Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag var 19 år och hade gått ut gymnasiet och skulle börja som dammesugeförsäljare för Electrolux.

 

Första dagen till introveckan, och vi sitter samlade runt ett stort bord. Vi sitter 10 förhoppningsfulla blivande dammsugeförsäljare och lyssnar till vår fillialchef. Helt plötsligt harklar och hostar en tjej våldsamt, och ut flyger en abnormt stor grön slemklatt från hennes gap, som senare landar mitt på bordet. Den är så stor och fast i sin form att vi inte kan ta ögonen från den. Det lustiga är att den svajar fram och tillbaka som en stor gelantinkllump. Hon reser sig upp och springer gråtande ut från rummet.

 

Väldigt traumatiskt

 

hilsen Ninja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick mig en dräpare på krogen förra helgen....

Möter en lång mörkhårig tjej, med gul topp skall tilläggas! man ser i ögonvrån att det är 2st STORA bröstvårtor som pekar rakt fram, säkert 2cm rakt ut!!

Som kille måste man ju slänga en blick åt dom, tydligen så fastnade min blick där och när vi möts stannar hon och säger:

-"Jaaaaaa, dom är fejk!!!" med klar och tydlig röst :)

smart som jag är på fyllan svarar:

-"Bara vårtorna, eller hela Brösten??" =)

 

Hon tittade lite konstigt på mig hela kvällen, undrar vem det var mest pinsamt för, mig eller henne...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden kan man fan plocka upp lite då och då om man känner sig lite nere. Efter ett par minuters läsning är man fan lycklig igen.

 

Jag har en gammal bekant som lirade gitarr i samma band som jag och denne har ett förflutet som punkare. Han och hans kompisar var minst sagt galna när de var yngre. Denna historia får illustrera detta.

 

En kväll var det föräldrafritt och således fest hemma hos gitarristen; Vi kan kalla honom för Totte. Alla blir såklart pissfulla och överlyckliga och rätt var det är kommer någon på att det är tiptopp raida Tottes föräldras garderob för att se om det finns nåt roligt att klä ut sig i.

 

En av juvelerna lyckas rota fram en negligé som vanligtvis brukar bäras av Tottes mamma. Vidare upphittades även ett ganska avancerat raffset där själva trosan hade en sk. fransk öppning. Den är alltså öppen där själva hugget befinner sig när trosan bärs av en kvinna.

 

Hursomhaver; Benke som han heter ikläder sig hela stassen och börjar fladdra runt på festen. Han poserar i något som ligger så långt från erotik man bara kan tänka sig.

Nu hittar någon en kamera och börjar dokumentera showen. Benke hittar bland annat en skön vinkel där han ligger och skrevar i soffan med drulen tittade ut genom den franska öppningen. Otäckt värre men icke förty så smäller kamerablixtarna oförtrutet vidare och folk blir rent vansinnigt fulla. Vems kameran var var det ingen som tänkte på och dagen efter hade just denna detalj fallit i glömska helt och hållet.

 

Sen går det ett par veckor. Tottes föräldrar visste inte att det hade varit sjöslag för pojkarna hade varit nogranna med städningen.

 

En dag sitter Totte och slappar framför burken hemma i vardagsrummet. Rätt som det är stormar Tottes far in i rummet med en ohälsosamt röd färg i ansiktet... Han ställer sig framför sin son med vild blick och bara skakar varpå han dänger en nyframkallad filmrulle i bordet samtidigt som han vrålar "Usch"!!! Detta usch är allt den stackars mannen får ur sig, våldtaget och fördärvat som hans privatliv var. Han pratade inte med Totte på ett helt år efter denna beklagliga incident.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden kan man fan plocka upp lite då och då om man känner sig lite nere. Efter ett par minuters läsning är man fan lycklig igen.

 

Jag har en gammal bekant som lirade gitarr i samma band som jag och denne har ett förflutet som punkare. Han och hans kompisar var minst sagt galna när de var yngre. Denna historia får illustrera detta.

