Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok. Inte hänt mig men dock kul.

 

Har en kompis, och detta är verkligen en kompis inte moi, som jobbade som montör. Han var på ringhals när det skulle byta ut nåt gammalt rör. Att gå in och ut genom spärrarna tog en jdra tid eftersom det ofta skrek "Kontaminerat" och man fick gå in i nån dusch och passera igen. En timme innan han skall sluta så blir han bra skitnödig men orka inte gå igenom kontrollerna för att gå in igen utan bestämmer sig för att han kommer klara det. Det gör han nästan men inte riktigt. Detta är precis innan utgång men han blir lätt stressad ändå eftersom de är klädda i vita sparkdräkter. Dock får han en snilleblixt. När de är kontaminerade så skall man skicka ner de vita kläderna i en trumma ner till tvätttanterna där de senare tvättar bort det radioaktiva. Han skickar ner den och tror han är safe. Fast vad han hade glömt var att han hade sin bricka på med namn och företag och ganska snart ropade de i högtalarna på honom. Det var bara ett kort extrajobb så han gick ut, tog bilen och åkte aldrig tillbaks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo ska tamefan berätta en riktigt bra historia för er som utspelade sig i helgen. Vi är 3 kompisar som sitter hemma och förfestar 1500 på lördagen genom att spana in Svenska cup finalen, vi har galet mycket öl villket kan förklara min aktioner senare under kvällen, folk börjar komma in då vi ska fira en kompis flickvänns 18års dag, mycket alkohol heller de 3 vännerna i sig och sådär vid 11 tiden somnar en av de 3 vännerna, den långa vännen(alltså rent kroppsligt)

 

Jag och den andra vännen bestämmer oss för att vara lite roligt varpå han tar fram kameran och jag tar fram min "snooook" och daskar min långa vänn lite lätt i pannan, kortet tas och alla är jätte nöjad, tills jag får se kortet. Där det visar sig att min snok är sjukt liten, tror aldrig någonsin min snok varit så liten, kameran går som en löpeld bland kvinlliga som manliga gäster på festen och jag blir naturligtvis hånad, jag tar 2-3 snapps och däckar 20 min senare.

 

Naturligtvis är bilden bara på snooken och min vänns panna så jag kommer alltid förneka bilden.

 

Jag har svårt att förstå det här fenomenet. Varför daskar man sin kompis med snoppen i pannan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe denna är odödlig.

Vi sitter 3 snubbar och festar ,detta är 1988.

Vi lirar hårdrock på stereon.Polarn drar i gång Metallicas Masterof puppets.

Helt plötsligt blir våran 3dje polare som galen ,han drar fram en skidstav,han har den som en el gittar samtidigt tar han fram kuken

och börjar runka till låten.

Vi 2 andra sitter där helt paralyserade och undrar vad fan han håller på med.I slutet av låten så drar han av en sats som sprutar ner soffan och bordet.(Lägenheten tillhörde inte runkkillen).

Efter låg han helt utmattad på golvet med svetten rinnandes över ansiktet,

Jag stammade fram .Brukar du hålla på med sånt här inför andra polare,

Ahh va fan jag bara älskar låten sa han.

Tro det eller ej.

 

Jag skrattar aldrig högt, jag tycker mycket är roligt och ler. Men nu skrattade jag för första gången på så länge jag kan minnas högt! Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommer mitt bidrag:

Jag och en kompis sommarjobbar pa en golfbana och har gjort detta nu i ett par ar. Detta hande nar vi var 17.

Vi jobbar alltid hart, med hog moral och diciplin. Sa nar chefen ville ha nagra som jobbade over runt November lovet for att fa det sissta sakerna klara infor julen sa vad skaken given att vi var personerna for jobbet (vi ar forovrigt det billigaste ocksa).

Vi skulle jobba helt sjalva i en vecka. Ass trakiga arbetssysslor sa det tog inte lang tid innan moralen och diciplinen lag pa noll. Sakern var att vi fick ansvar over maskinparken som har allt inom fordon en golfbana kan tanka sig. Aven sma bensindrivna 4x4 bilar som gor ca 60 km/h som anvands normalt for att ta sig runt pa banan. Men nar tillfalle gers sa ar vi alltid ute och sladdar loss med varsin bil :P

Vi jobbade pa hart och nar alla saker var klara sa tog vi oss friheten att sladda runt lite. Min kompis hade just fatt en ny 3G telefon med video funktion sa vi bestamde oss for att spela in vart rally korande. Lotten foll pa mig att kora infor kamerna och jag valde en 90 graders hoger svang. Testade nagra ggr vilket gick jatte bra, nar stunden var inne tog jag lite mer satts an innan och trampade lite hordare pa gasen. Jag tog svangen lite for sent och nastan frontalkrockade med en stor sten forstorde vanster framhjulet och sprackte plasten runt kofangaren, sjukt glad att inget mer gick sonder.

Det var inte jatte kul att ringa till bossen som var pa semester och forklar for vad som hade hant.

jobbar fortfarande kvar och det gillar mig fortfarande lika mycket fattar inte varfor. Har filmen hemma pa datorn, ska ta och visa den for dem nar jag har slutat :twisted:

 

Jag har aven lyckats halla 40L disel i en Bensin driven liten bil. Man ar inte jatte kaxig nar man star och tittar pa nar halva personalstyrkan forsoker fa ut all disel ur bilen en hel formiddagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

har också en som jag legat lite på och inte brukar använda som öppnare för konversationer direkt...

