Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

I nian slog jag i pungen fett hårt när jag satt i polares knä och en annan kompis gungade stolen som fan (jag vet inte varför). Jaja, jag kunde inte gå efter det där och hade konstant pungkänsklan, så jag gick hem.

 

Hemma ringde jag farsan som fick skjutsa mej till Nacka närsjukhus. Innan vi åkte dit BAD han om att få SE PUNGEN men fan i helvete heller, han har inte sett mej naken sen jag var 7 år så jag tänker fan inte flasha pungen för honom heller!

 

På Nacka närsjukhus kommer det in en 100 årig käring, jag droppar brallerna, lägger mej ner på sånt där papper, käringen klämmer runt på min pung medan farsan sitter bredvid (jippie) och kollar. hon vet såklart inte vad hon känner efter eller vad hon ska göra så jag åker vidare till astrid lindgrens.

 

På lindgrens kommer jag till ett rum där en indiekille klämmer lite på min pung, sen kommer en till och kollar, en brud. SEN skickas jag till röntgen där en 40årig käring SMÖRJER MIN PUNG med gele sen röntgar den... pappa sitter breve och kollar...

 

Pungen väl röntgad å klar, tillbax in i sjukrummet. In kommer indiern tillsammans med bruden OCH en 100årig gråskäggad gubbe. Ni vet dealen, drop the pants, alla klämmer och tittar... såhär sa gubben btw: "Ja, ta av dej byxorna så vi kan se PUNG OCH PENIS" WTF??? PENIS? jag var helt inte helt överlycklig med situationen.

 

Yes, men som grädde på moset komemr typ praktikanter och röntgentjejen + pappa dårå in så nu står dom typ 7-8 pers och bara glor på min svullna pung...

 

 

.....resten av dagen kommer jag inte ihåg men jag vet iaf att jag bara ville ta livet av mej...

 

Och det pinsammaste var att dom efter att ha sett din pung körde dig till ett barnsjukhus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Livets mest pinsamma:

Jag kan nog dra en värre story än denna men detta är nog det mest pinsama KÄNSLA även om det inte kanske verkar speciellt kul.

 

Det var när jag träffat min nuvarande sambo iaf, vi hadde träffats på krogen ett par gånger.

Till slut så träffades vi nyktra och det va den första hela helgen vi tillbingade.

Galet nykär på en söndagsmorgon så lägger jag av en brak-skit - värsta jävla fyrverkeriet.

Jag va i halvdvala och när jag känner att någon rör på sej så inser jag att det är den tjej jag är galet nykär i ...hon låg och höll om mej och jag la en brakare i hennes navel typ !

 

...det tog ett gäng månader innan vi tog upp detta kan jag säga.

 

Årets mest pinsamma:

 

Jag pissade på mej i fyllan hos en kompis.

Skulle kanske inte va så pinsamt om han inte hadde en sambo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha har sträckläst tråden nu, många goda skratt har det blivit:lol: Så antar att jag ska fylla på med en egen historia.

 

Jag gick sista året på sam+ekonomi+fotboll på gymnasiet och det var dags för den årliga friluft&hälsa resan till fjällen. Och som ni säkert vet så brukar de där resorna inte ha så värst mycket med friluft & hälsa att göra...:roll:

 

Så första kvällen åker spriten fram.

Jag lyckas förföra en chilenska och senare på kvällan hamnar vi i mitt rum i stugan som jag och 5 grabbar till delar. Rummet är ett sånt där litet skyffe med en våningssäng där inegt annat får plats, riktigt trångt dvs.

 

Till saken hör att jag har svårt att "avsluta" när jag har fått en del att dricka. Så det blir ett riktigt maraton som tar någonstans mellan 4-5 timmar. Medans vi håller på så står min rumskamrat utanför och gnäller över att han måste få sova. Det pågår även efterfestande ute i vårat vardagsrum så dagen efter så är alla 6 klasserna medvetna om vad jag gjorde den natten:lol: Ingen större skada skedd där, inte för min del iaf, man är ju kille;-)

 

Men så sista dagen i fjällen så är det avslutning med alla klasserna uppe på den lokala resturangen och dom har ett stort dansgolv med tillhörande scen.

