Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Heeeeeyoh, det var inte igår!

 

Det har hänt en hel del sedan sist och efter ett långt, mycket långt pokeruppehåll så har jag faktiskt grindat en hel del turneringar senaste två veckorna. Fick ikväll besegra 3,5k spelare i en turnering med ett inköp värt lika mycket som två skorpor. För att fira så passade jag precis på att anmäla mig till en fallskärmskurs till början av sommaren :-)

 

Lurigt att summera livssituationen i dagsläget. Börjat plugga i Uppsala, trivs som handen i handsken och känner att jag faktiskt gör något vettigt. Nu när poker (okej, turneringar) är riktigt roligt igen så är tanken att försöka klämma in en del grind. Jag känner dock hur pokerträskets taskiga rutiner börjar smyga sig på efter bara någon vecka och det är något jag vill jobba på, att kunna leva sunt trots de märkliga arbetstiderna.

 

En intressant sak är att jag är 100% säker på att jag är en mycket bättre spelare nu efter uppehållet än innan. Det är mycket i mitt turneringsspel som är annorlunda men också hela approachen till poker, ekonomi och livet. Tror att det kommer göra mycket för det långsiktiga. Kanske mer om detta senare. Skulle egentligen inte ha något emot att skriva lite igen men har förmodligen inte mycket att tillföra och osäker på hur mycket jag heller skulle få ut av det. Kanske river igång en dagbok med en pokrande vän som jag förhoppningsvis flyttar ihop med men får se helt enkelt.

 

Dagens upptäckt är att kiwi ska ätas med skal (!!) och det är något jag tänker predika stenhårt för kommande veckor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...