Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Äh, den här intervjun var ju småpotatis jämfört med hans gamla blogginlägg när han var i Venedig med sin dåvarande flickvän. Liknade snarare en erotisk novell än en pokerblogg.

 

mm skämta inte , den var bara ruggigt pinsam. Och där var han fan seriös på alla punkter...denna som postades känns allmänt som ett driv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kul att vara sjuk. Gick upp 7 igår. spelade två timmar. Sen fick jag så ont i huvet att jag inte kunde stå upp. Gick och la mig. Sov till 18. Gick och köpte käk. Mådde för dåligt för att äta det. Gick och la mig igen. Sov tills nu ( 7 dagen efter ). Man kan ju tycka att man borde må lite bättre efter att ha sovit 24 timmar, men nej. suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte begripa att limit har varit så stort, spelar det nu. Det är så så så så så tråkigt :P

 

edit: watwaaaaat

 

IPoker, 50/100 Limit Hold'em Cash Game, 3 Players

 

 

Pre-Flop: 7:heart: K:diamond: dealt to Hero (BB)

BTN folds, SB raises, Hero calls

 

Flop: (4 SB) K:heart: 8:heart: K:spade: (2 Players)

SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero caps, SB calls

 

Turn: (6 BB) 9:spade: (2 Players)

SB bets, Hero raises, SB calls

 

River: (10 BB) 8:club: (2 Players)

SB bets, Hero raises, SB calls

 

Results: 14 BB Pot (0.02 BB Rake)

SB showed :3c::3h: and LOST (-7 BB NET)

Hero showed 7:heart: K:diamond: and WON 13.98 BB (+6.98 BB NET)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt hur shahin tänkte när han följde med övriga till phuket town 4½h före hans flyg avgår för att köpa hem donken samt inhandla ett par dojjor. För det första tar det mer än en timma om man bara ska köpa donken och nu ska dom inhandla andra grejer också plus att shahin är den absolut söligaste människan jag känner. Han kan nog lyckas med att missa flyget. 2h30m nu tills flyget avgår, dom är inte tillbaka än. Och då tar resan till flygplatsen en 50-60min tror ja. Spännande spännande. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt hur shahin tänkte när han följde med övriga till phuket town 4½h före hans flyg avgår för att köpa hem donken samt inhandla ett par dojjor. För det första tar det mer än en timma om man bara ska köpa donken och nu ska dom inhandla andra grejer också plus att shahin är den absolut söligaste människan jag känner. Han kan nog lyckas med att missa flyget. 2h30m nu tills flyget avgår, dom är inte tillbaka än. Och då tar resan till flygplatsen en 50-60min tror ja. Spännande spännande. :lol:

 

 

väldigt spännande och underhållande. Själv ligger jag här i misery och kan inte resa mig från soffan. Tänker med all rätt vara 100% skadeglad om något sånt skulle hände. Speciellt då jag har sagt till Shahin hela dagen att han borde vara där typ 2 timmar innan, speciellt då han är långsammast på jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en sväng i phuket town med whytea, sexy och shahin kommer vi hem till två helt förstörda Izy och IRL. Izy har tokbustat rullen och IRL hallucinerar. För att strö extra salt i såren blev givetvis Izys McDonaldsbeställning som vi köpte fel. Vi bad givetvis om BigMac med endast ost och sallad men thailändare missuppfattar visst saker ibland och gav oss en BigMac utan ost och sallad.

IRL är sjuk sedan några dagar tillbaka och nu har sjukdomen nått sin edge. Killen ser fåglar kvittra runt huvudet, stjärnor och grejer, precis som i tecknade filmer. Han påstår att han ser kinapokerhänder flyga framför ögonen på en. LOL!

 

I phuket town köpte vi inte bara Donken utan även en massa aktiveringsleksaker. Pingisracketar+bollar, tennisbollar, simglasögon, en stor gummibåt, ett schackbräde och lite annat smått o gott.