Tydligen så ska det bli någon prisutdelning och när priset "veckans flamma" ska delas ut så är det tydligen chilenskan som ska få det eftersom hon dagen innan hade bränt håret på ett ljus.

 

I alla fall så stegar hon upp emot scenen och då tar mina klasskamrater ton och börjar högt och tydligt sjunga på hejarklacksmanér:

 

Antons ligg, Aaaantons ligg, Aaaantons liiiiiiigg, Aaaantons liiiiiiigg oh ah!

Antons ligg, Aaaantons ligg, Aaaantons liiiiiiigg, Aaaantons liiiiiiigg.

AAAAAAAAAAAAAAAANTOOOOOOOONSSS LIGG!

Till allas förtjusning och det upprepas 5-6 gånger innan det avslutas med de obligatoriska applåderna och en hel del skratt riktat åt mitt håll.

 

Lärarna tittar underligt på mig där jag står mitt i folkhavet och asgarvar, medans tjejen i fråga snabbt tar sitt pris och snabbare än en skållad bäver springen ner från scenen.

 

Inte så pinsamt för mig kanske, men det var åriceless att se den stackars tjejens ansikte när hon stegade upp på scen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa tråden någonsin! Man får väl själv också bjuda till med ett par historier som man inte är allt för stolt över..Alla 3 historierna utspelar sig i Köpenhamn, på samma uteställe, där det senare spårar ut på ett eller annat sätt.

 

Första pinsamma händelsen: Hade nyss fyllt 18, inget kunde stoppa en; Köpa sprit på uteställen, poker på nätet, världen var full av möjligheter!

Jag och några polare bestämde oss på fredagen att åka in till Köpenhamn för att fira 18-årsdagen. Är inte den som tänker sig för alltid så självklart tog man med sig 12 öl till förfesten och tågresan, ni förstår nog själva förutsättningarna.

 

Nåväl, inne i Köpenhamn och på utestället och inga skandaler så långt. Bör dock tilläggas att detta uteställe har ett inträde på 150 danska, och att man sen får beställa hur mycket öl, cider och champagne som man vill. Och man är ju inte direkt dummare än att man utnyttjar detta till fullo. Någon timme (och löjligt många öl) senare är det totalt nattsvart, och minns bara att 2 vakta kastar ut mig från stället och råder mig att hålla mig därifrån. Mina polare sa att jag hade blivit jävligt otålig på bartendern som bara ignorerade min beställning, så jag hade tagit saken i egna händer och hoppat över bardisken och tappat upp 4 öl. Föga imponerande hos vakterna...

 

Klockan var väl 3 eller något liknande när jag blev utkastad, några timmar senare vaknar jag helt plötsligt upp på någon stor servering ut mot nån hamn, ljust ute så måste ha sovit en jävligt bra stund. Hade inte ett öre kvar i min plånbok, så krävde damen i kassan att se till o få fram en macka o kaffe till mig. Hon blev inte heller direkt glad över mitt uppträdande och märkte dessutom att mitt tillstånd var allt annat än normalt, så hon tillkallade polis. 5 minuter senare kommer 2 stora, smörrebrödsfyllda danska poliser fram till mig och frågar vad som står på, eller något liknande..Danska går knappt att förstå i nyktert tillstånd så ni förstår vilket helvete jag hade med att tyda.

 

Nu märker jag att min nya mobil som jag fick i 18-årspresent är helt försvunnen, och lackar ur totalt, slänger runt stolar o skäller ut diverse barnfamiljer. Poliserna ber mig snällt att lämna stället, annars skulle de ta in mig. Jag replikerar:

- Nja, jag måste hitta min mobil alltså.

Poliserna:

- Gå nu.

- Nej men ni vet, mobilen.

