Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Dåså

Då hälsar vi Benny tillbaka :)

Kul och hoppas du haft kul!

 

Hjärtligt välkommen tillbaka :)

 

Spänningen tätnade iaf i luften i mitt vardagsrum..

 

Kul att höra killar!

 

...

 

Tanken är att spela poker på SvS på kvällar och helgmorgnar framöver. Börjar imorgon och tänker skriva om det ena och andra precis som vanligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lycka till! ses vid borden ;)

 

Tack för dina och alla andras lyckönskningar :)

 

GL!

vilken är din main nivå?

 

Kommer att sätta in 4-5k och börja jobba därifrån. Börjar mest troligt på 1-2 och tar det därifrån.

 

Varför dyckeru inte upp när man utmannar dig HU omaha?!?! BESVIKEN! :mrgreen:

 

Haha, kände inte till det och hade gjort det så hade jag avstått eftersom jag varken kan HU eller Omaha :)

 

Kul o höra. Det saknades nåt på PF när du var borta med din db :-)

 

:)

 

Lycka till Benny! 2 månader kvar till sommaren, har du satt upp några mål?

 

Funderar lite fram och tillbaka. Men ska byta lägenhet och att spela ihop lite pengar till någon fin soffa eller så i sommar vore ju nice :)

 

Lycka till Benny! Vågar man fråga hur det går på kärleksfronten? ;-)

 

Jag går från klarhet till klarhet om jag får säga det själv. Sen har inte riktigt tjejerna fattat det än men det känns som att det kommer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör, bara kör benny.

 

Lyckatill!

 

Lycka till Bennyponken! ses vid borden

 

Ty boys :)

 

du som krävde de skulle vara omaha ju? MKT besviken på att du tjafsar i chatten när du turar sönder och översettar, inte för att jag brydde mig om potterna men trodde du var ödmjuk och skön kille omss :cry:

 

Jag har nog aldrig tjafsat i chatten en enda gång på SvS så du misstar nog på person nu. Sen har jag inte spelat en hand poker sen i mitten av januari. Och så vill jag gärna förbli anonym här på PF och outar ogärna mitt nick som vanligt. :)

 

...

 

Imorgon smäller det! Ska bli kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah lol då ere ju någon som nickar benny_81 på svs som inte är du då :)

my bad, har för mig de var du :P

 

LOOL, nä det är inte jag. Ska bli spännande och se om jag får möta honom. Om du nu inte bara driver med mig :)

 

...

 

Såg just första säsongen av tv-serien Crash och jag tycker den höll varierande kvalité. Medan filmen var en klar fyra så var serien bara stundtals en fyra medan den då och dippade till en tvåa. Btw råkade ut för ett epic failure här om dagen. Min externa HD kraschade. Den hade jag alla mina privata bok- och film-recensioner på allt jag läst och sett sen 2002. Hade de varit mig verkligt kära hade jag säkerhetskopierat de men ändå...

 

...

 

Rörande mitt pokerspelande framöver så siktar jag på:

 

1. Spel minst 5-6 dagar i veckan för att hålla ångan uppe! Tusen givar per dag skulle vara grymt att få in! Men jag har ett liv också och det går först! Vem kan försaka Umeås kvinnor? 8-)

2. Mat i magen medan jag spelar och ett balanserat humör. Medan jag skrev DB senast så tappade jag bara balansen ordentligt en gång men det kostade mig 13k på några få dagar. Sen tappade jag balansen i stunden allt för ofta. Men det känns som det är historia nu. I'm a better men today! :)

3. Ha kul och utveckla mitt spel! Se utmaningen i spelet!

 

That's it! Ska på fest imorgon men hoppas ändå få in ett par timmar på förkvällen och kanske en stund när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

That's it! Ska på fest imorgon men hoppas ändå få in ett par timmar på förkvällen och kanske en stund när jag kommer hem.

 

 

Här har vi orsaken till ditt oflyt med kvinnorna. Hoppas man få in en grind efter en fest så festar man för dåligt, och tjejer gillar inte dåliga festare sas.

 

GL iaf. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har vi orsaken till ditt oflyt med kvinnorna. Hoppas man få in en grind efter en fest så festar man för dåligt, och tjejer gillar inte dåliga festare sas.

 

GL iaf. :-)

 

Haha, bra poäng där. Man behöver ju imho inte dricka så mkt. Men ska som sagt inte räkna med grind efter fest! :)

 

....

 

Nu säger jag som Patrick Bateman(än om det inte är någon idol):

I have to return som videotapes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hann med typ 400 givar igår på 1-2 och backade -178:- Kände mig verkligen totalt lost och jag får vara glad att jag inte förlorade mer. Jag har lagt av mig å det grövsta. Men å andra sidan kändes det väldigt bra mentalt igår och jag hoppas därmed att jag kommer tillbaka i gammal god form så snart som möjligt! Tanken är att göra det genom att spela och fokusera =)

 

...

 

Var på fest igår och det var trevligt. Har inte så mycket mer att säga om det förutom att jag inte direkt är flickornas favorit av någon anledning :) De sista veckorna har jag bjudit ut fler kvinnor(på diverse aktiviteter) än jag gjort i hela mitt tidigare liv. Men är det inte det ena så är det andra. Möjligt att det finns intresse här och där men orka hålla på sådär.. I Ryssland(var på resa dit för några veckor sedan) var det andra bullar. Där var kvinnorna pang på och ville göra saker hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...