 

En kväll var det föräldrafritt och således fest hemma hos gitarristen; Vi kan kalla honom för Totte. Alla blir såklart pissfulla och överlyckliga och rätt var det är kommer någon på att det är tiptopp raida Tottes föräldras garderob för att se om det finns nåt roligt att klä ut sig i.

 

En av juvelerna lyckas rota fram en negligé som vanligtvis brukar bäras av Tottes mamma. Vidare upphittades även ett ganska avancerat raffset där själva trosan hade en sk. fransk öppning. Den är alltså öppen där själva hugget befinner sig när trosan bärs av en kvinna.

 

Hursomhaver; Benke som han heter ikläder sig hela stassen och börjar fladdra runt på festen. Han poserar i något som ligger så långt från erotik man bara kan tänka sig.

Nu hittar någon en kamera och börjar dokumentera showen. Benke hittar bland annat en skön vinkel där han ligger och skrevar i soffan med drulen tittade ut genom den franska öppningen. Otäckt värre men icke förty så smäller kamerablixtarna oförtrutet vidare och folk blir rent vansinnigt fulla. Vems kameran var var det ingen som tänkte på och dagen efter hade just denna detalj fallit i glömska helt och hållet.

 

Sen går det ett par veckor. Tottes föräldrar visste inte att det hade varit sjöslag för pojkarna hade varit nogranna med städningen.

 

En dag sitter Totte och slappar framför burken hemma i vardagsrummet. Rätt som det är stormar Tottes far in i rummet med en ohälsosamt röd färg i ansiktet... Han ställer sig framför sin son med vild blick och bara skakar varpå han dänger en nyframkallad filmrulle i bordet samtidigt som han vrålar "Usch"!!! Detta usch är allt den stackars mannen får ur sig, våldtaget och fördärvat som hans privatliv var. Han pratade inte med Totte på ett helt år efter denna beklagliga incident.:lol:

 

denna var helt klart värt en bump :D fy fan va jävligt..och det är ju färäldrarna så man måste dras med det här hela livet med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shit, den här tråden har jag totalmissat,, underbar :-D

 

o man måste ju bidra:

jag hade varit ihop med min dåvarande flickvän i ca 1 vecka när detta hände.

hade ett riktigt monstersex en natt,

dagen efter säger hennes föräldrar till henne (dom är från iran så det var ord o inga visor) att om han (jag) någonsin skulle sätta min fot i det huset igen så får vi ha lugnare sex om ens nåt, för den här veckan har varit olidlig.

Jag fick ju nästan hedersmords-vibbar på hennes farsa där.

det roligaste med det hela är att dom poängterar att dom minsann aldrig hörde nåt när hennes förra kille var där (dom var ihop i 4mån)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ett bevis på hur dum en människa kan vara.

 

Jag bodde i London och hade varit över hos några asiatiska polare och kollat på när "Take me to you heaven" tog hem Eurovisionsfestivalen.

Jag hade inte druckit något speciellt, några glas vin, några öl.

 

Det hände inte så mycket mer den kvällen utan jag åkte hem till Bayswater från Earls Court ensam. Den sista vägen är rätt mörk och lite småäcklig så jag antar att jag var lite sådär småuppskrämd som man kan vara ibland när det är mörkt, man är nykter och det hänger lite mystiska folk i gränderna.

 

Vi bodde fyra i lägenheten men ingen var där och min kompis sov hos en brud. Jag började titta lite på tv och så var det några sjuka nyheter om att en meteor var på väg mot jorden. Allt var uppbyggt i nyhetsstudiomiljö och fastän jag på något sätt förstod att det inte var sant började jag känna mig illa till mods. Jag försökte få tag i någon texttv och tänkte att de andra kanalerna måste visa något men jag hittade inget.

 

Jag fortsatte och titta och blev mer och mer övertygad om att det kunde vara sant. En meteor hade redan fallit någonstans i världen och en var på väg mot typ Frankrike/England. Någonstans här måste det ha klickat för mig.

