Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag håller med, man ska vara försiktig och läsa på ordentligt innan man försöker sig på något seriöst. Men att ta fram ett skräckexempel där en person har avlidit känns inte som din vanliga stil, folk har avlidit av det mesta. =)

 

 

Det är klart folk avdlidit av det mesta men det här är ju annorlunda eftersom det är väldigt farligt att göra utom kontrollerade former. Ännu värre när det bara är en plojgrej med polarna. Att jag tog upp med han som dött är ju för att det känns lite personligare och närmre när man läser det komma direkt från en som berättar att det hände hans polare, än att läsa det i någon nyhetsnotis eller whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Det är klart folk avdlidit av det mesta men det här är ju annorlunda eftersom det är väldigt farligt att göra utom kontrollerade former. Ännu värre när det bara är en plojgrej med polarna. Att jag tog upp med han som dött är ju för att det känns lite personligare och närmre när man läser det komma direkt från en som berättar att det hände hans polare, än att läsa det i någon nyhetsnotis eller whatever.

 

Ajdå. Låter kallt som fan.

 

Skiter i hyperventilera da. Kör bara som jag normalt gjort, det kan väl inte vara så överdrivet farligt om jag inte pushar mig själv alldeles för mycket vilket jag inte gör när det gäller något som det här.

 

Synd det som hände din polares polare :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sale no mobarak!

 

Betyder; "Gott nytt år" på persiska.

 

Det är nyår i Iran... och första nyår som spenderas utan familjen :-(.

 

Persiska nyåret handlar om tradition och familjen samlas alltid för att räkna ner det nya året. Är väldigt besviken på själv att jag missar nyår. Har alltid varit en höjdpunkt för mig, men men. Nu har det hänt. Kommer dock inte att missa fler nyår... även om jag har sjukt kul här i thai så saknar jag min familj och Sverige.

 

Borta bra men hemma bäst.

 

Även om många här på forumet inte firar det persiska nyåret så vill jag ändå passa på att önska alla ett gott nytt år fylld med glädje och mycket framgång. Och mede framgång och lycka menar jag såklart inte händer som spelas mot mig:mrgreen:

 

Ha det bra gott folk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni menar alltså att i Irak anser dom att igår var det 2008? alltså den 19e mars... 2008? :/

 

kanske en dum fråga men...

 

Går inte iran efter islams kalenderår? Isf är det väl ett tag kvar tills 2008 :P

 

Usch, jag tycker jag borde veta sånt här. Jag gick samhäll och en av mina bästa kompisar var iranier men det står still :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte iran efter islams kalenderår? Isf är det väl ett tag kvar tills 2008 :P

 

Usch, jag tycker jag borde veta sånt här. Jag gick samhäll och en av mina bästa kompisar var iranier men det står still :rolleyes:

 

yes det gör dem :-)

 

Grattis på födelsedagen Mårten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

maskineri; nu kan ju även jag ha fel men jag har svårt att se muslimer räkna sin tidsålder efter jesus födelse. med det sagt så använder de säkert precis som i asiatiska länder den västerländska tidsräkningen för enkelhetens skull.

 

21 år woho, väcktes med sång från alla utom niklas och emil [:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

maskineri; nu kan ju även jag ha fel men jag har svårt att se muslimer räkna sin tidsålder efter jesus födelse. med det sagt så använder de säkert precis som i asiatiska länder den västerländska tidsräkningen för enkelhetens skull.

 

21 år woho, väcktes med sång från alla utom niklas och emil [:

 

Monstervärde nl400, inte läge att ta ton.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monstervärde nl2000, inte läge att ta ton.....

 

grattis

 

IPoker, $10/$20 NL Hold'em Cash Game, 2 Players

 

 

Hero (SB): $6,822

BB: $7,616

 

Pre-Flop: Q:diamond: Q:spade: dealt to Hero (SB)

Hero raises to $60, BB raises to $180, Hero raises to $530, BB raises to $7,596 and is All-In, Hero calls $6,282 and is All-In

 

Flop: ($13,644) 3:heart: T:club: 2:diamond: (2 Players - 1 is All-In)

 

Turn: ($13,644) 3:spade: (2 Players - 1 is All-In)

 

River: ($13,644) K:spade: (2 Players - 1 is All-In)

 

Results: $13,644 Pot ($1 Rake)

Hero showed Q:diamond: Q:spade: and WON $13,643 (+$6,821 NET)

BB showed :Ac: :6s:and LOST (-$6,822 NET)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CL-lottning:

 

Manchester United - Porto

 

Villarreal - Arsenal

 

Barcelona - Bayern Munchen

 

Liverpool - Chelsea

 

Orka med en nagelbitare till:( Kommer börja hyperventilera.....

 

Skoj lottning ja, och vinnaren Barca - Bayern i semin.

United får drömlottning, igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sexy och whytea berättade lite om deras VisaRun till Kuala Lumpur, Malaysia. Efter att ha spenderat ett par timmar på plats frågade FriSoren:

 

-Visst är det Singapore vi är i?

 

ibland är livet svårt........

 

trodde ju singapore var ett land (är det de?) och att kuala lumpor var huvudstaden eller typ smeknamn för singapore typ, typ. ingen vidare koll på länder/huvudstäder i asien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...