Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Varit på Kata beach hela dagen med izy, whytea, sexy och frissan. Blev en hel del "gris", där whytea får ses som segrare, efter att inte ha blivit någon gång. Djuren folk var tvungna att reppa var, gris, groda, jak, ko, lo, t-rex, koala, höna och några andra jag inte minns.

 

Precis hemkommen från en indisk restaurang. Shahin lekte baller och valde givetvis att testa chicken vindaloo, trots att jag varnade om att den bara var för "riktiga män".

 

Vissa ska ut ikväll, har inte bestämt ännu om jag ska med. Rätt sugen på att kolla film eller grinda. Såg Anchorman idag, sett den förut men skönt att refresha upp minnet av en så bra film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit på Kata beach hela dagen med izy, whytea, sexy och frissan. Blev en hel del "gris", där whytea får ses som segrare, efter att inte ha blivit någon gång. Djuren folk var tvungna att reppa var, gris, groda, jak, ko, lo, t-rex, koala, höna och några andra jag inte minns.

 

Precis hemkommen från en indisk restaurang. Shahin lekte baller och valde givetvis att testa chicken vindaloo, trots att jag varnade om att den bara var för "riktiga män".

 

Vissa ska ut ikväll, har inte bestämt ännu om jag ska med. Rätt sugen på att kolla film eller grinda. Såg Anchorman idag, sett den förut men skönt att refresha upp minnet av en så bra film.

 

Körde också en chicken vindaloo ovetandes igår från en närbutik, kunde knappt andas efter....hur gick det för shahin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försov mig i morse, väckarklockan valde att inte ringa. Shahin beställde sitt vanliga 07.00 wake up call från mig ( han har fortfarande inte gått upp då en enda gång ). Till min inte alltför stora förvåning ligger istället Johan i Shahins rum med en (thai)tjej.

 

Uppdate från kvällen tack från den förste som vaknar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försov mig i morse, väckarklockan valde att inte ringa. Shahin beställde sitt vanliga 07.00 wake up call från mig ( han har fortfarande inte gått upp då en enda gång ). Till min inte alltför stora förvåning ligger istället Johan i Shahins rum med en (thai)tjej.

 

Uppdate från kvällen tack från den förste som vaknar!

 

torsk på thailuder? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick och la mig vi 10-tiden helt slut efter middagen på den indiska restaurangen. Låg och svettades ett par timmar, tills jag valde att gå på toaletten. Då brakade helvetet lös..... Bajsandes och spyendes vatten spenderade jag resterande del av natten. Vad mer kan man begära:)

 

Mått skit idag, inte orkat göra någonting. Har iofs hunnit med att grinda en del film: Orgazmo, Team America, samt några avsnitt The Office UK och Flight of the Conchords. Klockan är 6 o jag funtar på att gå o lägga mig igen. Det här suger......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde också en chicken vindaloo ovetandes igår från en närbutik, kunde knappt andas efter....hur gick det för shahin?

 

Det gick inte så bra. Niklas sa att den var väldigt stark men när vi beställde ville jag ha något annorlunda så jag tog det som var kvar... vilket oturligt nog var chicken bindaloo. Tänkte inte på att det var den Niklas varnade oss om.

 

Kunde inte avsluta maten. Den var alldeles för stark :-(.

 

--

 

Datorn är paj så det suger fortfarande. Inte kunnat spela poker vilket jag verkligen vill göra nu:-(. Kan låna Emils dator men suger att jag inte har koden till mitt konto här. Men men.. drar hem den 26e. Så imorgon är min sista riktiga dag i thai. Sen drar jag iväg till Sve. Ser fram emot det.. men måste medge att jag kommer sakna thai:mrgreen:

 

Har haft det kul som fan och det har varit en sjukt givande resa pokermässigt. Var nära som fan att sluta som rekordmånad men suger att jag lyckades tappa en del samma dag och dagen innan min dator pajade:mrgreen:. Skit händer dock...

 

Har sett några avsnitt av theoffice UK.. sjukt rolig serie.. förstår inte att jag missat den tidigare:lol:. "Different frogs, different times".

 

Nu vet jag fan inte vad vi ska göra... ska packa imorgon (EN DAG INNAN JAG ÅKER) vilket är ett rekord. Och Johan har varit i mitt rum med en tjej och städerskan förstod inte att när jag sa; "Please change everything... exactly everything".. så tog hon det nog som; "Jag vill sova där Johan haft sex.. så byt INGET". Ja.. hon rörde inget i rummet :twisted:. suck... kallt. Så blir att sova på soffa eller checka in på hotell.