-Sista chansen nu; gå nu, annars tar vi in dig.

Dum som man är så svarar man:

-Det går tyvärr itne utan mobilen, jag hittar den säkert snart.

 

Hinner inte mer än säga detta innan jag sitter med handfängsel i en dansk polisbil. Här börjar jag nyktra till något och inse att detta inte kommer sluta väl. In på danska polisstationen och får fylla i en massa papper innan de kastar in mig i fyllecellen. Mitt försök till empati hos polisen påväg till stationen fungerade inte, då jag berättade att jag var hemlös som bara var på villovägar och att jag inte hade något hem.

 

2 timmar senare släpper de dock förvånande mig och kör mig dessutom till tågstationen då jag inte hade en aning om vart fan den låg. Samtidigt som jag kommer dit, kommer mina andra polare, snacka om timing. Nu trodde jag att allt var lugnt och att jag bara kunde åka hem i lugn o ro. tåget kom och mitt jävla rabattkort funkar inte, så kan inte trycka biljett. Snabbt som attan in i tåget och direkt in på dasset, men konduktörerna tvingar till slut ut mig o ber få kolla på biljetten. Har såklart ingen biljett o börjar istället skälla ut dem för deras jävla automater som inte fungerar. Detta slutar i en böteslapp på 300 kronor.

 

går ut till mina polare som också är rätt så dyngraka och upptäcker nu att jag har ett fett hål i mina helt nya byxor, great! Detta gör mig inte mindre upprörd o börjar slå på allt i tåget o börjar skälla ut alla tågvärdarna om att det minsann var deras fel eftersom de gav mig böteslappen. När vi kommer in till Malmö blir jag ledd av 5-6 vakter plus konduktören till ystadståget och de hotar att om jag så mkt som öppnar käften blir det fyllecell igen. Såklart kunde man inte hålla flappen utan säger till vakterna att de bara är ett gäng misslyckade människor som inte kom in på polishögskolan och som bodde hemma hos sin morsa.

Det hela slutar med att mina polare drar mig därifrån o in i tåget snabbt som attan.

 

Slutnotan för detta äventyr blev således:

Tom plånbok ( hade säkert 700 danska kvar)

Totalförstörda byxor som gick på 1200

Böteslapp på 300 kr

Fyllecell och avstängning från utestället.

 

Jag kommer aldrig glömma dagen då jag fyllde 18!

 

Återkommer med de andra 2 historierna då detta inlägget blev jävligt långt. Ni har iaf fått en försmak ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Grymt bra läsning! :-D

 

Jag kan bidra med en liten en, detta hände egentligen åt min kompis som vi kan kalla Malin. Det hela hände när vi delade lägenhet under studietiden.

 

Malin hade varit ute och festat, kom hem i nåt skede under småtimmarna. Jag ligger och sover sött. Drömmer att någon knackar på mitt rums fönster. Ihärdigt knackande pågår och vaknar till det. Då inser jag att det fortfarande knackar någonstans. Vi bodde på första våningen, men ändå ett par 3 meter från marken, så jag inser att ingen KAN knacka på mitt fönster. Plötsligt börjar de ringa på dörren. Jag blir lite fundersam, de e tidigt på morgonen å vi brukar aldrig öppna dörren för främlingar eftersom det kan stå mördare och våldtäktsmän utanför dörren. Så jag tänkte att jag måst höra med Malin vem det månne är. Just när ja ska öppna dörren till hennes rum, öppnas brevinkastet och jag hör en ynklig röst "L, det är jag". Jag öppnar dörren och där står Malin i nattsärken och ser yrvaken ut. Båda e så yra så vi går å lägger oss igen.

