Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

på mitt tiovårskalas åt vi chokladtårta. jag åt så mycket att jag var tvungen att gå på toa. när jag sitter där ser jag att jag har lite kladdig brun chocklad under foten. "äh lite skit rensar magen" tänker jag och stoppar fingret med geggen på imunneni tron att det är mer chokladtårta. men jag känner inte igen smaken. sen märker jag att det inte är så gott. det är bajs!

 

jag sitter på toan och börjar skrika i panik. min mamma kommer springade och skriker att jag ska låsa upp dörren och det gör jag. där står jag skrikandes "jag har ätit bajs" med byxorna neddragna framför hela släkten på min tioårsdag. det var ganska pinsamt när paniken lagt sig...

 

lite senare upptäcker jag att min syster har bajsat på golvet och att det var därifrån jag åt. det här retar hon mig fortfarande för tio år senare...

 

 

Hur gammal var din syster egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på mitt tiovårskalas åt vi chokladtårta. jag åt så mycket att jag var tvungen att gå på toa. när jag sitter där ser jag att jag har lite kladdig brun chocklad under foten. "äh lite skit rensar magen" tänker jag och stoppar fingret med geggen på imunneni tron att det är mer chokladtårta. men jag känner inte igen smaken. sen märker jag att det inte är så gott. det är bajs!

 

jag sitter på toan och börjar skrika i panik. min mamma kommer springade och skriker att jag ska låsa upp dörren och det gör jag. där står jag skrikandes "jag har ätit bajs" med byxorna neddragna framför hela släkten på min tioårsdag. det var ganska pinsamt när paniken lagt sig...

 

lite senare upptäcker jag att min syster har bajsat på golvet och att det var därifrån jag åt. det här retar hon mig fortfarande för tio år senare...

 

 

Hur gammal var din syster egentligen?

 

17....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

denna är en historia jag har fått hört!!! vetej om den är sann eller inte :D men DOCK så rolig :lol:

 

Historian är att en killen är hemma hos sina svärföräldrar. med sin tjej

dom sitter och dricker och äter god mat och har det allmänt trevligt.

lite senare när dom sitter och dricker vin så märker han att han måste gå på toaletten.

han går in på tolatten och sätter sig ner och känner att detta kommer att låta ganska mycket. och toaletten var bredvid vardagasrummet. och ALLT hördes inne i det rummet prat och ljud etc. så han blev nervös över att hans "plumsar" skulle höras inne i vardagsrummet.

så han tänkte att om jag tar imot bajset i handen. och har papper i handen så kanske jag kan lätta ner det i vattnet så höres det inte.

lite papper i handen så lyfter han på sin arsel tar tag i vattenkranen så han kunde lyfta upp sig.

 

NU hör dom ett SKRAMEL ifrån toaletten. svärfar springer till toaletten. och ser vatten rinner under dörren ifrån toaletten.

knackar men inte någon svarar så dom låser up

 

där ser dom sin svärson däckad på toaletten med skit i sin högerhand. och vatten sprutar överallt.

 

vad som hade hänt var att vattenkranen hade losstnat. han flögbakåt slog huvudet i väggen så hårt att medicenskåp hade lossnat och träffat han i huvudet så han svimmade av.

:D

 

vetej om detta är en sann historia eller påhittad

 

Tyvärr så är det här en skröna... Har hört den från olika håll i olika versioner men alltid har den börjat med: "Vet inte om den här är sann men.."

 

Whatever.. Iaf så vek jag mig när jag läste om din story från doktorn freeman. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

denna är en historia jag har fått hört!!! vetej om den är sann eller inte :D men DOCK så rolig :lol:

 

Historian är att en killen är hemma hos sina svärföräldrar. med sin tjej

dom sitter och dricker och äter god mat och har det allmänt trevligt.

lite senare när dom sitter och dricker vin så märker han att han måste gå på toaletten.

han går in på tolatten och sätter sig ner och känner att detta kommer att låta ganska mycket. och toaletten var bredvid vardagasrummet. och ALLT hördes inne i det rummet prat och ljud etc. så han blev nervös över att hans "plumsar" skulle höras inne i vardagsrummet.

så han tänkte att om jag tar imot bajset i handen. och har papper i handen så kanske jag kan lätta ner det i vattnet så höres det inte.

lite papper i handen så lyfter han på sin arsel tar tag i vattenkranen så han kunde lyfta upp sig.

 

NU hör dom ett SKRAMEL ifrån toaletten. svärfar springer till toaletten. och ser vatten rinner under dörren ifrån toaletten.

knackar men inte någon svarar så dom låser up

 

där ser dom sin svärson däckad på toaletten med skit i sin högerhand. och vatten sprutar överallt.

 

vad som hade hänt var att vattenkranen hade losstnat. han flögbakåt slog huvudet i väggen så hårt att medicenskåp hade lossnat och träffat han i huvudet så han svimmade av.

:D

 

vetej om detta är en sann historia eller påhittad

 

Tyvärr så är det här en skröna... Har hört den från olika håll i olika versioner men alltid har den börjat med: "Vet inte om den här är sann men.."

