Gå till innehåll

Busringningen som slutade med fängelse


lolzor

Recommended Posts

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att någon är så sjuk att han busringer och säger att någons son är död, till denna någon, är inte direkt något jag skulle misstänka.

 

Jag tycker sånna här skämt är bara helt störda. Fattar dom inte att det finns en gräns?

 

Handlar nog om väldigt dålig självkänsla och insikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att någon är så sjuk att han busringer och säger att någons son är död, till denna någon, är inte direkt något jag skulle misstänka.

 

Jag vet inte jag. Alltså jag är helt säker på att det är fishy, och jag tror de allra flesta (män) skulle känna att något är fishy direkt när de lyfter luren.

 

Sen har jag full förståelse för att de kan skita i all logik när de får "dödsbudet", det är nog mera individbaserat.

 

Hur som helst är det såklart rätt att killen fick skaka lite galler för detta. Men jag har svårt att se vilken skada han faktiskt gjort. Om något så kommer familjen att uppskatta sonen riktigt mycket, så helt negativt är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.skoghall.org.

 

En del av dom är rätt ok, men dödsbudet var ju enbart perverst.

 

Har lyssnat på en del av dem. Tycker att alla är värdelösa. Alla jag har hört bygger på att ringer och bara jävlas med någon intet ont anande människa. Ren elakhet och inte tillstymmelse till finess, uppfinningsrikedom eller humor. Värdelösa jävla snorungar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lyssnat på en del av dem. Tycker att alla är värdelösa. Alla jag har hört bygger på att ringer och bara jävlas med någon intet ont anande människa. Ren elakhet och inte tillstymmelse till finess, uppfinningsrikedom eller humor. Värdelösa jävla snorungar.

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...