 

Taxin väntar utanför villan och shahin89 är på väg att lämna thai. GG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt rolig dag igår, rakt igenom.... handhistory:

 

Vi inledde dagen med en gammal hederlig svennebanan sightseeing tour. Ett marknadsbesök hade det trånats efter länge, och idag skulle det ske. Ryktena gick att Wat Chalong, det lokala templet, hade någon form av marknad, så givetvis styrdes kosan dit. Iväg i en tuktuk med startuppställningen niklasvegas, whytea, sexy, izy, frisoren samt shahin. Efter ett snabbt besök i templet inhandlades det krimskrams på alla håll o kanter. Vet inte om det skrivits om tidigare här i dagboken, men vi har en liten grej här i thai, som jag tycker är värd att nämnas. Köper man någonting till någon annan så måste den personen ta emot/använda saken. Oftast är det småsaker såsom armband, fotledsband etc, som står på tapeten, men på senare tid har även tåringar(jag köpte varsin till whytea och izy) och t-shirts utgjort inköpen. Oftast inhandlas dessa attiraljer med ett par pilsner på nacken, men alltid med en lika positiv och välhjärtad baktanke. Det är alltid lika kul att köpa en fulsnygg attiralj till någon i gänget.

Shahin köpte btw en buddha i trä, som vi senare berättade för honom, skulle bli svår att ta ut ur landet då det är olagligt, GJ....

 

Efter att ha prytt armar och ben med vackra smycken begav vi oss iväg igen.

På en av phukets högsta bergstoppar, har det byggts en jättebuddhastaty. denna FÅR man tydligen inte missa och så gjorde vi heller ej. Efter att ha bett till buddhan för större pokerlycka, bestämde vi oss för att fortsätta på vårt mångkulturella matspår genom att testa ett nytt kök. Vi hade spottat skylten "Berliner Curry Wurst" på vägen till buddhan och tyckte erbjudandet lät för bra för att vara sant. Både whytea och sexy har länge gnällt om att det enda dom saknar från tiden i sverige är "närheten till tyskland", vilket är helt klart förståeligt, då det faktiskt är äran och hjältarnas land. Efter att ha letat tuktuk i ca 5min bestämde vi oss för att knata nerför berget, vilket skulle visa sig vara ett litet misclick. Med sinnessjuk hetta, flipflops som vandringskängor och en alldeles för lång sträcka framför oss, bestämde vi oss för att försöka lifta. I thailand är det ganska vanligt att folk sitter på flaken på bilarna och efter ett tag fick vi skjuts av ett gäng snälla thaitjejer. Upp på flaket och mot matstället. Väl framme beställdes det currywurstar med kartoffelsalat och alla utom shahin var nöjda med maten. Tilläggas bör att stället låg ganska off, med en läckande urinrör som gjorde att vi fick vindpustar som luktade kiss.... :)

 

Mätta och modiga bestämde vi oss för att fortsätta lifta då det var ett mycket billgare alternativ. Upp på nästa flak och iväg till Karon Beach för lite strandfotboll och bad. Ett par rundor gris senare, med wajnande shahin som förlorare, begav vi oss hemåt, solbrända och uttorkade....

 

Kvällens utgång började planeras och samtliga förutom den sjuke IRL och en grindkåt shahin skulle utgöra kvällens kvintett. Semitrötta på thaimat åkte vi till pizza company(som f.ö har det passade hemkörningningstelefonnumret 1112) och tryckte i oss en middag. Därefter bestämde vi/jag att vi skulle göra en till "måstegrej" när man är i thailand. Efter att ha googlat runt lite på kvällsaktiviter i phuket hittades Simon Cabaret Show, som skulle vara en show utan dess like. Vissa mer tvekis än andra, nappade tillslut på förslaget och vi åkte till stället. Showen kan ha varit bland de sämsta vi någonsin sett, med ladyboys i olika outfits, mimande till kända engelska och thailändska låtar. 800 baht fattigare och dryga 40min sömnpillershow, bestämde vi oss för att det var dags att lämna, och äntra bangla road.....

 

Utekvällen finns det väl inte så jättemycket att säga om förutom att det var jävligt kul. Frisoren och sexy träffade några från sitt gamla hockeylag, Izy dominerade det enkelroliga jackpotspelet, vi såg en australiensare bli tagen av polisen, och jag fick en leguan kastad på mig. Riktigt lyckad utgång....

 

Börjar för övrigt bli kalsongbust. Hade inte med mig jättemånga par hit, tappade bort ett par på koh pangan och hade mage att fisa i ett par samtidigt som jag bara bajsade vatten. Blir nog till att köra commando ett tag.....

 

Ska försöka göra en liten bild/filmupdate senare. PFs användare skriker efter det....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...............................................

..............||||||||||||||..................

.............\..................../...................

............\....................../....\\\.............

