Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

denna pinsama historia TROR jag QoS och gdaily är vittne till.

vetej men kanske

 

jag var i S-holm med empire och empiretour

vann en plats där

glider in på Cafe opera spelar/slakar åker ut kanske tidigt.

 

senare på dagen så var det mat dax. :D

jag åt massor ifrån Buffen och tror faktiskt att QoS låg underlägge där.

 

senare så var det efterrätt.

chokladpudding och tårta.

jag pallar mig dit. tar tag en en tallrik och en sked.

buffe.. mums tänker jag

och tar 4st stabila skedar chokladpudding.

 

och vad skådar mitt norraöga???. Jo tårta..

kollar på tårtan och inser..

VILKA SNÅLA SKIVOR DOM HAR SKURIT

små små saker... owell.. jag tar ca 4st och pallar mig iväg.

just innan jag ska sätta mig ner så ser jag en servitör/kökschef glor på mig.

 

jag tittar tillbaka och skiter i honom.

sätter mig vid bordet.

och då inser ja.. alla äter på små små tallrikar och har en tesked :oops:

 

OPS.. fanns bara en sak att göra.. glöma bevisen.. typ i magen

:D

 

Jaa, vissa dom lyckas då med mycket :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahahaha! Tiltad efter att ha åkt ut på finalbordet som 8a efter att ha varit CL och dött efter 3 favorit all-ins tänker man sova men hittar en tråd man tidigare inte orkat läsa igenom. 7 sidor senare har man skrattat så att magen vänt sig ut och in. Helt underbar!

 

Freeman for president!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligaste tråden på forumet!

 

Jag dra en om en polare, han var väll 14-15 år och hade legat sjuk i några dagar på sommaren. Han bestämmer sig för att rycka i snabeln och slänger på en p-rulle. Dasspapperet han har ställt upp på nattduksbordet och kallingarna ligger på golvet.

 

Då hör han hur massa polare och tjejkompisar kommer på besök och hans morsa släpper in dem och säger att det är bara att gå in till honom han stänger av tv.en fortast möjligt men videon är på och låtsas ligga och inte göra nånting

 

Iallafall fylls rummet av tjejer och killar som frågar hure e med han o.s.v.

Nån tar tag i tv dosen och sätter på tv:en och eftersom videon fortfarande står på så fattar ni väll alla vad som kommer upp på tv:en.

 

Nån frågar vad det är han ligger och håller på med och han blir tomat röd i ansiktet.

 

Rätt pinsamt för honom p.g.a av han just höll på att bli tillsammans med en av tjejerna i gänget som kom förbi :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

denna är en historia jag har fått hört!!! vetej om den är sann eller inte :D men DOCK så rolig :lol:

 

Historian är att en killen är hemma hos sina svärföräldrar. med sin tjej

dom sitter och dricker och äter god mat och har det allmänt trevligt.

lite senare när dom sitter och dricker vin så märker han att han måste gå på toaletten.

han går in på tolatten och sätter sig ner och känner att detta kommer att låta ganska mycket. och toaletten var bredvid vardagasrummet. och ALLT hördes inne i det rummet prat och ljud etc. så han blev nervös över att hans "plumsar" skulle höras inne i vardagsrummet.

så han tänkte att om jag tar imot bajset i handen. och har papper i handen så kanske jag kan lätta ner det i vattnet så höres det inte.

lite papper i handen så lyfter han på sin arsel tar tag i vattenkranen så han kunde lyfta upp sig.

 

NU hör dom ett SKRAMEL ifrån toaletten. svärfar springer till toaletten. och ser vatten rinner under dörren ifrån toaletten.

knackar men inte någon svarar så dom låser up

 

där ser dom sin svärson däckad på toaletten med skit i sin högerhand. och vatten sprutar överallt.

 

vad som hade hänt var att vattenkranen hade losstnat. han flögbakåt slog huvudet i väggen så hårt att medicenskåp hade lossnat och träffat han i huvudet så han svimmade av.

:D

 

vetej om detta är en sann historia eller påhittad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar vara ganska förskonad från pinsamma grejer men igår slog jag till.. Med god hjälp från min syster.

