Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

såg det när de airade klippet på tv. skrattade så in åt helvete, köpte det fullt ut, men vissa påstår ju att det är fake och att stället i klipp1 alltid är smockfullt innan derby. nu sitter bara de där 4 där och "hejar". men difklippet t.ex. känns skumt att alla skulle gå med på att skådespela inför en tvserie o visa sin nuna osv, så tror fan det lutar åt äkta ändå. oavsett vilket så är klippet värt 5/5 :D

 

hoppas för guds skull att ni redan sett samtliga balls of steel-klipp ..

 

kan aldrig sluta glo på dom här

 

SOME FKN DIDDY DONUTS!

 

 

edit: nu är det 100% confirmed att supporterklippet med soneby är fake enligt en polare. en polare till han hade frågat om han ville vara med i ett klipp men kunde inte.....

 

larvigt larvigt, men hade det varit på riktigt hade han kanske inte varit i liv nu, så ere.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

edit: nu är det 100% confirmed att supporterklippet med soneby är fake enligt en polare. en polare till han hade frågat om han ville vara med i ett klipp men kunde inte.....

 

larvigt larvigt, men hade det varit på riktigt hade han kanske inte varit i liv nu, så ere.

 

Mjo...Fick fan rysningar i kroppen, när publiken skrattade åt skiten. Så jävla pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några sportnotiser:

 

Äntligen seger för AIK hockey i kvalserien(AIK-Leksand 5-1). Finns det månne en liten chans fortfarande?

 

Ryktas btw om att Liverpools unge försvarare Robbe Threlfall är på väg att lånas ut till Djurgården. Kallt imo....

 

Det är nu officiellt att Benitez förlängt sitt kontrakt till 2014. Blandade känslor.....

 

Champions Leaguelottning imorrn. Har på känn att det blir Bayern München och även BUST för Liverpoos del. "Fotboll är ett enkelt spel. 22 man springer och jagar en boll i 90 minuter. Sedan vinner Tyskland...."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: nu är det 100% confirmed att supporterklippet med soneby är fake enligt en polare. en polare till han hade frågat om han ville vara med i ett klipp men kunde inte...../QUOTE]

 

:-(

 

Don't spoiiiiiiiiiiil

 

http://www.videoclipsdump.com/media/1180/Stuck_In_An_Elevator_With_Diarrhea_Isnt_Fun/

 

Som den här videon.. tyckte den var helt underbar till någon spoilade den :cry:

 

Sjukt rolig hursomhelst :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra klippet har allt en kortkortfilm skall ha...

 

 

1. Action fyllt intro

2. Man går över till en liten mer dyster period... aka Shahins utrdagnings replik ihop med izy's extremt perfekta psykning.

3. Man lämnar den dystra perioden och går över till en irl som spelar den grymmaste outro låten på över 20år och så är den kortkorta filmen slut.

Bravo

Borde belönas med någon oscar i alla fall!

 

IRL berättade senare vad han faktiskt spelade. Det var "The Sims"-ljudet när dåliga grejer hände(tvättmaskinen pajar, man kommer försent till jobbet, etc etc).....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några sportnotiser:

 

Äntligen seger för AIK hockey i kvalserien(AIK-Leksand 5-1). Finns det månne en liten chans fortfarande?

 

Ryktas btw om att Liverpools unge försvarare Robbe Threlfall är på väg att lånas ut till Djurgården. Kallt imo....

 

Det är nu officiellt att Benitez förlängt sitt kontrakt till 2014. Blandade känslor.....

 

Champions Leaguelottning imorrn. Har på känn att det blir Bayren München och även BUST för Liverpoos del. "Fotboll är ett enkelt spel. 22 man springer och jagar en boll i 90 minuter. Sedan vinner Tyskland...."

 

Thrhelfall kan väl egentligen lika gärna gå till dif, killen är 20 år och har just nu Aurelio, Dossena (som verkar hitta nån sorts form), och Insua (som är 19 år och betydligt närmare en plats i startelvan) framför sig på vänsterbacken.. Jobbig konkurrans..

