Gå till innehåll

WSOP 2005: Allmänt om WSOP 2005!


Swede

Recommended Posts

Tja,

 

Tankte starta en "allt om" trad ang. WSOP i ar.

 

Gar ju av stapeln 2 juni, och jag har tankt vara med i nagra av de lagre buy in turneringarna.

 

Tankte bara fraga om det ar nagon mer harifran som tankte spela WSOP i ar, och i sa fall vilka turneringar.

 

Sjalv har jag tankt spela tva stycken

 

$1500 NL Holdem

och antingen $1500 Limit, eller $2000 NL Holdem

 

har dock ej bankrulle till main event ;-(

 

Kanske vinner tillrackligt for att kunna kopa in, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 586
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ser mycket troligt ut att jag kommer vara i Vegas under stora delar av WSOP. Vet inte riktigt om jag kommer köra några turneringar när jag är där, har hört bra saker om cashgamesen.

 

Men jag lär väl köra någon satellit som en ren lottogrej och kanske att jag köper in i någon $1500-tävling.

 

Tror min brorsa ska köra Main-event så jag kommer väl agera lite cheerleader då också.

 

Men det vore ju jäkligt kul om vi kunde bli ett gäng svennar i Vegas då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gkillah, shootout fungerar som sng's, där ett bestämt antal spelare från varje bord går vidare, antagligen en. Till exempel 10 bord med 10 spelare var som cashar 100$, ettan från varje går till finalbordet, ettan där tar platsen värd $10K. Cash är som en vanlig turenring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Är det nån som har tänkt spela några WSOP-satelliter (på nätet)? Hur många, vilken nivå, osv?

 

Det går ju en massa på 24hpoker så jag tänkte nog lira några där. Först testa Freerolls till Freeroll Grand Final och sedan kanske även någon där man köper in sig. Jag är dock oduglig på satelliter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...