 

Är 23 år och bor hemma sedan ett halvår, ska dock flytta igen 1/8. I alla använder jag "familjens" dator då jag inte orkat packa upp min. Den använder jag mestadels för att spela poker. Har även laddat ner lite filmer via dcpp och har även lärt min far hur man gör. Att han nästan uteslutande laddar hem porr är ju lite tragiskt men inget jag bryr mig om. Efterssom han gömmer undan dem så är det ju inget jag officiellt vet om heller. Att det ganska lätt syns i alla fall vet han ju inte. Min mor som har 0 datavana lär ju inte märka det i alla fall.

 

I alla fall så hade jag tagit lite kort på våran hund som min mor och syster (som är på tillfälligt besök) kollade på. Min mor visste dock att det fanns lite videoklipp också men visste inte var de låg. Min syster kan dock lite om data och sökte på *.avi.. ..Ja, ni kan ju gissa vad som händer. Jag kommer in i rummet precis när min syster tryckt på sök-knappen, de första oskylldiga videoklippen dyker upp men jag vet ungefär vad som väntar och försöker stoppa det hela. -"ehh öhh det finns inget mera att se.." Därefter dyker de upp, säkert 50-talet filmer med erotiskt laddat material. Naturligtvis har vi även "visa miniatyr" så att man fick lite mindre fräsha bilder också.. :oops:

 

Jag smög ljudlöst ut ur rummet. Det är ju inte svårt att lista ut vem de misstänker. Min 55 åriga far som inte kan mycket om datorer eller den 23 åriga sonen som har god datavana. Blir fan lack på min far alltså, får ta ett snack med honom!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja jävlar - det där med porr på datorn har man ju upplevt en del. Minns framförallt en gång för att par år sedan när jag skulle lära morsan tanka mp3 från internet. Hon bad mig tanka ner en låt åt henne för att se hur det funkade, vilket jag också gjorde. När jag hittat låten på kazaa lite var det ju dags att spela upp en snutt av den också och smart som jag är tänker jag mig inte för vad jag har i "My Shared Folder" utan dubbelklickar glatt på foldern och börjar söka i fillistan...

 

RayIV säger: nu ska vi se.... David Bowie... D....

*börjar uppifrån*

*mor står bakom och tittat intresserat*

RayIV läser "i huvudet": anal gangbang... anal rape.... cute 17 yrs old getting fucked..

RayIV: äääeeh....

*klickar snabbt ner fönstret*

RayIV säger, kallsvettig: sorry, det.... funkade inte. den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha hade ett trick som jag tyckte var jättebra när jag var lite mindre, men det var nog inte alltför smart.

 

Om man satt och porrsurfade och man hörde morsan var på väg förbi så stängde man av monitorn och högtalarna

 

Lär ju sett bra konstigt ut när hon kom förbi och man satt och stirra in i en svart skärm hohoho 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min pr0n-klassiker är nog när -

 

Kan dra upp omständigheterna lite först:

Bor hemma, syster bor hemma, hon brukade använda min dator.

 

-

Jag hade tankat några låtar(DC eller Kaazaa eller nått, minns inte riktigt) och hon ville höra nån av dem eller nått, iaf så går vi igenom min download-mapp när (mini-view) det helt plötsligt dyker upp några "XXX SEX.mpg" etc etc, you get the picture. Jag drar snabbt till med den kassa undanflykten "eerrrr, du får börja kolla igenom filnamnen och inte bara titlarna när du tankar låtar, sånt här smyger sig alltförlätt med".

Brrrraaaa tänkt, den köper hon nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tråkigt nu på jobbet så jag tänkte skriva om en pinsam historia som utspelade sig när jag gick i femman.

 

Jag och min kompis Erik hade under sommarlovet kastat mycket frisbee till varann när vi var på stranden och badade. Det tyckte man var skitkul då när man hoppade i vattnet och fångade frisbeen.

 

Hursomhelst tog sommarlovet slut och skolan började. Erik, som gick i klassen under, hade en skitsnygg tjej i sin klass (kallar henne Anna)som jag tyckte om i smyg och tänkte fråga chans på någon gång i framtiden. På lunchen första dagen hände det som inte fick hända. Jag tar som vanligt en tallrik och får serverat varm, rykande spagetti och köttfärssås. Går för att sätta mig när jag får syn på Erik. Flinar lite och gör en frisbeerörelse med tallriken :shock: och vips...

Anna vrålar till av smärta eller chock (vet inte vilket) när hon får ett kilo spagetti och köttfärssås över sig. Jag står där och bara stammar: Öhhh hmmm gick det bra?