 

Senare vaknar vi båda igen. Då får ja höra Malins historia å ja håller på att skratta ihjäl mig, medan Malin ren håller på att googla efter ny lägenhet eftersom hon inte täcks bo kvar. Hon hade alltså gått i sömnen till dörren, halvt vaknat av att hon stängde dörren bakom sig. Sömndrucken och lite bakfull står hon kvar å vet inte vad hon ska göra. Hon berätta att det ända hon hade i huvudet var att på nåt sätt slippa in utan att väcka mig. Hon gick ner till ytterdörren till höghuset och kolla på låset, hur det var konstruerat (i dethär skedet ligger jag på golvet å skrattar) för att se om hon kunde klura ut hur hon skulle slippa in. Sen försöker hon öppna dörren med fingret (här håller jag ren på att storkna) och just då kommer grannarna i samma trapphus förbi och önskar god morgon (vad månne de tänkte..?). Tillsist inser hon att hon måst väcka mig och börjar knacka på dörren och sedan ringa på dörren...

 

Denhär historien har vi skrattat till många gånger... Jag mer än hon :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi brukar aldrig öppna dörren för främlingar eftersom det kan stå mördare och våldtäktsmän utanför dörren.

 

LOL.

 

Resten var dock inte kul, Malin hade ju för fan sovkläder å skit på sig, antar att historien måste vara löjligt mkt roligare för dom inblandade... jag hoppas iaf det.

 

Akta dig för mördarna utanför dörren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Och det pinsammaste var att dom efter att ha sett din pung körde dig till ett barnsjukhus?

 

Hahahha fyfan vad kul!

 

sexyterran

 

jo läkarna på Nacka närsjukhus är fan korpen, inte mycket vettigt man fått gjort där. Man hamnar alltid på sös eller något sånt till slut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa tråden någonsin! Man får väl själv också bjuda till med ett par historier som man inte är allt för stolt över..Alla 3 historierna utspelar sig i Köpenhamn, på samma uteställe, där det senare spårar ut på ett eller annat sätt.

 

Första pinsamma händelsen: Hade nyss fyllt 18, inget kunde stoppa en; Köpa sprit på uteställen, poker på nätet, världen var full av möjligheter!

Jag och några polare bestämde oss på fredagen att åka in till Köpenhamn för att fira 18-årsdagen. Är inte den som tänker sig för alltid så självklart tog man med sig 12 öl till förfesten och tågresan, ni förstår nog själva förutsättningarna.

 

Nåväl, inne i Köpenhamn och på utestället och inga skandaler så långt. Bör dock tilläggas att detta uteställe har ett inträde på 150 danska, och att man sen får beställa hur mycket öl, cider och champagne som man vill. Och man är ju inte direkt dummare än att man utnyttjar detta till fullo. Någon timme (och löjligt många öl) senare är det totalt nattsvart, och minns bara att 2 vakta kastar ut mig från stället och råder mig att hålla mig därifrån. Mina polare sa att jag hade blivit jävligt otålig på bartendern som bara ignorerade min beställning, så jag hade tagit saken i egna händer och hoppat över bardisken och tappat upp 4 öl. Föga imponerande hos vakterna...

 

Klockan var väl 3 eller något liknande när jag blev utkastad, några timmar senare vaknar jag helt plötsligt upp på någon stor servering ut mot nån hamn, ljust ute så måste ha sovit en jävligt bra stund. Hade inte ett öre kvar i min plånbok, så krävde damen i kassan att se till o få fram en macka o kaffe till mig. Hon blev inte heller direkt glad över mitt uppträdande och märkte dessutom att mitt tillstånd var allt annat än normalt, så hon tillkallade polis. 5 minuter senare kommer 2 stora, smörrebrödsfyllda danska poliser fram till mig och frågar vad som står på, eller något liknande..Danska går knappt att förstå i nyktert tillstånd så ni förstår vilket helvete jag hade med att tyda.

 

Nu märker jag att min nya mobil som jag fick i 18-årspresent är helt försvunnen, och lackar ur totalt, slänger runt stolar o skäller ut diverse barnfamiljer. Poliserna ber mig snällt att lämna stället, annars skulle de ta in mig. Jag replikerar:

- Nja, jag måste hitta min mobil alltså.

