Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Trisst att spela poker när man springer som en gud.

 

$33 000 idag. bara $9k är från 25/50 eller högre

 

Nu ska vi till patong och fira Mårten, det ska bli awsomeeee

 

Sick! Bra spelat där! :)

 

tror badrun e över, plussa 3,3k idag, upp 10k för månaden, kronk.

 

Grattis IRL och till vändningen! Goodrun resten av året nu (minst)! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trisst att spela poker när man springer som en gud.

 

$33 000 idag. bara $9k är från 25/50 eller högre

 

Nu ska vi till patong och fira Mårten, det ska bli awsomeeee

 

hur blir du när du vinner såpass mkt? eller har du gått o blivit neutral i såna lägen?

 

när jag vinner mkt själv blir jag sjukt social o lite väl generös ibland. men jag kan inte sluta le och prata med varenda jävel. poker är fint ibland. :mrgreen:

 

och då är jag inte ens i närheten av dina dagsresultat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har problem med min dator efter att ha använt fysiskt våld på den. Precis när den startar då går den direkt till en startreperation. Den försöker att reparera problemet men kommer ingenstans. Hur gör man en systemåterställning därifrån och kommer det att hjälpa?

 

/shahin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har problem med min dator efter att ha använt fysiskt våld på den. Precis när den startar då går den direkt till en startreperation. Den försöker att reparera problemet men kommer ingenstans. Hur gör man en systemåterställning därifrån och kommer det att hjälpa?

 

/shahin

 

lol

 

Shahin här på riktigt nu (senaste flera posterna har inte varit jag). Det som hände var att jag slog till min dator lite lätt och stängde ner skärmen. När jag stänger ner skärmen så fuckar alltid min dator vilket är konstigt. Men den har aldrig blivit såhär... (notera att slaget inte påverkade datorns tillstånd)

 

Det första som händer är att den startar som vanligt innan den avbryts precis efter där man kan trycka till setup menyn. Där går den över till "startreperation". Den håller på till jag får fram att den inte kan hitta några fel. Där ger den mig valet att antigen skicka problemet till microsoft eller inte göra det.

 

Där får jag även en massa val. Men jag har för viktiga grejer på datorn så kan inte bara systemåterställa till fabrikationsblablabla. Notera att jag inte kan systemåterställa till specifik dag :-(.

 

Någon som kan ha en anning om vad som kan vara fel?

 

 

btw.. FORZA JUVE ALE ALE ALE... VAFFANCOULO ROMA. 4-1... :ola:

 

// Shahin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL @ gårdagen.....

 

Först utgång vilket var skoj, hemresan var dock höjdpunkten. Att få lyssna på shahins otroligt vanskapta uttalanden i ca 1 timme, gjorde verkligen kvällen.

 

Dessförinnan som vi webcamade med lisa87, wooops, hann shahin slå sig själv i ansiktet, svälja det faktum att han betalade för en prostituerad, kalkylera ut hur mycket det skulle kosta att köpa 45 smirnoff ice likt CDS, samt ha sönder sin dator.....

 

Givetvis har det mesta filmatiserats, får dock se om jag kan få upp videorna här i thai, då vissa uppnår hela 10 minuters längd.

 

 

 

Nu till något annat.... Såg precis den gamla epicfilmen Baseketball med Matt Stone och Trey Parker i huvudrollerna. Detta är ett klipp från Orgazmo som är en annan av deras skapelser.

 

 

Samtliga har fått erfara detta under resan, och inget går upp mot en riktigt "god jul":)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessförinnan som vi webcamade med lisa87, wooops, hann shahin slå sig själv i ansiktet, svälja det faktum att han betalade för en prostituerad, kalkylera ut hur mycket det skulle kosta att köpa 45 smirnoff ice likt CDS, samt ha sönder sin dator.....

 

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

 

att betala för hennes taxiresa är inte att betala för sex:lol:

vet inte ens hur jag ska formulera den här posten för att inte verka överdrivet oskön. Men nej.. jag betalade inte för sex. edit: hon frågade inte heller.. utan jag betalade bara... så hon frågade inte om pengar en enda gång..

 

 

shahin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

många av tjejerna i patong e bara ute o festar sen gillar de precis som alla andra i hela världen nakendans om nätterna...

 

tänk själva: om allt var på dina villkor hela tiden, det alltid var folk som raggade på DEJ och ville ligga med dej när du var ute och festa, och 90% av gångerna så kunde du få pengar för det om du bara bad om det, hade du inte sexat OCH tagit pengar då? JO obv. därför frågar även tjejer som inte e horor om pengar eftersom de kan få det.

 

det e vad jag tror iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

många av tjejerna i patong e bara ute o festar sen gillar de precis som alla andra i hela världen nakendans om nätterna...

 

tänk själva: om allt var på dina villkor hela tiden, det alltid var folk som raggade på DEJ och ville ligga med dej när du var ute och festa, och 90% av gångerna så kunde du få pengar för det om du bara bad om det, hade du inte sexat OCH tagit pengar då? JO obv. därför frågar även tjejer som inte e horor om pengar eftersom de kan få det.

 

det e vad jag tror iaf

 

/shahin

 

FYP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

 

att betala för hennes taxiresa är inte att betala för sex:lol:

vet inte ens hur jag ska formulera den här posten för att inte verka överdrivet oskön. Men nej.. jag betalade inte för sex. edit: hon frågade inte heller.. utan jag betalade bara... så hon frågade inte om pengar en enda gång..

 

 

shahin

 

Haha, ungefär som när jag rök för näsgodiset och min mor ställde mig till svars....

 

"Det måste varit nån som lagt det i mitt glas"

 

En vit lögn endast en mor skulle tro på :-P:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liverpool EN poäng bakom United:):):)

 

Sinnesjuk form atm, tänkte se matchen på någon bar i närheten men var alldeles för trött. Skönt att vakna upp och se att det återigen blev en komfortabel seger mot ett av PLs bästa lag(i år) Aston Villa. Hela 5-0 och Captain Fantastic gjorde återigen 3mål. Otroligt framgångsrik period för tillfället, Real Madrid(4-0), United (4-1), och nu Villa(5-0). wooops......

 

Trist att AIK hockey föll mot Rögle. Inte helt otippat kanske, men nu är det definitivt kört:(

 

Semitröst på att AIK hockeys damer vann SM-guld igår:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...