 

Jag frågade aldrig chans på henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar vara ganska förskonad från pinsamma grejer men igår slog jag till.. Med god hjälp från min syster.

 

Är 23 år och bor hemma sedan ett halvår, ska dock flytta igen 1/8. I alla använder jag "familjens" dator då jag inte orkat packa upp min. Den använder jag mestadels för att spela poker. Har även laddat ner lite filmer via dcpp och har även lärt min far hur man gör. Att han nästan uteslutande laddar hem porr är ju lite tragiskt men inget jag bryr mig om. Efterssom han gömmer undan dem så är det ju inget jag officiellt vet om heller. Att det ganska lätt syns i alla fall vet han ju inte. Min mor som har 0 datavana lär ju inte märka det i alla fall.

 

I alla fall så hade jag tagit lite kort på våran hund som min mor och syster (som är på tillfälligt besök) kollade på. Min mor visste dock att det fanns lite videoklipp också men visste inte var de låg. Min syster kan dock lite om data och sökte på *.avi.. ..Ja, ni kan ju gissa vad som händer. Jag kommer in i rummet precis när min syster tryckt på sök-knappen, de första oskylldiga videoklippen dyker upp men jag vet ungefär vad som väntar och försöker stoppa det hela. -"ehh öhh det finns inget mera att se.." Därefter dyker de upp, säkert 50-talet filmer med erotiskt laddat material. Naturligtvis har vi även "visa miniatyr" så att man fick lite mindre fräsha bilder också.. :oops:

 

Jag smög ljudlöst ut ur rummet. Det är ju inte svårt att lista ut vem de misstänker. Min 55 åriga far som inte kan mycket om datorer eller den 23 åriga sonen som har god datavana. Blir fan lack på min far alltså, får ta ett snack med honom!!

 

 

 

Visst "pappa" jag brukar med skylla på farsan när morsan hittar porr på datorn. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja inte fan är det min porr i alla fall!! :twisted: Tycker den mesta porr är helt kass. Alltid samma sak utan nyans och realism.

 

Hade tyckt det var mindre störande om det var jag som laddad hem skiten men nu blev jag ju oskylldigt misstänkt för ett "brott" som jag inte alls har med att göra. :roll:

 

Pinsamt var det i alla fall, min 30åriga syster om mor måste ju tro jag är porrkåt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vette fan om jag har postat den här på forumet, men jag hittar den inte i den här tråden, så jag antar inte...

 

I trean på gymnasiet så var vi med hela klassen i Wales för att eh...titta på naturen och lära oss engelska. Med andra ord, vi söp som svin varje dag ungefär och var alltid sena till morgongudstjänsten och alla andra konstigheter som försigick på den skolan. Hur som helst, skolmaten var god. Men, nu till saken.

 

Vi bodde alla utspridda hos olika värdfamiljer. Vi var väl mellan 1-3 i varje familj och vissa hamnade ju bättre än andra...

En av mina bättre polare bodde tillsammans med två andra sjyssta nissar i ett hus - eller slott - ett par mil utanför staden. Och någon gång mitt i veckan skulle farsan i den familjen ha ett gigantiskt 50-årskalas.

Alla farsans polare, morsans polare, samt dotterns polare och "deras" svenskar. Jag hade turen att min "värdbrorsa" Owen kände Rachel - tror jag det var - vars farsa hade festen.

 

Nåväl, jag får åka på festen och vi är väl allt som allt 10-12 svenskar och kanske 100 britter. Det är sprit överallt. Och då menar jag överallt. Hela garaget är fullt av gigantiska lådor med öl, smirnoff ice och vodka. Det fanns alkohol där för att dräpa en mindre mammutpopulation.

Så det är kanske något överflödigt att nämna att vi var en och annan som blev lite överförfriskade. Speciellt min polare - som vi kan kalla "G" - som alltså var en av dom som bodde hos familjen.

 

Någon gång under natten - jag vet inte själv när, jag sov på en soffa med en spyhink runt halsen - upptäcker någon att en av toaletterna på nedervåningen är svår att komma in i. Strax därefter upptäcker samma person att det flödar ohälsosamt mycket vätska genom dörrspringan.