Poliserna:

- Gå nu.

- Nej men ni vet, mobilen.

-Sista chansen nu; gå nu, annars tar vi in dig.

Dum som man är så svarar man:

-Det går tyvärr itne utan mobilen, jag hittar den säkert snart.

 

Hinner inte mer än säga detta innan jag sitter med handfängsel i en dansk polisbil. Här börjar jag nyktra till något och inse att detta inte kommer sluta väl. In på danska polisstationen och får fylla i en massa papper innan de kastar in mig i fyllecellen. Mitt försök till empati hos polisen påväg till stationen fungerade inte, då jag berättade att jag var hemlös som bara var på villovägar och att jag inte hade något hem.

 

2 timmar senare släpper de dock förvånande mig och kör mig dessutom till tågstationen då jag inte hade en aning om vart fan den låg. Samtidigt som jag kommer dit, kommer mina andra polare, snacka om timing. Nu trodde jag att allt var lugnt och att jag bara kunde åka hem i lugn o ro. tåget kom och mitt jävla rabattkort funkar inte, så kan inte trycka biljett. Snabbt som attan in i tåget och direkt in på dasset, men konduktörerna tvingar till slut ut mig o ber få kolla på biljetten. Har såklart ingen biljett o börjar istället skälla ut dem för deras jävla automater som inte fungerar. Detta slutar i en böteslapp på 300 kronor.

 

går ut till mina polare som också är rätt så dyngraka och upptäcker nu att jag har ett fett hål i mina helt nya byxor, great! Detta gör mig inte mindre upprörd o börjar slå på allt i tåget o börjar skälla ut alla tågvärdarna om att det minsann var deras fel eftersom de gav mig böteslappen. När vi kommer in till Malmö blir jag ledd av 5-6 vakter plus konduktören till ystadståget och de hotar att om jag så mkt som öppnar käften blir det fyllecell igen. Såklart kunde man inte hålla flappen utan säger till vakterna att de bara är ett gäng misslyckade människor som inte kom in på polishögskolan och som bodde hemma hos sin morsa.

Det hela slutar med att mina polare drar mig därifrån o in i tåget snabbt som attan.

 

Slutnotan för detta äventyr blev således:

Tom plånbok ( hade säkert 700 danska kvar)

Totalförstörda byxor som gick på 1200

Böteslapp på 300 kr

Fyllecell och avstängning från utestället.

 

Jag kommer aldrig glömma dagen då jag fyllde 18!

 

Återkommer med de andra 2 historierna då detta inlägget blev jävligt långt. Ni har iaf fått en försmak ;-)

 

I call BS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På mitt jobb utspelades följande incident i onsdags.

 

Bakgrund:

Håkan äger en hund (hane)

Anders äger en tik (som löper just nu)

 

Jag, Håkan, Anders samt tre kollegor till har varit och ätit lunch på en lokal lunchrestaurang. Efter lunchen ska Anders och Håkan rasta sina hundar. Håkans hund var redan utomhus, medan Anders var tvungen att gå upp på kontoret för att hämta sin tik. Vi står några stycken och väntar på att Anders ska komma ut igen och skrattar lite åt hur kåt Håkans hund är nu när Anders tik löper.

Efter ca 3 min (ganska precis så länge det tar att gå upp på kontoret och tillbaka) öppnas ytterdörren innifrån varav ytterligare en kollega (syftande till Håkans kåthund) utbrister:

 

Nu vankas det äntligen lite fitta!

 

Problemet var bara att det inte var Anders som öppnade dörren, utan en kvinna (ca 45 år) som jobbar på ett annat företag i samma hus som kom genom dörren. Hennes min var helt priceless.

Detta kanske inte låter så jävla roligt, men jag kan lova att där och då var det extremt roligt.