 

Jag ringde till en av mina asiatiska kompisar som jag gick i skolan med som inte var bra på engelska och ganska rädd och naiv av sig.

 

- Have you heard about the meteor.

 

- What ?

 

- Do you know what a meteor is ?

 

- No

 

- It's a big stone and it's coming down to earth. Many people will probably die.

 

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag sa sen mer än att jag ringer tillbaks (detta ringde jag och sa till en kille som inte kan sova efter att han sett skräckfilmer).

 

Jag tittar lite mer på tv-programmet där dom nu pratar med en pastor som har börjat tala i tungor och så lite fler skärrade journalister som rapporterade världen över.

 

Jag försökte ringa till en av mina bättre polare (02.00 på natten var det). Han svarade inte. Min brorsa svarade inte. Jag tänkte ringa till mina föräldrar och säga typ hej då men tyckte det verkade lite för sorgligt. Jag var rätt hyfsat säker på vi d det här laget att allt var stekt.

 

Till slut lyckades jag väcka min polare som var hos den där tjejen i en annan dal av London.

 

- Har du inte hört ?

 

- Vaddå ?

 

- Det är en metero på väg mot Paris det har redan smällt i flera delar av världen förmodligen är det kört.

 

han kunde självklart inte tro mig men han skulle höra om jag skämtade utan visste att jag menade allvar.

 

- Ge mig inte den här nu, sa han lite nervöst.

 

Han försökte tona ner sig lite för att inte skrämma upp sin tjej men jag såg till att han slog på tv:n och kollade. Han verkade hyfsat skeptiskt till att det kunde vara på riktigt vilket lugnade mig lite.

 

Sen var det någon typ av needräkning till att en jätestor meteor skulle träffa jorden och sen kom eftertexterna från filmen upp.

 

Jag var i alla fall 25-26 år och ansåg mig själv vara hyfsat ok i huvudet men där kände man sig ganska korkad men självklart lite lättad också.

 

Jag var glad att jag inte hade ringt och skämt ut mig till fler kompisar i Sverige. Den stackars koreanen glömde jag att ringa tillbaks till och han hade legat livrädd och sömnlös hela natten.

 

Jag vet fortfarande inte vad det var för film (någon annan här vet säkert) men jag är helt övertygad om att inte en normal människa skulle kunna få det till att det skulle vara verkligt.

 

Såg samma film när fotbollslaget var och kollade arsenal-derby för herrans massa år sen. Det ÄR en skojfilm som ska skrämma upp men är gjord som ett nyhetsinslag och den bryter sändningarna. Vi blev skitskraja med, men var iofs fulla av engelsk cider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En till konstig händelse ur mitt liv

 

Detta utspelar sig i slutet på 80talet när jag var en glad men ganska konstig liten unge. Jag hade de mest konstiga sakerna för mig när jag försökte få tiden att gå på dagarna. En sommar bestämde jag mig för att ha en stor löparturnering mot min egen cykel. Dag efter dag å timme efter timme sprang jag en sträck på cirka 30 meter och höll cykeln bredvid mig i handen. Ibland sträckte jag fram benet så jag vann och ibland lät jag cykeln vinna. Tiden gick fort när jag och min cykel hade så roligt och snart var den stora final dagen kommen. Jag hade laddat upp rejält genom att köpa en stor bit nougat som vinnaren av turneringen skulle få. Efter en otroligt spännande final där jag var nära att bli diskad pga av att jag kastat omkull cykeln ett flertal gånger så stod jag tillslut där som segrare. Jag har kvar cykeln uppe i sommarstugan å den får mig alltid att tänka tillbaka på den där speciella sommaren.

 

Hahahahahah!! jag knäcker mig så jag gråter av glädje! :lol: Var tvungen att läsa om det två gånger till... trodde knappt mina ögon!

 

Jag hade laddat upp rejält genom att köpa en stor bit nougat som vinnaren av turneringen skulle få.

