Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

Jag kan väl ta med en sak som hände tidigare i år då jag kämpade med att ta B-körkort.

 

Var väl inte speciellt rutinerad bakom ratten och borde nog övningskört lite mer innan jag började på körskolan, men ivrig som jag var bokade jag ett 10-tal lektioner. Det gick väl lite si och så de första lektionerna. Slarvade en hel del. Men jag kände mig i alla fall avslappnad pga. mycket bra körskollärare. När det var dags för motorvägskörning så kunde inte min ordinarie lärare ha lektion med mig, så jag fick en annan. Det visade sig att det var en tjej i 25-årsåldern som fick hoppa in istället. Mycket söt bör tilläggas . Av någon konstig anledning var jag lite mer nervös den lektionen , vilket resulterade i jobbig handsvett. När det väl var dags att köra upp motorvägen var jag ganska stressad. Blinka vänster, axa, kolla speglar, dödvinklar med mera, mer mera. När jag kommit upp i fart och skulle växla upp till 5an gjorde jag det lite väl hastigt så att jag halkade med min svettiga hand och daskade till min lärare på låret så att den bara sjöng om det!!! Jag försökte skämta till det, men lyckades bara stamma fram "skulle bara kolla om du var vaken" eller något liknande. Efter det följde en ganska pinsam/plågsam tystnad tills det var dags att svänga av E4'n mot Helsingborg.

 

B kort = ??

 

Haha jävligt nice iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bajshistoria #1

 

Jag är strax över 20. Har just blivit ihop med en tjej som vi kan kalla "Birgit". Efter ett tag så blir det så att vi ska åka ner till hennes föräldrar och sova över där. Väl där så visar det sig att föräldrarna är ganska konservativa vilket i praktiken betyder att jag inte får sova på hennes rum... Party :?

 

Hur som helst, dom har typ en friggebod på sin tomt och där ska jag bo! Det är vinter och kallt. Man hade ju hellre sovit med tjejen i hennes varma säng. I friggeboden finns iaf en säng och en toalett. Innan jag lägger mig på kvällen så måste jag klubba... Sätter mig ner och levererar en rejäl laddning (jag skiter vanligtvis väldigt mkt av nån anledning, har varit på sjukhuset och kollat magen några gånger...). Torkar mig och ska spola, det säger bara klick. Shit, rycker i handtaget igen, det säger klick igen. Ahhh det går inte att spola i toalettaset!! Vad ska jag göra...

 

Nästa morgon sitter man där vid frukostbordet. Efter en stund måste man säga det oundvikliga:

- Jo, alltså, jag tror det är något fel på toan där ute!

- Eh jo, har du använt den?

- Ja, jag råkade nog göra det igår kväll...

- Den fryser på vintern, är avstängd!

- Ehh, oj då, hm det var ju inte bra.

- Äsch tänk inte på det, vi fixar det!

- Tack :oops:

 

Jag höll mig borta från friggeboden, hennes farsa fick rensa i toaletten. Fråga mig inte hur han gjorde, det var säkert jättetrevligt :shock:

 

Behöver jag säga att jag aldrig mer var där igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Den fryser på vintern, är avstängd!"

 

Ja, vattnet till toaletten fryser. Det är jag med på. Däremot bör inte avloppet frysa. Eller tänker jag fruktansvärt fel? När man väl fått ner avföringen bakom vattenlåset och fyllt på med vatten bör det väl inte vara några problem?

 

Någon ingenjör som kan tala om hur det fungerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Den fryser på vintern, är avstängd!"

 

Ja, vattnet till toaletten fryser. Det är jag med på. Däremot bör inte avloppet frysa. Eller tänker jag fruktansvärt fel? När man väl fått ner avföringen bakom vattenlåset och fyllt på med vatten bör det väl inte vara några problem?

 

Någon ingenjör som kan tala om hur det fungerar?

 

Låter logiskt, trots att jag inte är någon ingenjör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Den fryser på vintern, är avstängd!"

 

Ja, vattnet till toaletten fryser. Det är jag med på. Däremot bör inte avloppet frysa. Eller tänker jag fruktansvärt fel? När man väl fått ner avföringen bakom vattenlåset och fyllt på med vatten bör det väl inte vara några problem?

 

Någon ingenjör som kan tala om hur det fungerar?

 

Låter logiskt, trots att jag inte är någon ingenjör

 

Det kanske är så. Hur som helst så var det lite pinsamt att bajsa i en toalett som inte var i bruk, första gången man hälsa på hos tjejens föräldrar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Den fryser på vintern, är avstängd!"