I DIF skulle han få Jan Tauer att konkurrera med, inte lika jobbigt ;).

 

Om Benitez bara lär sig ställa upp med spelande mittfält mot skitlagen så har jag gärna kvar honom i all evighet.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några sportnotiser:

 

Äntligen seger för AIK hockey i kvalserien(AIK-Leksand 5-1). Finns det månne en liten chans fortfarande?

 

Ryktas btw om att Liverpools unge försvarare Robbe Threlfall är på väg att lånas ut till Djurgården. Kallt imo....

 

Det är nu officiellt att Benitez förlängt sitt kontrakt till 2014. Blandade känslor.....

 

Champions Leaguelottning imorrn. Har på känn att det blir Bayren München och även BUST för Liverpoos del. "Fotboll är ett enkelt spel. 22 man springer och jagar en boll i 90 minuter. Sedan vinner Tyskland...."

 

Det finns stora chanser kvar Niklas! Förra året förlorade Rögle 3 / 4 första matcherna men klarade ändå (med 26 sekunders marginal iofs men ändå :D)

 

Men nästa match mot Rögle har ni ingen chans =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thrhelfall kan väl egentligen lika gärna gå till dif, killen är 20 år och har just nu Aurelio, Dossena (som verkar hitta nån sorts form), och Insua (som är 19 år och betydligt närmare en plats i startelvan) framför sig på vänsterbacken.. Jobbig konkurrans..

I DIF skulle han få Jan Tauer att konkurrera med, inte lika jobbigt ;).

 

Om Benitez bara lär sig ställa upp med spelande mittfält mot skitlagen så har jag gärna kvar honom i all evighet.. :)

 

Menade inte att Threlfall var någonting för Liverpools A-lag, utan kallt att dif får honom. Skulle komplettera upp AIKs kant mycket bättre:)

 

Har mina swings angående Rafa, just nu är jag ganska nöjd över hans insats. Tycker dock han tagit många konstiga beslut genom åren, dåliga värvningar, agerat allmänt buttert gentemot vissa spelare/ledare/styrelser, dålig behandling av Crouch, Momo etc, favoriserande behandling av sopor som Lucas, rotationssystemet, samt rätt kalla resultat på enligt mig prio1, Premier League.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Champions Leaguelottning imorrn. Har på känn att det blir Bayren München och även BUST för Liverpoos del. "Fotboll är ett enkelt spel. 22 man springer och jagar en boll i 90 minuter. Sedan vinner Tyskland...."

 

:mrgreen:

 

Bra start på dagen, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt en ganska lugn dag vid poolen. Jag och IRL drog en "poolkina"(kinapoker i poolen obv), sushi på vår lokala restaurang, lite grind mellan varven , etc etc. Shahin är som "fisken i vattnet" för tillfället. Han försöker lära sig allt möjligt så länge han är i poolen. Han lyckades faktiskt hålla andan under vattnet i 2min 20s, vilket får ses som jävligt starkt. Här gick han dock tillbaka till sin normala status:)

 

"mina öron!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt en ganska lugn dag vid poolen. Jag och IRL drog en "poolkina"(kinapoker i poolen obv), sushi på vår lokala restaurang, lite grind mellan varven , etc etc. Shahin är som "fisken i vattnet" för tillfället. Han försöker lära sig allt möjligt så länge han är i poolen. Han lyckades faktiskt hålla andan under vattnet i 2min 20s, vilket får ses som jävligt starkt. Här gick han dock tillbaka till sin normala status:)

 

"mina öron!!!"

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roligt med videos, keep em coming

 

ett par intressanta noteringar värda att lägga märke till i denna video:

 

någon vänlig själ som kan länka epicevideon jag lyssnar på?

 

notera Izys tröja som whytea köpte till han på phiphi, med villkoret att izy använder den under en utgång. Inte hänt hittils men kanske ikväll?

 

Emil det är dina pengar också..... LOL:)

 

vad ska vi göra med den här tiosexoffarn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...