Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

 

kohpangan127.jpg

 

 

 

 

 

Kommer nog börja följa denna db lite mer nu. För rolig för att missa..

Kan nån droppa nicken på fejsen ovan? Och då menar jag samtliga.

(inkl thaibruden, känner igen henne från mitt THbesök förra året)

 

Could be fun to know.

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inget modellnamn?:-)

 

Jag har inget modelnamn, och jag skulle inte nödvändigtvis rekomendera att köpa den datorn jag har, är inte helt nöjd med prestandan.

Det som gör den nöt för grinding är att den är 21 tum och har upplösning 1680 x 1050. 9 bord passar perfekt om man har startmenyn på sidan.

 

Kommer nog börja följa denna db lite mer nu. För rolig för att missa..

Kan nån droppa nicken på fejsen ovan? Och då menar jag samtliga.

(inkl thaibruden, känner igen henne från mitt THbesök förra året)

 

Could be fun to know.

:roll:

 

NiklasVegas, DoriSs , Random thaitjej, IRLsucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig update Niklas, men jag måste säga att du ser lite blek ut:-P

 

Har du använt solkräm i smyg?

 

Sitter inomhus hela dagarna och postar updates. Svårt o jobba på brännan då.....

 

På tal om solbränna... Här kommer ju årets levling... LoL...

 

 

Läs de sista kommentarerna.

 

http://desireenilsson.blogg.se/2009/march/pinsamt.html#comment

 

Upp till er. Är Sörens och Desirees blogg lika underhållande? Even Steven enligt mig:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget modelnamn, och jag skulle inte nödvändigtvis rekomendera att köpa den datorn jag har, är inte helt nöjd med prestandan.

Det som gör den nöt för grinding är att den är 21 tum och har upplösning 1680 x 1050. 9 bord passar perfekt om man har startmenyn på sidan.

 

 

 

NiklasVegas, DoriSs , Random thaitjej, IRLsucks

 

EDIT:

 

NiklasVegas, DoriSs , Random JAPANtjej, IRLsucks

 

Se skillnaden ffs.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(den absolut godaste bestod av blandningen: redbull+vodka+apelsinjuice)

 

FYP

 

Fin tripreport :). Men vad har ni för skumma kinaregler, det borde va split på Q-hög färgstegen väl?

 

Våran hemsnickrade variant av kinapoker är riktigt nötig imo. Jag tar på mig att förklara spelet och hoppas att det sprider sig i världen. Den som vet hur cash game kina får gärna förklara. Men det är väll ganska mycket av ett break even spel om man inte lirar galna stejks? Vårat format ökar variansen.

 

Det spelas i SNG format istället för cash game. Där startinsatsen är till exempel 100 bath. Sen spelas det kvitt eller dubbelt och matchen avbryts när någon spelare har över 5000 bath. Så om man dubblar på 4800 så vinner man 9600.

En joker finns med, den räknas som valfritt kort.

 

Man dubblar om man vinner 2/3 stick, och man tripplar om man vinner 3/3 stick, och fyrdubblar om man slår en jokerhand med 3/3 stick. Alla stick är med andra ord lika värdefulla.

 

Det som gör att variansen ökar är möjigheten att få extrakort, skulle inte det finnas så skulle det var ett ruggigt even steven spel. Har man 15 kort t.ex får man göra en 13 kort hand och sen slänga 2 kort.

 

ett extrakort får man genom att:

 

vinna 3/3 stick

Få triss på första handen

Färgstege

 

två extrakort får man genom att:

 

5-tal

Royal utan joker

4-tal eller bättre på turn ( mittenhanden )

den perfekta handen ( kunna ställa upp med A23456789TJQK ( leder dessutom till att man automatiskt vinner alla stick ))

 

När man har extrakort är det viktigt att försöka vinna 3/3 stick då man isf får behålla sina tidigare extrakort samt de ytterligare kort som man får.

 

En annan detaj vi spelar med som gör det lite mer sneaky är att färgstege slår par på första handen. Och då behöver man bara slå högsta kortet i färgstegen på turn. Man kan alltså spela till exempel :7h::8h::9h: på första och sen T hög på turn. Det är en bra strategi om motståndaren har extrakort för att säkra upp en gata och får bort mortståndarens extrakort.

 

 

Lång förklaring, rekomderar spelet starkt, riktigt kul tycker jag. I alla fall om man sitter i solen och har mycket fritid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mysig stämning...

jag sitter och spelar gitarr sjukt fint medan snöret grindar poker.. mårten tittar väl på starcraft och Emil försöker gula Niklas baht rulle...

 

någon måste ju ta över min gula "no money" armband.

 

 

såhär låter det typ ->

 

----

 

 

Måste btw berätta om en sjuk grej som hände på vägen från full moon hem. Jag satt längst bak i en minibus tillsamans med en tysk tjej. Anton och Mårten satt framför mig tillsamans med hennes pojkvän, eller iaf ragg.

 

Resan från full moon till där vi bodde tog väl en 40m-1h och efter flera smirnoff ice (bildbevis) och buckets hade jag sjukt tråkigt och visade en massa korttricks till den tyska tjejen som jag btw trodde var engelsk. Vet inte ens varför... men hela resan frågade jag henne hur det var i England och att våran kompis Jay kom därifrån. I slutet, precis då vi hade kommit fram frågade jag henne igen; "you where from england right?" då blev hon lite irriterad och sa; "no I am from germany like i said many times"... jag ville levla henne så jag sa; "you are? I am jewish.. your people killed my people" och jag lekte ledsen.. då säger hon; "No wonder..." och sa något annat :lol:

 

good times

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

----

 

 

 

Resan från full moon till där vi bodde tog väl en 40m-1h och efter flera smirnoff ice (bildbevis) och buckets hade jag sjukt tråkigt och visade en massa korttricks till den tyska tjejen som jag btw trodde var engelsk. Vet inte ens varför... men hela resan frågade jag henne hur det var i England och att våran kompis Jay kom därifrån. I slutet, precis då vi hade kommit fram frågade jag henne igen; "you where from england right?" då blev hon lite irriterad och sa; "no I am from germany like i said many times"... jag ville levla henne så jag sa; "you are? I am jewish.. your people killed my people" och jag lekte ledsen.. då säger hon; "No wonder..." och sa något annat :lol:

 

good times

 

selfowned

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter inomhus hela dagarna och postar updates. Svårt o jobba på brännan då.....

 

På tal om solbränna... Här kommer ju årets levling... LoL...

 

 

Läs de sista kommentarerna.

 

http://desireenilsson.blogg.se/2009/march/pinsamt.html#comment

 

Upp till er. Är Sörens och Desirees blogg lika underhållande? Even Steven enligt mig:)

 

Vet inte vad som är sjukast, den dära videon/bloggen, eller att du faktiskt läser den och postar om det här :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som är sjukast, den dära videon/bloggen, eller att du faktiskt läser den och postar om det här :mrgreen:

 

Det sjukaste?

 

Det måste nog vara att jag, sexy, Izy och shahin precis blev vänner med henne på facebook........................................................:)

 

obs, ingen level..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...