 

hände för ungefär något år sedan då jag nyss lärt känna lite nytt folk från gymnasiet. Ute å festar glatt med tre killar (en från klassen) som jag nyss lärt känna.Helt plöstligt säger han ena

-ähhh jag orkar inte detta mer, vi sticker till brud i malmö.

sagt å gjort innan jag visste ordet var så hade vi tagit tåget till malmö och åkt till den här tjejen som jag aldrig mött förr.

Vi stanna där under natten och tillsammans med en flaska vodka som jag kröka själv så börjar jag se tjejen som vi va hos som snyggare och snyggare.

har för mig att restesn inte är egna minnen utan har fått det återberättat.

Jag hade slukat vodka blandat med något annat skit och börjat ragga på henne, sagt att hon hade de finnaste br*st jag någonsin sett och lovat att jag skulle fira hennes födelsedag en vecka senare....

 

då slumpa det sig så att min kompis från klassen ville mobba mig för den kvällen lite dagen efter så han såg till att en annan tjej börja skriva till mig (över msn). och av ännu en oföklarlig anledning så va jag på raggarstrått;)

tre dagar senare gick hon och jag å planerade när jag skulle komma över....

 

till poängen var att när jag var över hos henne skickar den första tjejen ett sms där hon skriver

"har längtat efter dig kommer inte ha underkläder på mig ikvl för din skull"

och av en händelse var det inte jag som såg det meddelandet först :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta hande for nagra veckor sedan:

 

jag ar i Australien sa min bror mejlar mig och undrar vad vi ska kopa till vara foraldrar i julklapp samt vad vi ska kopa till pappa pa hans fodelsedag som ar den 19 dec. Vi kommer overrans om att han ska fixa allt, i och med att jag sitter pa andra sidan jorden.

Pappa mejlar mig dagen efter hanns fodelsedag och tackar for den fina presenten. Ingan problem sager jag som inget hade hant. tva dagar senare ringer han for att hora hur jag har det och undrar varfor jag inte ringde honom pa hanns fodelsedag. Da har jag lyckats glomma bort hanns fodelsedag och inte reagerat pa att han har skickat ett mejl for att tacka for fodelsedags presenten. Hur fan lyckas man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Denna tar priset!

 

"Ok this is what's going on... Myy parents are out with family friends, they'll be back any minute and I need your help. Here's some background info: I volunteer on my sisters softball team (I'm 20 the girls are 15) So whatever, I met this girl on the team, Allison and we're going out for awhile. We have a lot in common and I help her with her homework and shit. I helped her on her english essay and she still got a D. Whatever, the teachers a prick...anyways She came over an hour ago and I really wanted to lose my virginity so i ask her to have sex she's all "no, no, i can't do it ,that wouldn't be right" i told her not to worry and I'll be done in 10 seconds, plus i'll give you 2 N64 games if you say yes so i give her diddy kong racing and ken griffey jr. baseball and then she goes to my room. She was really confused and a bit scared Then I think to myself...I need lube. I heard all my friends saying you needed to lube the clit or it won't fit right so obviously i have no lube but i really wanna get laid. So I ran to my fridge, got a stick of butter and I put it in the microwave to melt for 8 minutes. then i put it in a glass and poured it on her cooch. Now she's crying in my bathroom, you guys are really smart, will someone please help me? Any idea how to shut her up? Do I give her another N64 game?"

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tar priset!

 

"Ok this is what's going on... Myy parents are out with family friends, they'll be back any minute and I need your help. Here's some background info: I volunteer on my sisters softball team (I'm 20 the girls are 15) So whatever, I met this girl on the team, Allison and we're going out for awhile. We have a lot in common and I help her with her homework and shit. I helped her on her english essay and she still got a D. Whatever, the teachers a prick...anyways She came over an hour ago and I really wanted to lose my virginity so i ask her to have sex she's all "no, no, i can't do it ,that wouldn't be right" i told her not to worry and I'll be done in 10 seconds, plus i'll give you 2 N64 games if you say yes so i give her diddy kong racing and ken griffey jr. baseball and then she goes to my room. She was really confused and a bit scared Then I think to myself...I need lube. I heard all my friends saying you needed to lube the clit or it won't fit right so obviously i have no lube but i really wanna get laid. So I ran to my fridge, got a stick of butter and I put it in the microwave to melt for 8 minutes. then i put it in a glass and poured it on her cooch. Now she's crying in my bathroom, you guys are really smart, will someone please help me? Any idea how to shut her up? Do I give her another N64 game?"

:lol:

 

 

LOOOOOOOOOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

OK, min klasskamrat var hemma ensam med sin brud en dag och tänkte "varför inte lite duschsex?"

 

Väl inne i duschen drar dem igång och efter ett tag skall akten fullbordas. Hon skall hoppa upp så att han bär henne och när hon hoppar upp så slinter polarn. Duschkabinsdörren var öppen och duschen lite upphöjd och i vilket fall så flyger polarn ut igenom dushen och dunkar huvvet i väggen:-D

 

Tillägas bör dock att dem vart ihop i över ett år och är det fortfarande så kanske inte lika pinsammt men ändå:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...