 

Underbart! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Bara för att tråden var så rolig så måste vi bumpa den lite så folk inte glömmer bort den! ;D En sån här tråd måste alltid leva vidare! Jag drar igång med ett par grejer då jag blev lite sugen på att skriva av mig.

 

Jag har inte gjort så mycket pinsamt egentligen men den här grejen är jag väl inte så jävla stolt över.

 

Jag och några polare går till en nattklubb och festar och har väldigt kul. I vanlig ordning har man ju ett gäng groggar och öl innanför västen, förmodligen mer än vad som är nödvändigt. Men i alla fall. Där inne möts vi av någon brud som går omkring och intervjuar folk. Hon kommer fram till mig och min polare och frågar om hon får ställa några frågor. Självklart tycker man ju det låter som en jävligt bra idé och svarar oseriöst och fjantigt på alla frågor. Ena frågan löd något i stil med vad jag skulle vilja vara och göra. Då svarar jag "Jag skulle vilja vara en ängel som flög omkring över staden och tröstade alla deprimerande och ledsna själar" och svammlade på som fan. Det tyckte jag lät som en förbannat rolig grej och sen tänkte jag inte mer på det.

 

Dagen efter börjar jag tänka vafan den där intervjun skulle vara bra för. Minnet är ganska svagt och jag tänker inte mer på det. Ett par dagar senare får jag ett samtal från min morfar som i sin tur fått ett samtal från deras bekant som sa att hon sett mig på TV. Han skrattar högt och gott och jag förstår absolut ingenting. Det visade sig att idioterna hade sänt det där inslaget i någon lokal-kanal där jag full och jävlig står och säger att jag vill vara en ängel. Jag borde ju ha förstått att man inte intervjuar random-folk med mikrofon om det inte har som syfte att sändas. Men jag tänkte inte på att det fanns en kamera heller. Alkoholen är ond tamefan.

 

Senare under veckan kommer andra fram som säger att dom sett programmet och bara garvar åt mig. Som ni vet så brukar ju en del skolor och gymnasium ha tv-apparater upphängda i uppehållsrummen där ofta den här jävla lokal-kanalen visas. Tydligen så hade ju en hel del ungdomar runt min ålder sett skiten i skolan. Till råga på allt så är ju utbudet inte så stort så dom visar ju gärna repriser också. Som synd (kanske tur? :P) så fick jag aldrig se programmet själv.

 

Nåväl, kanske inte världens bästa historia men ändå lite pinsamt. Min polare hade tydligt sagt att han ville bli fotbollsproffs och det hade ju varit att föredra kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju sånna här klassiska porrfilmshistorier också. Inte så jävla häftiga men ja, lite kul på något sätt.

 

Sitter hemma med min dåvarande flickvän. Vi sitter vid datorn och hon sitter i mitt knä. Vi ska ladda ner lite trevlig och mysig musik som man kan lyssna på vid några väl valda tillfällen så att säga. Värt att nämna är väl kanske också att hon inte var särskilt förtjust i porr men jag hade ju gömt mina grejer rätt så bra och var ganska nöjd.

 

Rätt som det är tankar någon ner av mig. Det står "Uploading hot teen fucked in the ass.avi" ungefär varpå tjejen undrar vad i helvete det där är. Mumlar mest och har inget vettigt och säga. Inget sex den veckan i alla fall. Och jag var ju givetvis tvungen att ta bort all porr som man länge och väl samlat på sig. Toffel som man är. Nästa gång kanske man ska ge fan i att dela ut porren man laddat ner. Något jag inte gör idag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polarn hyrde bil i somras för att resa i europa. På avtal&villkors delen hos detta bolag får man inte åka till östereuropa. Men vem fan märker det liksom ?? Då får man betala själv om ngt händer tänkte dem.

 

Men vad gör man när de bakfulla o jävliga tankar bensin i diesel bilen 3 km in i ryssland?? Grejen är att de kört drygt 2 km innan de kommer på det när bilen börjar bete sig konstigt.