Micke (som fällde kommentaren) var för övrigt sjuksriven i Torsdags..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag jobbade på en stor fläktfabrik där de precis hade fått en ny vagntruck. Eftersom jag inte hade truckkort så fick jag egentligen inte testa den men efter mycket tjat så fick jag ta en kortare tur. Jag var trött så jag kände på mig att det inte var så lämpligt men jag gasade på rätt bra. Rätt som det var råkade jag styra lite snett mot några arbetskamrater. Trucken har 360 graders styrning så när jag vred ratten kraftigt åt andra hållet så slog hjulen om helt så att jag istället for rakt mot arbetskamraterna som tvingades hoppa upp på ett uppallat aggregat-tak. Det runt 100 000:- dyra taket gick sönder helt och om de inte hoppat upp så hade jag klippt benen på minst en av dem. Jag fick en utskällning som hette duga och jag ville bara gräva ner mig ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utspelar sig i Bangkok för några dagar sedan. Hade tagit väldigt mycket knark av det sedetiva slaget efter att ha varit vaken i raka 30h. Jag har blackout och vaknar av ljudet av mitt piss som slår mot väggen utanför min dörr i hotells korridor. Slutar pissa och slänger högen bangkokpost tidningar över pölen, som lagts ut på vänster sida av dörren (pisset på högra). Går sedan igen, och somnar med min blivande hustru Om.

 

För att försäkra mig om att detta inte var en dröm gick jag utanför dörren och kikade, och visst låg bangkokposten till höger om dörren. Hade även skickat sms till en kompis och nämnt pissandet.

 

Slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

inte så roligt men ganska skämmigt och bara fel, min farmor har cancer i huvvet och kommer att dö inom en _mycket_ snar framtid men hon fyller år och har fått permision från sjukhuset över dagen så mor, far jag, farmor och farfar fikar hemma hos farmor och farfar

 

då kör farsan den obligatoriska "roliga" frasen han alltid drar när någon över 35fyller år ett fyrfaldigt leve för "födelsedagsbarnet" alla hurrar

 

då säger min mor ska vi inte sjunga också?

 

jag skriker till henne i mitt huvud NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!

 

men hon börjar far och farfar hänger snabbt på och katastrofen är ett faktum jag sitter mitt emot farmor och måste sjunga

 

som sagt hon är förmodligen död innan månadens slut

 

ja må hon LEVA ja må hon LEVA ja må hon LEVA ut i 100a de år (hon har inte fyllt 80än) ja visst ska hon LEVA

 

denna lilla truddilutt är för mig ca lika lång och tragisk som mitt 20åriga liv, jag åt snabbt 3 bullar och smällde i mig en till cola för att dämpa sorgen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 saker som jag spontant kommer ihåg.

1: Jag gick ut i trappen naken och slängde soporna, det var korsdrag och dörren slog igen. På den tiden i lägenheterna låstes dörren automatiskt när den stängdes. Jag hade skolkat och ingen skulle komma hem förän efter flera timmar. Var väl ca 16-17 år när det hände och bodde hemma hos morsan. Farsan(skilda) bodde några hundra meter därifrån i en annan lägenhet och jag visste att han var hemma. Så jag gick naken till honom men händerna för snorren och det var rätt så pinsamt eftersom en del såg mig.

Funderar fortfarande på vad jag skulle ha gjort om jag inte visste att farsan var hemma. Grannarna var antingen sura eller kände mig inte så jag kunde inte ha ringt på hos någon av dem, dessutom hade alla titthål och skulle antagligen inte ha öppnat.

 

2: Satt med en kompis högst upp i trappen mot vinden och runkade när hans morsa plötsligt dök upp precis innan jag skulle spruta. Jävlar vad jag skämdes varje gång jag såg henne efter detta. (en possitiv effekt var i och för sig att det gav upphov till en del sexuella fantasier)Grejen är att hon även såg väldigt sur ut när hon såg oss. Normalt är väl att man skulle tycka att det var en rolig grej och snacka/skämta med sina tjejkompisar om det. (kanske gjorde hon det och höll bara färgen för oss)

 

3: Egentligen ganska banalt men jag var på bröllop och pratade med brudens syrra. Jag var helt säker på att det var hennes mamma. Och när jag frågade typ något sådant hur det känns för henne när dottern skulle gifta sig så tog hon det så oerhört hårt. saken blev inte bättre när jag försökte prata bort det hela i och med att det blev klumpigt. Vi har inte pratat sedan dess.

