Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

Ok, då vill vi höra vad det blev för mundering.

 

Ett par handskar och en halsduk.

 

Du får inte komma hem o säga att det sket sig på salsan trots att du köpt en ny vit skjorta o skinnväst. :-)

 

Skinnjacka har jag sen tidigare så det behövde jag inte köpa :)

 

Det gick sådär på salsan. Tidigare har jag gått på salsaträningar nu gick jag på en klubbkväll och de som är där är duktiga. Men jag bjöd iaf upp två tjejer som jag känner från min nybörjargrupp och en till tjej som också visade sig vara nybörjare. Själva dansen gick dock tyvärr dåligt. Det är inte lätt att dansa som kille eftersom det är killen som för. Men det är bara att kämpa på, vill man ha något av värde i livet så måste man jobba för det. Tänker börja köra två dansträningar i rad på måndagar eftersom jag behöver mer träning och eftersom det är gratis för mig som kille iom killbrist.

 

Angående tjejen jag är intresserad av så var hon där. Pratade bara lite allmänt om dans och sådant och sen blev det inte mer med det. Får se vad som händer där men det är iaf kul att ha ett span. Och jag bjöd förstås upp henne och dansade och det var ju kul :) Om än dansen kunde ha gått bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GL,,,,,

 

Själv ligger jag Sön-Tors denna vecka, nästan +9Ksek upp på NL400sek:roll:

 

Sweet as candy, typ :-)

 

Undrar om man ska slakta, eller slaktas i lönehelgen på svs,,,,:lol:

 

Kul för dig! Fortsätt gärna posta dina resultat i med och motgång.

 

...

 

Fredag: -999:-

Lördag: Paus.

Söndag: Paus.

Vecka 43: 3416 givar, -1.199:-

Vecka 44: Paus.

Oktober 2009: 45,5h, +293:-

 

Tar nu paus resten av månaden eftersom det gått tungt på slutet. Eftersom jag inte är något "pokerproffs" ännu så känns det bättre att fokusera mer på det vanliga livet. På så sätt kan pokern gå riktigt bra tror jag. Speciellt då jag tänker göra "comeback" omkring den 15:e och då får många får lön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Kul för dig! Fortsätt gärna posta dina resultat i med och motgång.

 

...

 

Fredag: -999:-

Lördag: Paus.

Söndag: Paus.

Vecka 43: 3416 givar, -1.199:-

Vecka 44: Paus.

Oktober 2009: 45,5h, +293:-

 

Tar nu paus resten av månaden eftersom det gått tungt på slutet. Eftersom jag inte är något "pokerproffs" ännu så känns det bättre att fokusera mer på det vanliga livet. På så sätt kan pokern gå riktigt bra tror jag. Speciellt då jag tänker göra "comeback" omkring den 15:e och då får många får lön.

Vem får lön 15:e?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lön + stulna kassapengar,cigg,snus,tidningar och pantkvitton.

 

Sedan får man inte glömma gratis frukost och lunch varje dag.

 

Nåja , det var nog fett trots allt.

 

lol, snodde du pengar i kassan? Frukost och lunch snodde man ju obv eftersom alla andra gör det men att ta pengar ur kassan är nono imo. Rätt sällan jag saknar tiden på coop dock, jävla skitjobb :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gammal myntnörd som man är så växlade man ju till sig kronorna från före andra världskriget (kronor pre -68 innehåller silver som är värt mer än det nominella värdet) som ramlade in ibland när pensionärerna kom på något av sina dagliga 7 besök. Att stjäla dom rakt av skulle jag aldrig kunna göra. Jag tyckte det var nog svårt för samvetet att växla till mig dom. Sen vet ju alla som har lite koll på kassasystemen att svinn som är ren stöld ur kassan är väldigt lätt att se särskillt i kombination med övervakningskamera.

 

Snodde mat gjorde jag inte heller. Det bjöds frukost och ville man ha lunch fick man köpa det. Sen hade man ju förmånen att man fick äta/dricka allt med utgånget datum eller som på något annat vis inte gick att sälja.

 

Oj, förlåt Benny. Får se det som att vi håller dagboken vid liv i din frånvaro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gammal myntnörd som man är så växlade man ju till sig kronorna från före andra världskriget (kronor pre -68 innehåller silver som är värt mer än det nominella värdet) som ramlade in ibland när pensionärerna kom på något av sina dagliga 7 besök. Att stjäla dom rakt av skulle jag aldrig kunna göra. Jag tyckte det var nog svårt för samvetet att växla till mig dom. Sen vet ju alla som har lite koll på kassasystemen att svinn som är ren stöld ur kassan är väldigt lätt att se särskillt i kombination med övervakningskamera.

 

Snodde mat gjorde jag inte heller. Det bjöds frukost och ville man ha lunch fick man köpa det. Sen hade man ju förmånen att man fick äta/dricka allt med utgånget datum eller som på något annat vis inte gick att sälja.

 

Oj, förlåt Benny. Får se det som att vi håller dagboken vid liv i din frånvaro.

 

Och det säger du nu? :)

 

Lär ha sprungit på ett par kg såna mynt genom åren.. Tittat på det, wowat lite och stoppat ner det i lådan igen.

 

Men precis som du hade/har jag inte samvete att ta cash från kassan.. Känns inte i närheten av värt det ifall man skulle busta, nu när man sen är väldigt nära vän med de man jobbat med i flera år inser man ju att en sån sak skulle gå ut över de andra lika mkt som en själv.

Gratismat har jag däremot ätit massvis obv..

 

Kan någon gräva upp Benny?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett skämt gubbs , har aldrig stulit från kassan..ganska enkelt att upptäcka som sagt och ångesten hade varit stor också. Dock har det blivit nån snusdosa hit och dit fkt , inte fullt medvetet då man tänkt betala för sig semare men glömt bort det och gått hem sedan. Samma gäller med lunchen osv , frullen är obv gratis.

 

Det enda "stora" fel jag gjort är väl att jag skitit att dra nån vara för nån kompis hit och dit , men thats it och det bryr jag mig inte om.

 

Och ja , sorry för OT Bennyboi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett skämt gubbs , har aldrig stulit från kassan..ganska enkelt att upptäcka som sagt och ångesten hade varit stor också. Dock har det blivit nån snusdosa hit och dit fkt , inte fullt medvetet då man tänkt betala för sig semare men glömt bort det och gått hem sedan. Samma gäller med lunchen osv , frullen är obv gratis.

 

Det enda "stora" fel jag gjort är väl att jag skitit att dra nån vara för nån kompis hit och dit , men thats it och det bryr jag mig inte om.

 

Och ja , sorry för OT Bennyboi.

 

LOL! :D ...jag lovar ingen från pf kommer ange dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tar nu paus resten av månaden eftersom det gått tungt på slutet. Eftersom jag inte är något "pokerproffs" ännu så känns det bättre att fokusera mer på det vanliga livet. På så sätt kan pokern gå riktigt bra tror jag. Speciellt då jag tänker göra "comeback" omkring den 15:e och då får många får lön.

 

Utsatt datum är passerat, var håller du hus?

Träffat en "sötnos" på dansen som tar all din värdefulla pokertid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

×
×
  • Skapa nytt...