Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan man få igång och spela på FTP utan att ladda hem nya uppdateringen? Det uppstår ett fel och att ladda hem hela klienten på nytt tar evigheter pga nedladdningshastigheten här.

 

Tack på förhand! =)

 

Bump, annars blir det ingen mer onlinegrind här i Macau om jag inte enbart håller mig till Stars vilket vore lite trist. =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! vad vann du? Hur långt blev grindpasset ? :)

 

Edit: du hann före.

Stort grattis! :)

 

Grattis!

Riktigt sjukt grindpass för att vara vardag :-P

 

Grattis!

 

Grattis! :-D

 

Najz, Grattis!

 

Gratz, lär mig!

 

Yes!!!

 

wieee. Kaffedopp köpr obv mat till lamorna på malta... grattisssss

 

Meh, så somnade jag mitt i railen :/ Grattis, andraplatsen var ju inte så dålig heller!

Tack allihopa, jätteskönt med en Starsboost nu inför WCOOP! =)

Grattis! =) Hur länge blir du kvar i Macau egentligen och hur ser resplanerna ut framöver? Och blire highroller eventet?

Upptäckte att HR-eventet krockade med min hemfärd (om jag skulle gå långt, dag1 börjar 29e och jag åker hem på kvällen den 30e) så skippar den. Är inte speciellt ledsen med tanke på skatten, saftiga inköpet samt att jag tappat lite livesug sedan förra busten.:-)

 

Väldigt öppet på resefronten, kan bli allt från soliga pokerresor till snöiga skidsemestrar. Inte omöjligt att jag hyr villa med några någonstans i ett par månader för att grinda och njuta av livet. Kanske bosätter mig i London. Kan också bli mycket tid hemma med grind och vänner, har verkligen ingen aning.

 

Jag hade samma problem, avsluta processen och försök några ggr, funkade för mig till slut.

Har försökt fler gånger än jag har fingrar och tår men inte kommit över 2% en enda gång, jag har gett upp.:-(

Tror inte du kan spela utan senaste mjukvaran :/ Stort grattis btw, wp! :)

Tilt, då blir det nog inte mer seriöst turneringspass innan jag är hemma i Sverige igen. =(

 

 

Räknade lite på gårdagen och jag tror att det kan ha varit rekorddag för mig. Cashade för drygt $50k och med avdrag för inköp i turrar och steps ligger det i gränslandet för personligt rekord iaf. Väldigt uppskattat och jag kan bara hoppas på att fortsätta springa lika fint! =)

 

 

 

 

Hittade en VIP-turre på Stars som var ett kval till ett Londonkval för 500VPP. Spelade ett gäng steps vid sidan av, vann enbart en step på kanske 15-20 spelade dock så höll jag mig på step2-step4 (med ett undantag). Undantaget var en step6 och det var också den jag fick plocka hem så blev fint resultat totalt ändå. =)

 

 

 

Stunning...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...