 

Sedan har jag även blivit upptäckt när jag legat med en tjej men det upplever jag av någon konstig anledning inte som lika pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan skriva en historia som INTE har något med mig att göra :D

men ganska rolig att berätta för folk.

 

2 kompisar jag känner

björn och ronnie var på korgen. och festade lite

 

info om björn han var 19år och oskuld.. ej ful etc utan inte "träffat" den rätta etc etc etc

 

o well.. back to story.

 

ronnie brukar ofta sover över hos björn i hans 1a eftersom han bodde utanför örebro sista bussen går kl 00.15

 

kl 01.00 började björn att hitta en tjej som han höll på SOM FAN med

 

Björn: ronnie du kan inte sova hos mig.. hon och jag ska sova där

Ronnie: vart FAN ska jag ta vägen?

Björn: ditt problem.. FIXA

Ronnie: om jag drar kl 01.40 hem till dig och glömmer mig under filten på din soffa så märker ni inte av mig

Björn: OK.. men ligg still och RÖR DIG FÖR FAN INTE

 

ronnie drar hem till björn och lägger sig i soffan under filten.

kl 02.30 kom dom hem. gosade och det ena leder till det andra

kläder flyger.

men ronnie ligger tyst som en mus i soffan.

 

NU är både tjejen och Björn nakna.

Björn börjar jucka fram och tillbaka

och stönar: GUD VA SKÖN DU ÄR

tjejen: det blir skönare om du stoppar in den

 

info: han hade kuken mellan lakan och hennes bak

 

nu hör man ett ASGARV ifrån soffan under filten där ligger ronnie och garvar så han gråter... ronnie kliver up garvade.. hoppar i byxerna och GÅR 1.5 mil hem. kl 14.00 så ringer min mobil

RONNIE: GISSA VAD SOM HÄNDE IGÅR MAOAHAHAHAHA

 

han berättade hela historian och att han hade garvat halva tiden som det tog för honom att gå hem :D

 

EDIT: deras förhållande mellan tjejen och Björn höll i 2.5år

 

 

Haahahahaha! Fan va bra historia! Hittade den här tråden idag :) köpte Takeaway bara för att kunna sitta och garva under lunchen:) sjukt bra historia haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var cirkus 15 år så åkte jag och en polare ut till hans sprillans nya brud som bodde någon mil ifrån vår hemstad. Jag hade aldrig träffat henne förr och definitivt inte någon i hennes familj tidigare. Nåväl, vi skulle på någon fest där ute i bushen men den hade blivit inställd så vi spanade på film istället. Framåt småtimmarna så var det sovdags, jag skulle slagga på en bäddsoffa i hennes farsas kontor medans polarn och hans brud skulle "sova" på hennes rum. Allt var frid och fröjd och jag somnade in som en klubbad säl i bäddsoffan.

 

Efter en skön natts som vaknade jag upp och gnuggade sömnen ur ögonen. Till min stora förvåning så var tapeterna helt plötsligt rosa, täcket hade ponnymotiv och bäddsoffan hade förvandlats till en 1.60m lång spjälsäng. "Vafan nu?" tänkte jag mycket förbryllad medans jag försökte orientera mig. Jag insåg ganska kvickt att kontoret hade förvandlats till ett barnrum och förstod givetvis inte varför.

