Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

Torsdag: Cirka 2h, 0:-

 

Tog igen backet och det får jag vara nöjd med och mysa över! En ny spännande dag imorgon. Men 17.00 imorgon väntar god Pizza med några kamrater följt av utgång. Så risken är tyvärr att det inte blir något spel imorgon.

 

+2.476:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Torsdag: Cirka 2h, 0:-

 

Tog igen backet och det får jag vara nöjd med och mysa över! En ny spännande dag imorgon. Men 17.00 imorgon väntar god Pizza med några kamrater följt av utgång. Så risken är tyvärr att det inte blir något spel imorgon.

 

Sötnosjakt?

Ack ack den som fick vara ung igen. :mrgreen:

GL HF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sötnosjakt?

Ack ack den som fick vara ung igen. :mrgreen:

GL HF

 

Yes! 8-)

 

Även på lördag väntar ståhej! Jag var på en resa till Ryssland för ett par veckor sedan. Det kanske ni kommer ihåg. I Ryssland gick vi ut en del och jag fick ögonkontakt med en fin ryska och vi började prata. Ja, jag och ryskorna började prata och det slutade med att vårt resegäng hängde med dessa ryskor den kvällen. Fast jag gick hem lite tidigare för att, jag vet inte vad. Men efter jag gått hem så beslutade sig ryskorna för att besöka Umeå och några av svenskarna för att ta emot de. Och nu imorgon kommer de! Ska bli roligt att träffa de igen och ryskor har verkligen oförtjänt dåligt rykte i Sverige! En av flickorna var enormt vacker och alla var skötsamma och duktiga på engelska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av flickorna var enormt vacker och alla var skötsamma och duktiga på engelska!

 

Ett vackert utseende så skickar dem in dottern på lite engelskakurs. Ökar chansen markant att få ragg på västerlänningar, och med lite tur även ett svnskt visum. Kan ha fel dock!

 

Usseeee protection Benny-boy! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett vackert utseende så skickar dem in dottern på lite engelskakurs. Ökar chansen markant att få ragg på västerlänningar, och med lite tur även ett svnskt visum. Kan ha fel dock!

 

Ryssland är ett land med reella klyftor och ett land där många verkligen lever i misär. Kvinnor som lever under sådana förhållanden drömmer säkert om västerländska män. Samtidigt finns det många ryskor som lever verkligt gott och för dessa lockar nog en svensk medelklasstillvaro föga. De kvinnor som nu tittar förbi hemma hos oss var knappast speciellt rika eller fattiga så jag ser det bara som en trevlig grej.

 

Hur som helst är ryskor, rika som fattiga, betydligt trevligare mot svenskar än vad svenskor är mot svenskar :)

 

 

Usseeee protection Benny-boy! :h:

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock:

 

Till och börja med hände det ingenting i natt :)

 

Sen så bryr jag mig inte så mycket om jag är ung eller gammal. Min umgängeskrets består av folk som är i åldern 19-30 och det trivs jag bra med och mina bekanta verkar trivas med mig också. Hade karriären och barnalstrandet gått bättre så hade jag säkert umgåtts med äldre folk men nu är det inte så och det är ingenting jag sörjer! Utan det är som det är och jag får spela de kort jag fått.

 

På så sätt är jag ganska ung, vad nu det spelar för roll. Jag kan ju vara död imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till och börja med hände det ingenting i natt :)

 

Sen så bryr jag mig inte så mycket om jag är ung eller gammal. Min umgängeskrets består av folk som är i åldern 19-30 och det trivs jag bra med och mina bekanta verkar trivas med mig också. Hade karriären och barnalstrandet gått bättre så hade jag säkert umgåtts med äldre folk men nu är det inte så och det är ingenting jag sörjer! Utan det är som det är och jag får spela de kort jag fått.

 

På så sätt är jag ganska ung, vad nu det spelar för roll. Jag kan ju vara död imorgon.

 

Hehe var inget illa ment..:) Gammal i skinnet och ung i sinnet sas...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe var inget illa ment..:) Gammal i skinnet och ung i sinnet sas...:D

 

Jag tog det inte heller som om det skulle vara illa menat. Men det kan ju verka så när man läser vad jag skriver och det får mig att fundera lite över mig själv :)

 

Allt är realtivt omss...jag har nu kommit upp i den åldern att jag alltid är äldst på fester...känns sådär tbh. Förr var man ju yngst...:(

 

Förr var jag aldrig på fester och nu när jag är det så är jag nog allra oftast äldst. Men eftersom hårfästet sitter någorlunda snyggt fortfarande så inbillar jag mig att killar med flint i 25 års åldern är i 35 års åldern och det är inget jag gör medvetet utan omedvetet blir jag liksom chockad när killar med flint är yngre än mig. Sådana där uppbyggande mekanismer man bygger upp med ålderns rätt antar jag :)

 

Så har du mycket hår kvar så kan ett tips vara att duscha och skölja ur håret ordentligt så att det blir fluffigt och sen gå ut på galej! :) Har du däremot lite hår så behöver du inte bry dig så mycket om det. För trots allt är det ju underbart med lagom stora bröst på en tjej samtidigt som det bara är typ 1% av helheten. Attraktiva damer borde tänka på samma sätt kring killars hårfäste :)

 

...

