Gå till innehåll

Busringningen som slutade med fängelse


lolzor

Recommended Posts

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag vågade inte lyssna längre än runt 8 sek..Jag bävade helt enkelt för mycket för mammans reaktion.. nej tack... teabaggade av gamla gubbar borde de bli.

 

+1

 

Hörde bara när han presenterade sig sen stängde jag ner. Undra hur fan den mannen mår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju säja som så att jag fick hemska flashbacks. För ett gäng år sen ringde farsan och berättade att syrran hade dött. Kan inte beskriva med ord den explosionsångest man upplevde alltså. Jag skrek rakt ut i förtvivlan på samma sätt som personen som mottog det här samtalet. Kan utan tvekan säja att det var den värsta stunden och värsta dagen i mitt liv. Känns sjukt/hemskt när man hör deras ångestskrik, rent förjävligt att någon kan göra något sånt där! Fyyyy faaaan! Det enda positiva är väl den lättnad och glädje dom ska ha känt när dom fick veta att han levde.... Men det väger inte på långa vägar upp för det onda i det här... Fy helvete säjer jag bara!! Ren misshandel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju säja som så att jag fick hemska flashbacks. För ett gäng år sen ringde farsan och berättade att syrran hade dött. Kan inte beskriva med ord den explosionsångest man upplevde alltså. Jag skrek rakt ut i förtvivlan på samma sätt som personen som mottog det här samtalet. Kan utan tvekan säja att det var den värsta stunden och värsta dagen i mitt liv. Känns sjukt/hemskt när man hör deras ångestskrik, rent förjävligt att någon kan göra något sånt där! Fyyyy faaaan! Det enda positiva är väl den lättnad och glädje dom ska ha känt när dom fick veta att han levde.... Men det väger inte på långa vägar upp för det onda i det här... Fy helvete säjer jag bara!! Ren misshandel.

 

Det måste varit tungt... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELVETE! kommer ju fan aldrig gå att släppa tjejen i bakrundens reaktion, kan ingen bara ta och dränka dessa jävla as?! mår sick illa.................

 

Orkade inte lyssna så långt in.

...svårt att hitta något ord till sånt här faktiskt.

 

 

Vet ett par som förlorade ett barn i thailland i flodvägen, fanns en svensk kille som hadde som nöjje att ringa upp anhöriga och tala om att saknade levde och berättade var han sett dom.

Ungefär lika jävla äckligt som detta !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mest störda är ju att han fortsätter trots att han hör hur ledsen familjen blir, som om han faktiskt tycker att det är skitroligt (total brist på samvete). I övre Norrland tycks de vara lite råare om jag ska vara en smula fördomsfull. Faktum är att många super skallen av sig lite för ofta och det kan ge sådana här allvarliga konsekvenser ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är av principskäl emot dödstraff. Gäller självklart här med. Tror inte direkt på vård i sådana här fall heller (möjligen någon form av empatiterapi i sådana fall).

 

Tycker detta är ett lysande exempel på när avskräckande bestraffning i form av fängelse/skadestånd/böter kan fylla en viss funktion eftersom brottslingen i sådana här fall inte har något av vikt att vinna eller tjäna på sitt brott. Vilket då gör det rätt meningslöst att genomföra även om man inte förstår vidden av sin handling.

 

edit: Skall tilläggas att jag inte "orkade" lyssna mer än lite i början och slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...