Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Någon som har sett hur prisstrukturen ser ut? Över 56 miljoner dollar i prispotten i alla fall.... Citera
arsenalrulez Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Här kan man för övrigt se vilka som är kvar efter första dagen: http://www.pokerpages.com/tournament/result10880.htm Citera
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Bara en liten fundering. Eftersom de delat upp dag ett i tre, spelar man ner till ett fix antal spelare eller till vilken omgång man nu kom till dag 1a?? Citera
gdaily Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 I går så hade tydligen så få åkt ut när det gått sex perioder, så man förlängde spelet (på samma nivå) tills det var 650 kvar... Jag är inte helt säker att det är ett helt rättvist sätt. Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 hur mycket fick alla i startchips? 10 000 som alla tidigare år.... Citera
Pokermaniac Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Här kan man för övrigt se vilka som är kvar efter första dagen: http://www.pokerpages.com/tournament/result10880.htm Jag hittar inte Karl Möller. Dom som vunnit stora mästerskap i Sverige borde väl representera Sverige? Åkte han ut i starten? Citera
Suppe Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Här kan man för övrigt se vilka som är kvar efter första dagen: http://www.pokerpages.com/tournament/result10880.htm Jag hittar inte Karl Möller. Dom som vunnit stora mästerskap i Sverige borde väl representera Sverige? Åkte han ut i starten? Har hört att han hade strul med pass och annat men att han nu skulle vara där borta nu, dock så har det inget med turneringarna han vunnit att göra och han representerar Sverige där borta lika mycket som alla andra svenskar som är där. Citera
Dalamar Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 I går så hade tydligen så få åkt ut när det gått sex perioder, så man förlängde spelet (på samma nivå) tills det var 650 kvar... Jag är inte helt säker att det är ett helt rättvist sätt. De kommer spela lika länge idag och imorgon som de gjorde igår, så det är väl inget orättvist med det egentligen. Källa: http://mambo.pokerpages.com/mambo/index.php?option=com_simpleblog&task=view&id=173 "1,885 first day entries took 13 and a half hour s to reduce themselves to 650. So today and tomorrow, the other qualifying days, will also play 13 and a half hours to make it equal for all three days." Citera
Mr_Mitac Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Här kan man för övrigt se vilka som är kvar efter första dagen: http://www.pokerpages.com/tournament/result10880.htm Jag hittar inte Karl Möller. Dom som vunnit stora mästerskap i Sverige borde väl representera Sverige? Åkte han ut i starten? Enligt Ola så hittade han inte passet... Citera
jaqk Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Jag hittar inte Karl Möller. Dom som vunnit stora mästerskap i Sverige borde väl representera Sverige? Åkte han ut i starten? Alltså det finns ju inga landslag i poker. Även om Mattias Andersson har tre kronor-tröjan representerar han ingen annan än sig själv. Strikt sett alltså Det stod nånstans att Möller inte hittade passet. Kanske inte var så sugen då. Citera
hiLi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Någon som har sett hur prisstrukturen ser ut? Över 56 miljoner dollar i prispotten i alla fall.... helt stört egentligen... 436 268 000 kr i prizepool på EN turnering. Det lär ju vara mycket mycket mera än vad det är i sommar-OS totalt över alla sporter. Citera
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Är det bara för mej som cardplayer.com inte fungerar? Citera
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Inte direkt så att det drabbar någon fattig.... Citera
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Cardplayer funkar. bara lite överbelastat... Citera
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 ok, då får jag pröva lite senare då. Citera
hiLi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Inte direkt så att det drabbar någon fattig.... hehe ne men det lär ju vara några som blir fattiga efter dom tagit hela livsbesparingarna till buyin. Skulle dock villja se nån procent över hur många som kvallificerat sig online via olika satelliter. Citera
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Har för mig jag läste att stars skickat ca 1000 spelare. En gissning att de andra siterna inte är långt efter så möjligen 3000 totalt. Plus ett par tusen som tjänat sin egen buyin på internet men inte kvalat in via en site. Tillkommer sedan de 500-600 proffsen som var med i WSOP innan boomen startade 2003. Citera
hiLi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Återstår ca tusen stycken dåra. Undra vilka det är och hur bra dom är, skulle inte förvåna mig om det är dom som åker ur först. Citera
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Date / Time: 2005-07-08 12:11:00 Title: A Field of Ringers Log: Only the best and brightest play in the "Main Event." We've got a young lady here who won her seat online and has never before played in a live game, and Card Player also witnessed a player who needed to be instructed on what a "showdown" is and when it happens. ---- Date / Time: 2005-07-08 12:33:00 Title: Major Elimination Log: The aforementioned woman, who had won her seat online and never played in a live game before, has somehow managed to be eliminated. Bevis nog? Citera
JojjeL Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Var hittar man resultat från svenskar som spelar idag=?? Citera
hiLi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Underligt att man inte tränar live poker genom ett par turneringar innan wsop om man vunnit en plats dit. Det finns ju som sagt ett par dollar att vinna. Citera
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 http://www.swedishsantas.com/index.php?id=75&language=svenska för ett urval av svenskar som spelar idag. Citera
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Nån som vet när "Action Dan" Lirar ? Citera
Recommended Posts