Kort därefter samlas en mindre räddningspatrull ihop som lyckas få upp dörren. Väl därinne möts man av G sovandes lutande över toalettstolen, med pannan intryckt mot spolknappen. Hela golvet är överfyllt av vatten. En decimeter eller så sades det. Snälla som värdarna är så ska dom försöka frakta lilla G - vars kläder jag är osäker på om dom satt på eller inte - till sovrummet. Så pappan tar ett stadigt grepp om G och ska bära honom upp på övervåningen. G vaknar då till liv och blir fly förbannad. Han slår och sparkar efter värdpappan. Jag vaknar i tumultet och möts av synen av pappan som försöker slita med sig G (på något konstigt vis lyckas han lyfta honom trots alla sparkar) medan denne gång på gång upprepar det numera klassiska mantrat "Fuck you! Go to bed!" tills han försvinner upp på övervåningen.

 

Morgonen därefter är dörren till toaletten märkt "out of order" och vi får oss ett frukostskratt. (Vi var 4-5 svenskar som sov där). Pappan ska dessutom skjutsa oss till skolan och vi som inte är G skyndar oss in i baksätet så att han ska få sitta fram :)

 

Än mer pinsamt än detta vore det naturligtvis om någon påpekar att jag redan har postat den här skiten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ett bevis på hur dum en människa kan vara.

 

Jag bodde i London och hade varit över hos några asiatiska polare och kollat på när "Take me to you heaven" tog hem Eurovisionsfestivalen.

Jag hade inte druckit något speciellt, några glas vin, några öl.

 

Det hände inte så mycket mer den kvällen utan jag åkte hem till Bayswater från Earls Court ensam. Den sista vägen är rätt mörk och lite småäcklig så jag antar att jag var lite sådär småuppskrämd som man kan vara ibland när det är mörkt, man är nykter och det hänger lite mystiska folk i gränderna.

 

Vi bodde fyra i lägenheten men ingen var där och min kompis sov hos en brud. Jag började titta lite på tv och så var det några sjuka nyheter om att en meteor var på väg mot jorden. Allt var uppbyggt i nyhetsstudiomiljö och fastän jag på något sätt förstod att det inte var sant började jag känna mig illa till mods. Jag försökte få tag i någon texttv och tänkte att de andra kanalerna måste visa något men jag hittade inget.

 

Jag fortsatte och titta och blev mer och mer övertygad om att det kunde vara sant. En meteor hade redan fallit någonstans i världen och en var på väg mot typ Frankrike/England. Någonstans här måste det ha klickat för mig.

 

Jag ringde till en av mina asiatiska kompisar som jag gick i skolan med som inte var bra på engelska och ganska rädd och naiv av sig.

 

- Have you heard about the meteor.

 

- What ?

 

- Do you know what a meteor is ?

 

- No

 

- It's a big stone and it's coming down to earth. Many people will probably die.

 

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag sa sen mer än att jag ringer tillbaks (detta ringde jag och sa till en kille som inte kan sova efter att han sett skräckfilmer).

 

Jag tittar lite mer på tv-programmet där dom nu pratar med en pastor som har börjat tala i tungor och så lite fler skärrade journalister som rapporterade världen över.

 

Jag försökte ringa till en av mina bättre polare (02.00 på natten var det). Han svarade inte. Min brorsa svarade inte. Jag tänkte ringa till mina föräldrar och säga typ hej då men tyckte det verkade lite för sorgligt. Jag var rätt hyfsat säker på vi d det här laget att allt var stekt.

 

Till slut lyckades jag väcka min polare som var hos den där tjejen i en annan dal av London.

 

- Har du inte hört ?

 

- Vaddå ?

 

- Det är en metero på väg mot Paris det har redan smällt i flera delar av världen förmodligen är det kört.

 

han kunde självklart inte tro mig men han skulle höra om jag skämtade utan visste att jag menade allvar.

 

- Ge mig inte den här nu, sa han lite nervöst.

 

Han försökte tona ner sig lite för att inte skrämma upp sin tjej men jag såg till att han slog på tv:n och kollade. Han verkade hyfsat skeptiskt till att det kunde vara på riktigt vilket lugnade mig lite.

 

Sen var det någon typ av needräkning till att en jätestor meteor skulle träffa jorden och sen kom eftertexterna från filmen upp.

 

Jag var i alla fall 25-26 år och ansåg mig själv vara hyfsat ok i huvudet men där kände man sig ganska korkad men självklart lite lättad också.