 

En kul grej när jag stog och duschade med tre kompisar här om dagen. Alla var typ 5 år yngre än mig och hade flint samtidigt som de kanske vägde 10 kg för mkt utan att vara feta. Sen stog jag där äldst med mest hår och bäst tränad... men...

 

:shock: Vem e gammal i den här db?

 

... spela roll, livet blir bara bättre med åren(iaf för mig) och gammal är äldst 8-) Tycker tjejer bara blir mer och mer intresserade av mig desto äldre jag blir. Tonårstjejer blir ju numera ofta alldeles till sig och fnittrar ihjäl sig bara jag öppnar munnen och mer mogna damer vill iaf att jag ger de bekräftelse :)

 

...

 

Fredag: 45 minuter, +144:-

 

Tyvärr så hann jag inte spela mer idag. Men det rullade på bra och jag hoppas kunna spela mer imorgon. Nu drar jag iväg på fest med de där ryskorna! 8-)

 

+2.620:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

text om ålder

Festar man med yngre förutsätter folk att man är i deras ålder eller yngre. När jag var ute på nation sist här i Lund frågade en tjej om jag var 90:a:shock: Antingen beter jag mig som en barnrumpa eller så ser jag ut som en. Känns ju helt klart bra ändå om man har lite åldersnojja...;)

 

Fakeedit: Läser jag min text låter det som att jag är 30+ typ vilket inte är fallet...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Festar man med yngre förutsätter folk att man är i deras ålder eller yngre. När jag var ute på nation sist här i Lund frågade en tjej om jag var 90:a:shock: Antingen beter jag mig som en barnrumpa eller så ser jag ut som en. Känns ju helt klart bra ändå om man har lite åldersnojja...;)

 

Fakeedit: Läser jag min text låter det som att jag är 30+ typ vilket inte är fallet...:D

 

Åldersnoja hade jag när jag var kring 20. Nu intalar jag mig att jag inte har det :) Men när jag var 23 och körde taxi så körde jag ett gäng 19-20 åriga tjejer och de gissade på att jag var 35 år gammal och det var ju rätt lustigt :)

 

Men till saken. Visst, umgås man eller festar med en specifik åldersgrupp så tror ju folk ofta att man är i den åldern. Så är det ju.

 

....

 

Hemma efter en kväll ute på lokal med mina ryska kompisar och det var ok. Så sjukt många snygga tjejer ute och jag fastnade för en brunett men tyvärr fick vi ingen kontakt. Men så är det ju ofta på krogen då man inte är någon rockstjärna direkt. Nåja, nya tag imorgon då en ny fest väntar :)

 

Nu tror jag att jag kliver på pokern direkt. Nykter som jag är kanske jag har edge för en gångs skull :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åldersnoja hade jag när jag var kring 20. Nu intalar jag mig att jag inte har det :) Men när jag var 23 och körde taxi så körde jag ett gäng 19-20 åriga tjejer och de gissade på att jag var 35 år gammal och det var ju rätt lustigt :)

 

Men till saken. Visst, umgås man eller festar med en specifik åldersgrupp så tror ju folk ofta att man är i den åldern. Så är det ju.

 

....

 

Hemma efter en kväll ute på lokal med mina ryska kompisar och det var ok. Så sjukt många snygga tjejer ute och jag fastnade för en brunett men tyvärr fick vi ingen kontakt. Men så är det ju ofta på krogen då man inte är någon rockstjärna direkt. Nåja, nya tag imorgon då en ny fest väntar :)

 

Nu tror jag att jag kliver på pokern direkt. Nykter som jag är kanske jag har edge för en gångs skull :)

 

Du hade med dig fräscha ryskor till krogen, men gick på random svensk söt brunett?! Är ju som att gå allin med KK utan spader kung på en all spader AQJbräda.

 

Jag ska nog fan in nu med, idag har jag druckit, så idag är jag värdet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade med dig fräscha ryskor till krogen, men gick på random svensk söt brunett?! Är ju som att gå allin med KK utan spader kung på en all spader AQJbräda.

 

Jag ska nog fan in nu med, idag har jag druckit, så idag är jag värdet :D

 

Ja, jag kan behöva hjälp. Det ser jag ju nu :)

 

...

 

Backade 300:- lördagens första 45:a. Bara att kliva på nästa. Får inte gräva ner sig för några hundra hit eller dit. Först mjölk, sen nästa pass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre 45:or avklarade idag lördag och jag har vänt från -300:- till +73:- Sega pass men jag är nöjd med att jag inte blev för låg och kritisk när det gick tungt utan spelade bara på balanserat.