 

Whatever.. Iaf så vek jag mig när jag läste om din story från doktorn freeman. :lol:

 

Ingen som sett filmen Naken? Ungefär samma scen är med där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

here we go again :D

 

detta händede för 3år sen och har faktiskt med min syster att göra 8-)

 

vi var hemma hos min mor och åt mat.

jag min syster, hennes nya kille (stefan) och mamma.

vi sitter och pratar om dit och datt

 

( info vi är GANSKA öppna i var famlig och ej blyga att skämta om sex etc )

 

freeman: när kommer ungen då? ( skämtade lite )

syster: ja just det ja.. mamma kan du gissa va stafen har gjort?

mamma: hur fan ska jag kunna veta vad ni har gjort?.

syster: han har tappat min favorit dildo i golvet. den funkar inte längre

min mor tittar mycket hårt på stefen som redan nu är halvvägs igenom planeten:

jag hoppas för din skull att du köper en ny!

stefan är helt tyst man kan see på han hur han blir kortare och kortare på stolen.

syster: där hör du stefen bäst att du köper en ny åt mig

stefan får ut ett litet... pip: ja.

 

efterhand så garvar vi bara åt detta. han hade ju aldrig träffat oss.

och kanske inte visste att vi är inte blyga i våran famlig.

 

( edit han var tillsammans i 5 månader med min syster )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hoppas för din skull att du köper en ny!

Var det ett skämt eller var hon sur på riktigt? :shock:

Själv hade jag nog sjunkt ner så mycket att jag hamnat under bordet.

 

helt och hållet skämt. men han visste väl inte bättre :)

 

 

 

Bör noteras att min mor erbjöd Swede senast i dag sexuella tjänster över telefon om han kom och hjälpa till med veden där hemma :D

han tackade nej ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dagens pinsama ögonblick :D

 

i dag så skulle jag besikta bilen :?

jag har haft 2 st toyota celica fixad med en ena och kört den andra men för 2 veckor sen så byte jag :D

 

hur som helst så skulle jag vara där kl 10.20 FIXAT

 

jag går in ( har aldrig besiktat en bil tidigare )

 

knappa in ditt reg nummer och ta lapp

 

happ.. GTP 604 kom en söt liten lapp

GTP 604 vänta på din tur.

inte så mycket tänkte jag.. hoppade in i bilen.. väntade på utsidan.

 

min tur.. det står GTP 604 över hela skylten.

åker in..

där står en tant/kvinna och en snubbe.

dom kollare lite.. ljus funkar.. bromsar funkar så där.

nu kommer vi till det pinsama.

 

hon kollar mitt cassinummer på bilen och säger

tant: detta är inte din bil!

freeman: vad säger du?

freeman tänker: ( går du på droger )

tant: ram nummer stämmer inte med reg nummer

freeman: va säger du????

freeman tänker: har jag köpt en snodd bil med andra reg nummer?

tant: har du fifflat med cassi nummer? och glor mycket mystiskt på mig

nu står freeman och svettas och funderar på VA FAN som har hänt. har jag seriöst köpt en snobb bil?. har förra ägaren fifflat med cassinummer?

mycket snurrade runt i mitt huvud just då

tant: jag måste undersöka detta

freeman tänker: polis.. fängelse.. bubba som cell kompis. :shock:

tanten går iväg till en dator och börjar fiffla där bakom datorn.

tant: kan du komma hit?

freeman tänker: HON KOMMER RINGA SNUTEN :shock:

tanten: vilket reg nummer har du på bilen?

freeman tänker är du blind kärring jävel

freeman: GTP 604

tanten börjar skratta lite och säger

varför står det NBM264 på bilen då?

jag slår runt huvudet och ser... NBM 264

och nu inser jag JAG HAR JU FÖRFAN BESTÄLLT TID FÖR FEL BIL

 

2st celicor.. GTP604 står hemma hos mamma och är avställd

den jag SKA köra runt med har NBM264

 

tanten: cassinummer stämmer med NBM264. vilken bil är det du vill besikta?

freeman: denna.. men jag... *harkel* tagit fel bil/reg nummer

tanten: skrattade och säger... jag har jobbat här i 12år.. och aldrig varit med om detta problem.

freeman: någon ska ju vara den första... du.. jag går ut och tar en cigg :oops: .

tant: gör du det :D

 

 

notice: hon kollade på min ICKE lagliga kompressor och sa.. snyggt.

kollade på mina ICKE lagliga rally/sänkning sats och sa. detta är olagligt men inte någon har ju klagat på denna bil tidigare om detta så varför ska jag börja?

 

4st 2or.. 1 allvarlig :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså våra liv verkar vara normala (tämligen iaf), men kanske ett par inslag av pinsamheter. Medan Freemans liv verkar vara pinsammt med ett par inslag av normaliteter :)

 

Haha helt rätt, blev kanske lite bättre efter jag nollade hela rullen,

torskat massor innan, fick €5 av en polare, hade senare €300,

så MISCLICKAR jag att joina en €105 tour, torskat AJ mot A7

då två sjuor läggs in (ai preflop), då blir jag på ruskig tilt

och helt galen, men spelar ändå ok, och jag får inga kort och det går långsamt neråt på 1-2 .. whips är allt borta, läsningen hjälpte dock lite,

men har fortfarande ångest och är hur förbannad som helst på mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...