Detta löser vi själva. Vad kan det kosta liksom??

$6000- 8000 kostar det blir de upplysta om av bärgarkillen. Vad nu göra?

 

Vi får be bärgarkillen köra oss tillbaka till finland o sen ringa hyrfirman o säga att skiten hänt i finland.

 

Sounds like a plan!

 

$1000 gör han det för det är allt de kommer få pröjsa...that's it. SKÖNT nu e det löst.

 

I Finland rings det till kontoret i sthlm. Vi har gjort fel ok men vi befinner oss i finland plz help us.....

 

"Tyvärr det ni gjort ingår inte i ngn försäkring som finns, Det ni har gjort anses som ansvarslöst beteende"

 

Nu står 3 grabbar i finland 2 dagar in på semestern med en sprillans s80, som kommer kosta hela semesterkassan att laga. Plus att de ska få hem skiten till sthlm.

 

Och nej iår hade de inte tur med vädret ens....

 

ps: slutnotan blev 68.959:-, plus frakt till sthlm 6789kr.

De hade fått stenskott i rutan med men genom att de tagit extra försäkringen så kostade det bara 1500:-. Denna skada e dock överklagad då den ska ha skett när lastbilen körde bilen till stockholm. Slutnotan: 68.959+6789+$1000(+1500) ... ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle aldrig falla mig in att göra nåt pinsamt, däremot efter en hård dags festande en gång i tiden så vaknade en 40 årig tant upp och såg mig i sängen på morgonen, det lär ju ha varit pinsamt för henne om inte annat.

 

Eller iofs det var grymt pinsamt den dag jag inte hade några kläder rena och av nån anledning var tvungen att gå fram och handla i en hårdrockströja som jag ägde av nån konstig anledning, folk kan ju få för sig att jag lyssnar på skiten...

 

Jag har idkat oralsex med en halvgayig kille en gång med en stor snus i munnen samtidigt, men det var väl inte direkt pinsamt utan mer dumt..

 

 

Gå vilse på fyllan har jag också gjort många gånger men hmm njae är väl inte så pinsamt egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta utspelar sig för tre, fyra år sedan när jag gick i nian.

 

Jag och några klasskompisar har precis ätit färdigt och är på väg ut ur matsalen när en av oss plötsligt är borta. "Vart fan är Elias?" frågar jag. Jakob pekar på toan och säger att han såg honom gå in där. Vi står och väntar en stund innan jag kommer på den briljanta idén att vi naturligtvis måste jävlas med honom. Toan är uppbyggd som så att det finns ett förrum med handfat, och sedan ytterliggare en dörr som leder in till toaletten. Det fina med den här toan är att väggen till rummet toan är i slutar strax över dörren. Vi går in i förrummet och känner på det andra handtaget, och jodå, det är låst. Vi börjar lugnt med att skrika lite glåpord men möts av tystnad. "Vad i helvete" säger jag och börjar blöta lite papper som jag slänger in över toadörren. Fortfarande tystnad. De andra grabbarna hänger på och blött papper haglar numera över dörren. Elias låser upp och försöker öppna dörren, men jag ställer mig framför och håller för samtidigt som jag säger något i stil med "så lätt kommer du inte undan". cK hoppar upp på mina axlar samtidigt som Elias fortsätter att trycka på för allt han är värd, han verkar nästan desperat. Jakob och Rarre skyndar till och hjälper till att hålla för. När cK slutligen kommer över kanten säger han förvånat "men, det där är ju inte Elias". Han hoppar ner igen och vi utbyter förvirrade blickar. Jag släpper lite på motståndet när det kommer ytterliggare en attack. Dörren hinner öppnas för en halvsekund och jag möts av en liten svart tjejs skräckslagna ögon. Snabbt som fan smäller jag igen dörren igen och vi rusar allihopa så fort vi bara kan ut från matsalen och dyker ner bakom en buske vid nästa korsning.