 

ja... blir väl att käka ute nu. vädret har sugit senaste dagarna. så hoppas på lite värme när jag kommer tillbaka til sve.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

omg, taget från highstakesdb, intervju med nebuchad....

 

"What do you do when you're not playing?

 

- Usally i play tennis, indoor bandy, fotball or workout at the gym. When im not doing that i drink beer or fuck. Sometimes I both fuck and play poker. You gotta try it! Its amazing! And of course as everyone else i also drink and play poker... My liver isnt feeling so great about it though... I pobably need a new one soon."

 

försöker han levla oskönhet eller e killen såhär på riktigt? stackars människa

 

tilläggas bör att detta är första frågan han får...

 

http://www.highstakesdb.com/Interview-13-jonas-danielsson.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

omg, taget från highstakesdb, intervju med nebuchad....

 

"What do you do when you're not playing?

 

- Usally i play tennis, indoor bandy, fotball or workout at the gym. When im not doing that i drink beer or fuck. Sometimes I both fuck and play poker. You gotta try it! Its amazing! And of course as everyone else i also drink and play poker... My liver isnt feeling so great about it though... I pobably need a new one soon."

 

försöker han levla oskönhet eller e killen såhär på riktigt? stackars människa

 

tilläggas bör att detta är första frågan han får...

 

http://www.highstakesdb.com/Interview-13-jonas-danielsson.aspx

 

både och imo....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

omg, taget från highstakesdb, intervju med nebuchad....

 

"What do you do when you're not playing?

 

- Usally i play tennis, indoor bandy, fotball or workout at the gym. When im not doing that i drink beer or fuck. Sometimes I both fuck and play poker. You gotta try it! Its amazing! And of course as everyone else i also drink and play poker... My liver isnt feeling so great about it though... I pobably need a new one soon."

 

försöker han levla oskönhet eller e killen såhär på riktigt? stackars människa

 

tilläggas bör att detta är första frågan han får...

 

http://www.highstakesdb.com/Interview-13-jonas-danielsson.aspx

 

 

Han snodde precis det jag tänkte säga när jag ställer upp i highstakes :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin: Du som var intresserad av att åka och träna i thailand, jag hittade en bra svensk blogg därifrån!

 

Länk: http://www.mmaithailand.se/

 

Yes har sett den bloggen!

 

Blev dock inget muay thai nere i thai. Kan mycket möjligt sluta med att jag åker ner en period för att träna lite muay thai. Men har så mycket meck på gång hemma med lägenhet och möjligtvis plugg att det nog aldrig blir av. :-(

 

Tack ändå!

 

---

 

Måste bara posta lite videos;

:lol:

 

wat :lol:

 

10 min av ren guld

 

Nöt grindlåtar

Tycker The Knife har några riktigt nötiga låtar. bla; heartbeats, girls night out och pass this on

 

Den här låten har jag, utan tvekan, hört flest gånger i mitt liv tack vare IRLsucks.:mrgreen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

omg, taget från highstakesdb, intervju med nebuchad....

 

"What do you do when you're not playing?

 

- Usally i play tennis, indoor bandy, fotball or workout at the gym. When im not doing that i drink beer or fuck. Sometimes I both fuck and play poker. You gotta try it! Its amazing! And of course as everyone else i also drink and play poker... My liver isnt feeling so great about it though... I pobably need a new one soon."

 

försöker han levla oskönhet eller e killen såhär på riktigt? stackars människa

 

tilläggas bör att detta är första frågan han får...

 

http://www.highstakesdb.com/Interview-13-jonas-danielsson.aspx

 

 

haha han är förbannat skön oavsett om han driver eller inte.

 

Roligare att se sånt här i en intervju än tex Hasse Eskilsson , Storåkers , Bosse Sehlstedt och Brandborn imo. Antagligen är dom riktigt torra IRL eller så bjuder dom fan inte till när det vankas intervju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha han är förbannat skön oavsett om han driver eller inte.

 

Roligare att se sånt här i en intervju än tex Hasse Eskilsson , Storåkers , Bosse Sehlstedt och Brandborn imo. Antagligen är dom riktigt torra IRL eller så bjuder dom fan inte till när det vankas intervju.

 

det e oskönt i allmänhet att snacka om sex och alkohol för att verka ball. inget av dom e ballt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...