanske inte jättekul men ändå

 

va å hälsa på några ircpolare å festa.

efter krogen satte vi oss på en parkbänk för å röka en joppe.

allt väl å de va dags att ta taxi hem.

 

ja å polaren stannar en taxi å vi hoppar in.

Ja minns att ja va helt klar i huvet och visste precis va ja skulle säga, men de kom bara rapparkalja ur mun, alltså även fast ja koncentrerade mej kunde ja inte säga ett enda vettigt ord.

å polaren börjar förståss asgarva å vägrar säga nått å taxichauffören blir tvärilsk å insisterar på att vi ska hoppar ur medans jag förtvivlat försöker göra mej förstådd me orden "blesfr esrhfsdfl adsgr" typ

slutade förståss med att vi vart urslängda å fick gå en mil tillbaka hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma helsingforsresa.

 

ja träffa en riktig pärla till tjej, 17 å oskuld, de ena ledde till de andra å hon ville inte va oskuld längre. så ja lånar nycklarna till en polares hotellrum å vi smiter iväg, han skulle ringa senare så fick vi gå å öppna åt han, han hade visst dubbelrum. De tar säkert en timme innan vi får taxi till hotellet och väl där tänker ja att man ska väl vara en gentleman å börja me tungan. efter en bra stund ska kondomen på o ja får bara inte upp den, ja va inte spec full eller nått men den vill bara inte :)

så efter lite hångel ringer telefonen å polaren vill bli insläppt.

ja går ner till lobbyn å snackar me receptionisten som förståss råkar va en tjej i sina bästa år. hon tittar lite finuligt på mej å börjar skratta.

ja fattar ingenting men hon öppnar iaf dörren så polaren kommer in.

han börjar direkt asgarva å frågar om ja odlar skägg. de är förståss inte mitt hår ja har i hela ansiktet. den stackars tjejen uppe i sängen våga väl inte säga nått men hon lär ju inte gillat att hångla me sitt eget pubishår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finlandsresor är farliga :)

 

Jag åker iväg på en om tio timmar! :twisted:

 

se till så inte nån av polarna tar me videokamera

en kompis har fortfarande kvar ett 2 timmarsband på mej springandes naken på pingvindäck svepandes en flaska mintu, ingen vacker syn å inget man gärna vill att nån ska ha på band :)

 

å om de är vikingline mariella. akta högra hörnet på hissen närmast buffén, där har ja kissat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade kunnat ha en pinsam historia nu under arvikafestivalen.

 

Tva natter sen hoppade en 17 arig tjej och ville hangla med mig. Jag tackade vanligt men bestamt nej. Da la hon sig over mig och forsokte desperat att hångla med mig (ja, nu upptäckte jag att jag har åäö, tar tid att vänja sig, hahaha)

 

det hela slutade med att hon gick förbannad från mitt camp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade kunnat ha en pinsam historia nu under arvikafestivalen.

 

Tva natter sen hoppade en 17 arig tjej och ville hangla med mig. Jag tackade vanligt men bestamt nej. Da la hon sig over mig och forsokte desperat att hångla med mig (ja, nu upptäckte jag att jag har åäö, tar tid att vänja sig, hahaha)

 

det hela slutade med att hon gick förbannad från mitt camp.

 

Du har inte varit på så många festivaler va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade kunnat ha en pinsam historia nu under arvikafestivalen.

 

Tva natter sen hoppade en 17 arig tjej och ville hangla med mig. Jag tackade vanligt men bestamt nej. Da la hon sig over mig och forsokte desperat att hångla med mig (ja, nu upptäckte jag att jag har åäö, tar tid att vänja sig, hahaha)

 

det hela slutade med att hon gick förbannad från mitt camp.

 

Du har inte varit på så många festivaler va?

 

jo, men denna gången gjorde tjejen allt for att hångla med mig. Verkligen ALLT

 

har aldrig varit med om en lika aggressiv tjej.

 

Anyways, igår natt så kom en 21 årig tjej i mitt tält och visade sina bröst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på mitt tiovårskalas åt vi chokladtårta. jag åt så mycket att jag var tvungen att gå på toa. när jag sitter där ser jag att jag har lite kladdig brun chocklad under foten. "äh lite skit rensar magen" tänker jag och stoppar fingret med geggen på imunneni tron att det är mer chokladtårta. men jag känner inte igen smaken. sen märker jag att det inte är så gott. det är bajs!

 

jag sitter på toan och börjar skrika i panik. min mamma kommer springade och skriker att jag ska låsa upp dörren och det gör jag. där står jag skrikandes "jag har ätit bajs" med byxorna neddragna framför hela släkten på min tioårsdag. det var ganska pinsamt när paniken lagt sig...

 

lite senare upptäcker jag att min syster har bajsat på golvet och att det var därifrån jag åt. det här retar hon mig fortfarande för tio år senare...

 

hahahaha!!!!!!!!!!! sluta ff!!! hahahahaha.. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe denna är odödlig.

Vi sitter 3 snubbar och festar ,detta är 1988.

Vi lirar hårdrock på stereon.Polarn drar i gång Metallicas Masterof puppets.

Helt plötsligt blir våran 3dje polare som galen ,han drar fram en skidstav,han har den som en el gittar samtidigt tar han fram kuken

och börjar runka till låten.

Vi 2 andra sitter där helt paralyserade och undrar vad fan han håller på med.I slutet av låten så drar han av en sats som sprutar ner soffan och bordet.(Lägenheten tillhörde inte runkkillen).

Efter låg han helt utmattad på golvet med svetten rinnandes över ansiktet,

Jag stammade fram .Brukar du hålla på med sånt här inför andra polare,

Ahh va fan jag bara älskar låten sa han.

Tro det eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...