Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

Blandade känslor inför denna bump. Många underbara historier men den här:

 

För många år sedan var jag, min dåvarande sambo samt hennes föräldrar uppe i huvudstaden för en dags shopping. Vid lunchtid slank vi in på en krog och beställde in dagens special - Plankstek Black & White. Några timmar senare är vi på väg mot centralen och det tåg som ska ta oss hemåt när jag känner ett fruktansvärt hugg i magtrakten och inser att nu jävlar är det BRÅTTOM. Efter noga övervägande (läs; 5 sekunder) kommer jag fram till att det nog inte kan vara så trevligt att sitta i nästan två timmar på ett fullsatt, varmt tåg med nerskitna byxor och stinka så jag bestämmer mig för att leta reda på närmsta undanskymda plats att uträtta mina nu akuta behov på.

Vi befinner oss på Klarabergsviadukten och gott om undanskymda platser är det ju ont om just där men som tur är står det en vit skåpbil parkerad vid trottoaren...! Sagt och gjort, jag hukade vid skåpbilen, drog ner brallorna och andades ut - hemresan räddad! Just när jag tömde hela magen vid skåpbilen, nöjd med att inga andra flanörer befann sig just där och då, hör jag plötsligt någon säga "hej"... jag tittar upp och ser skåpbilens ägare stå och fumla med nycklarna. Sällan har jag sett någon ha så bråttom att hoppa in i ett fordon och åka iväg. Kvar sitter jag på huk - blottad, halvnaken, nyskiten och illröd i ansiktet...

Har inte ätit plankstek sedan dess...:rolleyes:

 

kommer att bli jobbig att få från näthinnan, särskilt som den utspelar sig alldeles utanför mitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...