 

Ja, fyfan. Detta var ju inte bara pinsamt utan hade kunnat sluta värre än vi anat. Vad sägs om tidningsrubriken "Rasistattack på högstadieskola" ? Gick och oroade mig i veckor, men skönt nog blev det inget efterspel. Att jag några månader senare hamnade på förstasidan i lokalblaskan efter att jag och några kompisar supit till det på en klassresa är en annan historia :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Måste förtälja om en "rolig" sak en polare var med om för ett par månader sedan då han var och krökade på ayia napa.

 

Han träffade en tjej på nåt hak där och de bestämmde sig för att gå ner till stranded och pippa lite.

 

Väl där nere så sätter de igång i missionärsposition efter diverse humpande så upptäcker han att tjejen kittlar han på pungen, "fan va härligt, älskar när brudar killar en på pungen" tänkte han. Han upptäcker då att båda tjejens händer är framför honom "fan är det nån jävla krabba eller stranddjur som leker med pungen"

Han tar sin hand och grabbar pungen, inget där. Så de fortsätter och samma sak upprepar sig, han vänder hastigt huvet bakot....

 

tro fan att det står en turk där och killar på hans pung..:mrgreen: :mrgreen:

 

vred mig att skratt då jag fick höra denna historia.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
Det skulle aldrig falla mig in att göra nåt pinsamt, däremot efter en hård dags festande en gång i tiden så vaknade en 40 årig tant upp och såg mig i sängen på morgonen, det lär ju ha varit pinsamt för henne om inte annat.

 

En bekant till mig vaknade också upp hemma hos en 40-årig tant, men det pinsamma kom först när de satt och käkade frukost och den 20-åriga dottern kom för att äta frukost hon med. Hon hade nämligen vaknat upp hos min bekant helgen innan... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det här var ett antal år sen, men min far's dåvarande kvinna hade en systerdotter eller dylikt som kom över ibland för att sitta barnvakt med mina yngre halvbröder, speciellt då om farsan och hans ex var ute på krog etc.

 

Hursom emellanåt så hade man ju "anledning" till att vara där, och denna systerdotter, Anna kan vi kalla henne, var alltså sjukt het o bara typ 2-3 år yngre än mig själv, och ÄLSKADE att klä sig riktigt tajt utan underkläder i nån större utsträckning, så när hon gick fram och tillbaks så var ju inte ögonen på annat änt det som hoppade fram o tillbaks, och kurvorna överlag.

 

Det stora problemet var att jag var rätt blyg o tillbakadragen å den tiden, så man levde ju efter pricipen "titta, men inte röra" till stor del, hade bestämt för mig att hon inte hade nån form av intresse i mig ändå...

 

Efter en hel dag med detta så rycker det ju lite i diverse organ, och efter jag trodde att hon lagt sig så var det ju så väl att farsan hade tv1000 o allt det där, så runt midnatt gick porren igång, jag satte på mig ett par stereolurar för att det inte skulle höras o drar ner brallorna, o börjar rycka.

 

Efter en stund så känner jag nånting på axeln (man kunde glida "bakom" sofforna utan problem, var rymligt) och hör ett vansinnigt fnittrande, o där sitter man med snabeln I handen o stirrar snett uppåt, vansinnigt generad, varpå Anna helt plötsligt sluttar skratta, och flinar rätt bra, och säger "Vill du ha hjälp?"

 

Resten är historia =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl ta en till i romansens tecken när vi ändå är på G..

 

Den dag jag fyllde 18 inföll på en fredag, perfekt!

Jag och några äldre polare skulle då ut, bl.a en tjej som jag hade vart intresserad av vääääldigt länge, problemet var att hon var en väldigt god kompis, OCH ihop med en annan vän som skulle med som även han var en väldigt bra kompis.

 

Nåja, ut o svira litegrann var det, så vi stack till enda haket i stan som tog in dom som var 18, och jag vill minnas att jag nog hade en 3 lax med mig, till saken hör att fram tills dess man blivit 18 (iaf för min del) så hade det vart mest HB och lättöl med ett par droppar läkarsprit i för o få fram "kryddan".