 

Minuter senare stormar polarens brud in och skriker "DITT JÄVLA SVIN!!!". "Vafan nu?" tänkte jag återigen och tyckte det hela började bli ganska obehagligt. Strax efter bruden flyger polarn in och frågar vad i helvete jag sysslat med. Jag är fullkomligt oförstående och undrar om jag verkligen vaknat. När det gapat en stund lyckas jag fråga vad jag gjort. Det visar sig då att jag under nattens gång, klivit ur sängen och traskat upp för trappan, stegat in på hennes 7-åriga lillasyrras rum, gått fram till hennes säng och rytit "Försvinn!". Hon har i mörkret först trott att det varit hennes storebror Per-Johan och meddelat mig om att jag har en egen säng. Då har jag repeterat föregående fras för att sedan lägga mig i sängen. I denna stund framgår det givetvis för flickstackarn att det inte är hennes storebror och hon flyger tjutandes ur sängen in till hennes föräldrars rum. Jag har efter detta slaggat vidare resten av natten i hennes rum.

 

Denna historia kommer givetvis som en riktig käftsmäll för mig och jag börjar tro att det hela är något sugigt practical joke. Dock vet jag om att jag gått i sömnen två-tre gånger tidigare, men inte till denna milda grad. Jag lyckas efter mycket om och men övertyga de två att jag måste gått i sömnen och de går ner för att försöka förklara det hela för farsan som står på undervåningen redo att ge mig mitt livs omgång. Han är föga imponerad av historien men polarns brud lyckas i vart fall övertyga honom om att inte slå mig sönder och samman.

 

Det riktigt pinsamma var sedan när vi skulle gå ner att äta frukost, något jag definitivt inte utsatt mig för om jag inte varit flera mil ute i bushen väntandes på skjuts in till staden. Stämningen var RIKTIGT tryckt och ingen sade ett ord under hela tiden. Jag ryser fortfarande varje gång jag tänker på denna frukost trots att det var tio år sen.

 

Jag behöver förmodligen inte tillägga att jag aldrig satte min fot i den familjens hus igen, men som extra lök på laxen så gick min jävla kusin ett par år senare och gifte sig med storebrodern, Per-Johan och givetvis så hamnade jag jämte polarns brud under bröllopsmiddagen.

 

Hahaha! Fan va sjuuuukt. Fortfarande lunch! Orka jobba när det finns så mycket humor här :) den här var nog bland de mer pinsamma historierna jag läst, starkt av farsan att inte slå sönder dig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis till mig råkade ut för följande pinsamma historia:

 

Tjejen i fråga är en blyg flicka vid namn Anna som var ute och tog en promenix vid Liseberg med sin kompis en eftermiddag. Hennes kompis hade som vana att alltid småjävlas med henne och gick snett bakom och trampade henne på hälen samtidigt som hon fnissade. Anna tröttnade ganska kvickt på detta och mörknade ordentligt.

 

Med anledning av detta bestämde hon sig för att en gång för alla visa att hon inte accepterade detta längre, dra ett sträck i sanden så att säga. "Nu jävlar kastar jag in henne i buskaget längs gångvägen!" tänkte hon, men eftersom hennes kompis var större än henne insåg hon att utan överraskningsmomentet så skulle hon aldrig kunna ro hem en sådan sak.

 

Så helt sonika vänder hon sig blixtsnabbt om och slungar sig med full kraft mot hennes kompis som blir fullständigt tagen på sängen. Anna har fått i en riktig fullträff och det rasslar i buskarna samtidigt som kompisen flyger låååångt, lååååångt innan hon dammar i marken med ett skrik.

 

Men Anna har inte ens hunnit hämta sig när hon hör: "Vad fan gör du, Anna?" Bakom henne står hennes kompis med en förskräckt min och i buskarna kryper en vettskrämd 40-årig kärring... Hon har fläskat in fel person i buskaget! Anna försöker sen förtvivlat förklara det hela för den skräckslagna krypande kärringen, men detta misslyckas kapitalt då kärringen flyr skrikandes därifrån i panik istället... Tilläggas bör att det inte är helt folktomt utanför Liseberg mitt på dagen och folk reagerar vanligtvis på skrikande flyende kärringar.

 

Men vfn hahahaha hade betalat bra för att få vara åskådare till denna händelse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...