..........<|.....---....---.....|>...\\______^_......

............|.....==.....==.....|.o....)_____....|.....

............|......................|....//.....(.)|---|-.....

............|.........|||.........|..///........ |---|.....

.............\....-..........-..../................/../.....

..............\......-----....../.............../../......

...............\................/................/../.......

...............|\......-...../.|.............../../........

.........----|..---------..|----------/../.........

........../.....\_________/................./..........

..........|......................__________/...........

..........|../\................./....................

..........|..||.....Hata.....|.....................

..........|..||....Poker!....|.....................

..........|..||....------....|.....................

..........|..||................|.....................

..........|..||................|.....................

..........|..||................|.....................

..........|..||................|.....................

........./...||................|.....................

.........|||||__________|.....................

.........----|................|.....................

...............|......./\......|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

...............|......|..|.....|.....................

............-..(===).-.(===).....................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilläggas bör att stället låg ganska off, med en läckande urinrör som gjorde att vi fick vindpustar som luktade kiss.... :)

 

Mycket bra report Niklas :D Jag vet inte varför men meningen ovan tillsammans med smileyn fick mig att skratta rakt ut här i min ensamhet :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vems urinrör var det som läckte? Inkontinens brukar i vanliga fall inträffa först i mycket högre åldrar, så den drabbade personen bör nog uppsöka läkare.
Ähh tänk hur mkt tid man kan spara om man kan göra andra grejor samtidigt som man släpper på trycket. Istället för att stoppa allting man håller på med o gå på toa. Blöjor till folket imo.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väl rutet :) låter som att ni har skoj still! Kom shahin89 med planet?

 

haha ja.. det var en intressant resa minst sagt.

 

Höll på att glömma visakort, mobil och pass både hemma och på vägen till flygplatsen. Men klonkade med allt... trodde på allvar att planet skulle krascha från vien till sthlm. Vart oroligt i planet.. men nu är jag hemma och mår bra.

 

Redan i Österrike kände jag kylan och ångrade mig att jag åkt hem.. men kul som fan att träffa familjen.

 

Tack för en bra resa!!

 

ska dra iväg nu och umgås med min lillkusse som kommit från iran.. blir mer poker och massa annat sen!

 

KÖÖÖR I THAILAND NU FÖR FAA-AAN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade med Emil om att köra någon form av träningsbet.

 

Vi har inte talat om några detaljer eller liknande men jag tänkte på det här under hemresan och kom på det här;

 

Åka till Thailand och träna muay thai på heltid under en period. Jag måste gå på alla träningar (2ggr om dagen, 6 dagar i veckan). Här kommer det en hel del frågor som; "Hur ska Emil veta att du verkligen går på alla träningar". Det går att lösa genom att jag måste ta bild varje dag(där datum och sånt finns med) och Emil/de som satsar emot mig kan ha nära kontakt med tränaren. För att avgöra ifall jag verkligen tränat osv osv kan man lösa det på olika sätt. Bl.A så spelar jag in en 5-10 minuter av varje träningssession.

 

Aja.. detaljer går att lösa senare.

 

För bra odds och nog med folk som satser emot så kan jag tänka mig göra det. Då kommer jag se till att allt fixas i detalj så att folk är säkra på att jag inte fuskar.

 

Någon/några som kan tänka sig satsa emot? Får lösa odds och sånt senare vid intresse. Men kan nog sammanfatta att senast jag tränade seriöst var för två år sedan. Har iof tränat semi-seriöst i en månad. Men pluggade upp några ämnen så var tvungen att lägga ner. Är totalt ur form, kan inte springa i över fem minuter. Det här kan vara en bra motivation att dra igång. Sist jag sprang (man värmer upp muay thaien med 1 timma löpning) var en fotbollsövning jag hade där man springer 10 sek, går 10 sek, sen gick vi upp till tex 2 min, och varvade ner medn att köra mindre och mindre. Jag klarade av 15 sek, sen spydde jag... så illa är det.

 

nåååååå?

 

bra sätt för mig att komma igång med träningen och samtidigt tjäna cääässh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många veckor kommer du att träna?

 

En bra period. Låt säga... 3 månader?

 

Bryter jag en dag så vinner de som satsat emot mig. Eller ja.. detaljer går att lösa sen. Skador och sjukdom räknas obv inte in MEN jag måste ha läkarintyg.

 

Wanna bet:mrgreen:?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...