 

Hursom, glider in på ett hak som heter "Atlantis" o dom kollar inte ens leg!!! Vart helchockad o tryckte upp det i vaktens ansikt likväl, och han skrattar och såg mitt födelsedatum, grattar och ser till att jag får 1 gratis drink.

 

Jaja .. väl inne på haket, så sätter jag och polarna mig, sen rushar jag snabbt iväg till baren, o uppfattar lite smått att tjejen jag är intresserad av och hennes kille sitter o käbblar med varandra ensamma i ett hörn, men jag bryr mig inte så mycket, utan börjar beställa in allt möjligt, och jag bryr mig inte så mycket om vad jag beställer heller, vill mest testa lite allt möjligt.

 

Efter flera vändor fram och tillbaks så överskådar jag brodet där jag o polarna sitter o inser att jag mer eller mindre mixxat ner ett helt jävla barskåp i en mixer (min mage) och är rejäääält jävla dragen, men inte illamående, minns även att en av mina polare drar hem, klappar mig på ryggen o drar, medans hans tjej är kvar, så jag glider över till hennes bord där hon då sitter stilla o gråter lite.

 

Man drar på charmen, fattar väl att det är slut mellan dom trots extremt alkotryck i hjärnan, lyckas charma upp henne o får henne att skratta, trots att 75% av allt jag säger mest blir "schlaaa", och det hettar till, och vi börjar kyssas rejält där.

 

Fram tills nu hade jag inte märkt av illamående, men några sekunder efter jag börjat hångla med detta vackra kreatur så slår det mig som en blixt från klar himmel, smidig som man är så hinner man ju inte ens reagera innan den äckligaste olyckan är ett faktum, spyr in i hennes mun!!!!

 

Kommer inte ihåg detaljer om vad som hände efter detta, men jag vet att jag vaknade efter magpumpning personligen pga min enorma mix, och har inte sett till den här tjejen sen dess (10 år sedan nu).

 

Tillråga på allt så hade man knappt 400 kvar =/

 

Frågan är hur man ber om ursäkt för nåt sånt? hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I nian slog jag i pungen fett hårt när jag satt i polares knä och en annan kompis gungade stolen som fan (jag vet inte varför). Jaja, jag kunde inte gå efter det där och hade konstant pungkänsklan, så jag gick hem.

 

Hemma ringde jag farsan som fick skjutsa mej till Nacka närsjukhus. Innan vi åkte dit BAD han om att få SE PUNGEN men fan i helvete heller, han har inte sett mej naken sen jag var 7 år så jag tänker fan inte flasha pungen för honom heller!

 

På Nacka närsjukhus kommer det in en 100 årig käring, jag droppar brallerna, lägger mej ner på sånt där papper, käringen klämmer runt på min pung medan farsan sitter bredvid (jippie) och kollar. hon vet såklart inte vad hon känner efter eller vad hon ska göra så jag åker vidare till astrid lindgrens.

 

På lindgrens kommer jag till ett rum där en indiekille klämmer lite på min pung, sen kommer en till och kollar, en brud. SEN skickas jag till röntgen där en 40årig käring SMÖRJER MIN PUNG med gele sen röntgar den... pappa sitter breve och kollar...

 

Pungen väl röntgad å klar, tillbax in i sjukrummet. In kommer indiern tillsammans med bruden OCH en 100årig gråskäggad gubbe. Ni vet dealen, drop the pants, alla klämmer och tittar... såhär sa gubben btw: "Ja, ta av dej byxorna så vi kan se PUNG OCH PENIS" WTF??? PENIS? jag var helt inte helt överlycklig med situationen.

 

Yes, men som grädde på moset komemr typ praktikanter och röntgentjejen + pappa dårå in så nu står dom typ 7-8 pers och bara glor på min svullna pung...

 

 

.....resten av dagen kommer jag inte ihåg men jag vet iaf att jag bara ville ta livet av mej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...