 

Jag var glad att jag inte hade ringt och skämt ut mig till fler kompisar i Sverige. Den stackars koreanen glömde jag att ringa tillbaks till och han hade legat livrädd och sömnlös hela natten.

 

Jag vet fortfarande inte vad det var för film (någon annan här vet säkert) men jag är helt övertygad om att inte en normal människa skulle kunna få det till att det skulle vara verkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Armageddon`?
:lol:

Vore de filmen drc såg skulle jag inte tro han var hufsat ok i huvet.

 

Nej Armageddon var det inte men jag är nog tydligen inte heller helt hyfsad i huvudet. Någon äldre där allt utspelades sig som en nyhetssändning !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste inlägget om spaghetti över bruden, stackars tjej=)

 

Gjorde en rolig sak med spaghetti i grundskolan, tror det var femman eller sexan. Matsalen var möblerad på så sätt att det är lånbord för ca 16-20 pers.Hela matsalen hade plats för säkert 200 pers.

 

I alla fall. Vi killar i klassen brukade skjutsa våra talrikar längs borden om man kom från ena änden och skulle sitta längst bort t.e.x.

En vacker dag var det allas favoritmat, spaghetti med köttfärssås, jummy=)

Vi är kanske 6-8 stycken som är på väg med överfulla talrikar till bordet längst in i matsalen. Jag kommer dit först och tänker sätta mig vid bortersta änden av bordet. Jag siktar in mig och skjutsar iväg tallriken längs bordet och timar hastigheten så att den ska stanna precis där jag ska sitta. Tyvärr hade man inte så mycket innanför pannbenet vid den tiden.

Som de flesta vet dryper nämligen skolans paghetti av vatten, köp in durkslag kanske!?!. Vilket leder till att all min mat, och det var inte lite ska jag säga, glider av tallriken i en vacker sträng längs hela bordet. Tallriken stannar perfekt vid min blivande plats, tyvärr helt tom. Shit tänker jag, vad fan gör jag nu. Resten av killarna kommer fram till bordet och alla inser vad som hänt. "Schh, säg inget, tysta" säger jag distinkt. Jag ska slippa undan det här tänker jag, har lite smått panik. Borden närmast vårat är tomma och ingen annan tycks ha sett vad som hänt. Det gäller bara att vara tyst tänker jag......

 

En mattant, vackert ord=), dyker upp till vårat bord: 8 grabbar, och en lång sträng av spaghetti med köttfärssås längs hela bordet. "Jaha, vem har gjort det här då?, frågar hon", alla är knäpptysta. Då dyker en hjälp-lärare upp, en dam som ALLA hade respekt för. "Ja, vem har gjort det här? frågar även hon. Det är helt knäpptyst. Killarna kan knappt hålla sig för skratt medan jag är skitskraj. Läraren ser att min talrik är tom och frågar om det var jag, "Jag åt inte så mkt, inte hungrig", svarade jag. Kallsvettandes. Kompisen bredvid mig kan inte hålla sig för skratt så han börjar helt plötsligt knyta sina skor för att dölja ansiktet. Ingen säger iaf ngt och mattanten börjar till slut torka upp maten på bordet och läraren kollar surt på oss.

Kanske inte låter så märkvärdigt, men i den åldern var man inte speciellt kaxig när man klantade sig. Som tur var slapp jag skulden och bäst av allt, jag slapp torka upp. Tyvärr fick jag inte i magen den dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på mitt tiovårskalas åt vi chokladtårta. jag åt så mycket att jag var tvungen att gå på toa. när jag sitter där ser jag att jag har lite kladdig brun chocklad under foten. "äh lite skit rensar magen" tänker jag och stoppar fingret med geggen på imunneni tron att det är mer chokladtårta. men jag känner inte igen smaken. sen märker jag att det inte är så gott. det är bajs!

 

jag sitter på toan och börjar skrika i panik. min mamma kommer springade och skriker att jag ska låsa upp dörren och det gör jag. där står jag skrikandes "jag har ätit bajs" med byxorna neddragna framför hela släkten på min tioårsdag. det var ganska pinsamt när paniken lagt sig...

 

lite senare upptäcker jag att min syster har bajsat på golvet och att det var därifrån jag åt. det här retar hon mig fortfarande för tio år senare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...