 

Ska sova nu men jag tror inte det blir någon mer grind under lördagen. Är ju en ny fest med ryskorna imorgon! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre 45:or avklarade idag lördag och jag har vänt från -300:- till +73:- Sega pass men jag är nöjd med att jag inte blev för låg och kritisk när det gick tungt utan spelade bara på balanserat.

 

Ska sova nu men jag tror inte det blir någon mer grind under lördagen. Är ju en ny fest med ryskorna imorgon! 8-)

 

Precis, så nu går du på ryskorna för fan!

 

annars går jag in och min-raisar dig i 45minx3 ;)

 

Gött att se att resultatet rör sig frammtå förövrigt! Har faktiskt också i perioder spelat korta pass av olika anledningar, och det är inte dumt. Däremot finner jag att låsningen man får av 45min pass har negativa aspekter med. I dagsläget försöker jag väl fortfarande spela 45min, men med option på förlängning direkt(får lite på omdömnet ;)). Känns inte alltid toppen att lämna en monsterfisk eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis bjoelle.

 

...

 

Lördag: -448:-

 

Inte så mkt att gnälla över utan i perioder så går det tyngre.

 

+2172:-

 

...

 

Utgång igår. Hamnade på ett 18-års ställe och jag tyckte det var skoj. Raggade på alla möjliga flickor. Jag kände mig rätt uppskattad men det blev inget mer än så.

 

Jag är nöjd med mitt utseende och min social förmåga men jag saknar en karriär värd namnet. När jag får ordning på min karriär känner jag på mig att jag kommer att bli en ladykiller!

 

På senare tid har jag brytt mig om mitt utseende men inte min karriär och det ger förstås inga damer. Det är som att en tjej skulle bry sig om sin karriär men inte sitt utseende.

 

Så studier, jobb och poker hoppas jag leder till succé hos damerna! 8-) Träffade iaf många riktigt fina tjejer igår!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en 22-årig snygging igår och följande dialog utspelar sig:

 

Jag: Ska vi dra iväg och hitta på något?

Hon: Vadå, ska vi ha sex?

Jag: Inte direkt vad jag hade tänkt mig. Men det kanske vi kan om du vill.

Hon: Jag har bara sex med vrålsnygga killar första kvällen.

Jag: ????

 

Så vad säger jag där? Jag sa något men jag skulle ha sagt något annat och väntar och ser om någon i DB'n har något bra förslag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en 22-årig snygging igår och följande dialog utspelar sig:

 

Jag: Ska vi dra iväg och hitta på något?

Hon: Vadå, ska vi ha sex?

Jag: Inte direkt vad jag hade tänkt mig. Men det kanske vi kan om du vill.

Hon: Jag har bara sex med vrålsnygga killar första kvällen.

Jag: ????

 

Så vad säger jag där? Jag sa något men jag skulle ha sagt något annat och väntar och ser om någon i DB'n har något bra förslag :)

 

När drar vi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en 22-årig snygging igår och följande dialog utspelar sig:

 

Jag:Ska vi dra iväg och hitta på något?

Hon: Vadå, ska vi ha sex?

Jag: Inte direkt vad jag hade tänkt mig. Men det kanske vi kan om du vill.

Hon: Jag har bara sex med vrålsnygga killar första kvällen.

Jag: Ja? Vad fan står vi här och snackar om då? (typish)

 

Så vad säger jag där? Jag sa något men jag skulle ha sagt något annat och väntar och ser om någon i DB'n har något bra förslag :)

 

stort fail på det fetmarkerade i rött oxå! Vad hade du tänkt hitta på? En promenad? Fan, kasta i dig alkohol om du ska ut och ragga. Nyktra människor drar bara ner stämningen på tillställningar där folk dricker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När drar vi?

 

Bra förslag. Något liknande skulle jag förstått ha sagt och det var också min tanke i efterhand :)

 

stort fail på det fetmarkerade i rött oxå! Vad hade du tänkt hitta på? En promenad? Fan, kasta i dig alkohol om du ska ut och ragga. Nyktra människor drar bara ner stämningen på tillställningar där folk dricker.

 

Ja, jag erkänner att jag inte spelade mina kort bra där. Men drack gjorde till den grad att jag av någon konstig anledning har väldigt ont i mina knän idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en 22-årig snygging igår och följande dialog utspelar sig:

 

Jag: Ska vi dra iväg och hitta på något?

Hon: Vadå, ska vi ha sex?

Jag: Inte direkt vad jag hade tänkt mig. Men det kanske vi kan om du vill.

Hon: Jag har bara sex med vrålsnygga killar första kvällen.

Jag: ????

 

Så vad säger jag där? Jag sa något men jag skulle ha sagt något annat och väntar och ser om någon i DB'n har något bra förslag :)

 

Och jag ligger bara med intelligenta kvinnor. Och sen väna sig och gå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...