 

Ja, vattnet till toaletten fryser. Det är jag med på. Däremot bör inte avloppet frysa. Eller tänker jag fruktansvärt fel? När man väl fått ner avföringen bakom vattenlåset och fyllt på med vatten bör det väl inte vara några problem?

 

Någon ingenjör som kan tala om hur det fungerar?

 

Låter logiskt, trots att jag inte är någon ingenjör

 

Det kanske är så. Hur som helst så var det lite pinsamt att bajsa i en toalett som inte var i bruk, första gången man hälsa på hos tjejens föräldrar...

 

Haha, det tvivlar jag inte på, jag skulle då inte velat vara i dina skor/sockar/kläder :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Here we go again. skulle dra min toyota till min bror ( läs freeman vs toyota )

min bil kokar efter 2km. så jag åker själv inom stan polaren bakom

kommer igenom stan vid slutet så stannar jag så kan vi boxera bilen sista milen.

koppar på linan jag hoppar in i min bil slår på varningblinkes.

 

nu börjar han åka. jag vrider på ratten åt vänster.

KLONK RATTLÅSET. känner hur hela min bil drars till vänster körbana.

alltid kul med mötade trafik :oops: tutade så han stannade. fixade sig ganska snabbt. fast jobbigt när folk kommer fram och frågar. vad har hänt?

när man panik snabbt försöker hitta nyklarna till min bil

 

( nu kommer det RIKTIGT pinsamma )

han vill ha 50kr i soppa ( hans mamma bil )

inte några problem säger jag när vi åker tillbaka så säger jag till honom

att svänga in på macken så kan jag handla något och växla en 100lapp till mindre så han kan få sina 50kr.

 

går in handlar lite och hoppar in i bilen. åker hem

nu står vi utanför mig och pratar lite.

han hoppar in i bilen.

 

då kommer jag på 50kr.. shit.

går upp i lgh. ringer honom

freeman: dom där 50kr. vi tar det i morgon!?

kompis: men jag tankade ju för 50kr så det är ju lugnt

freeman: aa.. ok. hej då Klick

 

tog mig mindre än vad det tar för en marker att ramla från 30cm hög innan jag fattade vad som hade hänt.

kompisen tankade och trodde jag betalade när jag var där inne

SMITTNING!!!!

jag hoppar in i min flickväns bil full gas igenom stan

in på macken. tar STORA steg in i macken där ser jag 2 poliser och en anställd som pekar på mig och säger.

DÄR är han! :shock:

polisen kommer fram och diskuterar och jag förklarade vad som hade hänt. och att jag hade åkt dit för att betala omgående!

allt fixade sig utan problem!

polisen trodde på mig för första gången.:shock:

jag bjöd dom anställda på kanelbulle betalade och åkte hem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är mitt pinsammaste ögonblick, ännu en bajshistoria. :oops: Alla har väl blivit överraskade inne på muggen nån gång. Toadörrar är helt enkelt inte lika pålitliga som andra dörrar.

 

I lumpen hade vi en hink som toalett när vi var ute i fält. Det kanske är standardlösningen, vad vet jag, men jag tyckte det var jävligt äckligt och brukade avstå. En vanlig fältvecka, måndag till fredag var inga större problem att hålla sig, även om det kunde göra lite ont att besöka herr toalett på fredag eftermiddag. :x:shock::)

 

Men så kom den stora tvåveckors övningen uppe i norrland och halvvägs genom den kände jag att jag måste skita. Jag hade tur, för vi skulle omgruppera och stannade på vägen för att tanka på Bodens regemente, och vi fick tio minuters rast! Jubel, en del sprang för att köpa godis, andra trängde sig längst fram i matkön. Jag sprang till toaletten.

 

Väl inlåst i ett bås känner jag att det är skönt att uppleva lite privatliv för första gången sen övningen började. Jag känner verkligen för att runka, men jag hinner inte både det och skita... Runka eller skita, skita eller runka, men vad fan, jag får väl göra dem bägge på samma gång.

 

Strax innan klimax slits dörren upp, och det var nog tyvärr ingen fager syn som mötte den arme stackarn. Han bara sprang. Jag fick själv ställa mig upp och stänga dörren igen, inför ett antal skadeglada blickar. Jag var jävligt glad att ingen kände igen mig där, och ännu gladare att bli insnöad på ett fjäll resten av övningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...