Kenan83 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Kommer du ner till Skåne och slåss med mig om jag gör det? lol jag kommer ner och låter dig slå på mig ifall du skickar en spruta till mig =) Har legat hemma sjuk i snart 6 dagar, nu förstår jag hur du kände dig när du winade på msn. Vaknar typ varannan timme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Du verkar vara sjukt disciplinerad som tränar och t.o.m. orkar skriva alla långa inlägg här. Jag är tyvärr typ nr 2 som du skrev om ovan. Jag måste tvinga mig för att det ska bli gjort. Brukar funka ett par veckor max men nu jävlar har jag gett mig fan på det här! Jag ska bli som du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2009 Haha fyfan: "Hitler is alive" http://www.thaivisa.com/forum/Adolph-Hitler-Removed-Pattaya-t307820.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Bra träningssurr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 Glöm nu inte, gott folk, att det är UFC 105 live from Manchester ikväll på TV4 Sport. Tyvärr ändrade de starttid på sin sändning från 22.00 till 22.45 och jag vet inte om de tänkt visa med fördröjning eller om de bara skippar början. Annars får man väl försöka streama från klockan 22. Det är alltså Alexander Gustafssons debut i UFC! Heja heja, jag satte precis 30 dollar på vinst för att stötta Hoppas på knock med så man överhuvudtaget får se hans match, den ingår inte i huvudsändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 Även spelat på vinst på Couture, samt att matchen går över 2.5 ronder. En liten singel på Dan Hardy och en trippel på Hardy, Couture och Ross Pearson (brittvinnaren från the ultimate fighter). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 WEeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 Hoppas ni tittar/tittade på TV4 Sport!! Satt och letade stream som en dåre men det tog skitlänge att hitta nån som gick att se på så jag satt och var riktigt jävla förbannad. Visar sig att TV4 Sport bara skjöt fram sändningen någon timme...WP Meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 Även spelat på vinst på Couture, samt att matchen går över 2.5 ronder. En liten singel på Dan Hardy och en trippel på Hardy, Couture och Ross Pearson (brittvinnaren från the ultimate fighter). *host* *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 *host* *host* Såg inte allt men grattis antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 blev ett bröst/bicepspass idag, kändes nice. nu kopplas det av med en protteshake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 grym medrigg i bettingen, congrats. sj hade jag dubbel på alex och kang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 *host* *host* tråkigt med svininfluensa, men hoppas du överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 Hade varit för mycket begärt att få plussa på poker också trots att man sitter och sliter och kämpar som ett djur. Inte speciellt smart det tyvärr men jag sitter fan helt fast vid borden ibland när jag är back. Så extremt ohälsosamt men jag vet bara inte hur jag ska kunna sluta dumma mig. Önskar verkligen att det ska få släppa lite så man kan få känna hur det känns när allt flyter på ordentligt igen. Var så extremt längesen nu Skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossa_mu Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Inte speciellt smart det tyvärr men jag sitter fan helt fast vid borden ibland när jag är back. Så extremt ohälsosamt men jag vet bara inte hur jag ska kunna sluta dumma mig. Har du testat att köra tidsbestämda pass som du håller oavsett värde? Alternativt köra den tid du har bestämt, ta sitting out och gå bort lite och ta några djupa andetag och sen bestämma en ny tid om värdet är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Har du testat att köra tidsbestämda pass som du håller oavsett värde?Alternativt köra den tid du har bestämt, ta sitting out och gå bort lite och ta några djupa andetag och sen bestämma en ny tid om värdet är bra. Har haft liknande funderingar men insett att - never gonna happen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Har du testat att köra tidsbestämda pass som du håller oavsett värde?Alternativt köra den tid du har bestämt, ta sitting out och gå bort lite och ta några djupa andetag och sen bestämma en ny tid om värdet är bra. Varför skulle man sluta om värdet är bra och du har ev+ att sitta kvar? Du får ju tilta något oerhört om värdet är jättebra och du skyfflar iväg BIs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 *host* *host* Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 Vaknade till liv 17.30 idag. Krossade alla tidigare rekord. Fattar verkligen inte vad som hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 Men FYFAN då.. tre jävla AA knäckta idag. Varav den senaste av QQ all in pre för pott på 1500 euro. Q på river. Så fort jag är tillbaka och försöker kämpa kör det igång såhär HELA jävla tiden just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 Alltså Happy_Panda måste vara den dummaste reg som någonsin suttit på ett pokerbord. Tror han varit uppe för diskussion här inne tidigare men ändå. Så fort han blir utdragen av någon fisk, även om det är en mindre pott, så börjar han tjata och tjata i chatten om att de inte får spela mer, de ska lämna bordet nu! Happy_Panda> hope you enjoyed playing, you are done doing so now Sådär börjar han och fortsätter i evigheter. Men bara till fiskarna. Hur jävla dum får man bli om man säger till fiskarna att dra?? Älskar att tilta honom (inte svårt) så jag skrev bara "nh twis" till fisken. Då kör han nästa taktik: Happy_Panda> and rev, shut up Happy_Panda> if you want other tables running Sen tar han timebank tiden ut på andra bord... Några minuter senare blir han utdragen på river av en fisk som floppade ett par, turnade hålstege och rivrade tvåparet i en pott på hela 400 på 2/4: pitnederland> sorry Happy_Panda> just shut up idiot Happy_Panda> go shoot yourself pitnederland> no thnaks Happy_Panda has invoked extra time via their time bank and now has 126 seconds to act. Revisorn666> nh pitner pitnederland> was looking for str8 pitnederland> thnaks Happy_Panda> "looking for str8" Happy_Panda> you got two TRIVIAL = EASY = NOBRAINER folds PRE Happy_Panda> on flop THE SAME Happy_Panda> on turn THE SAME Medan jag skrev detta började han timebanka på något annat bord och tjata likadant till den enda fisken där. Gah, funderar på att anmäla honom nu. Orka!!! På tal om sånt, någon som har koll på FakeCake eller liknande nick på Ongame? Misstänker chipdumpning. 3betade och synade in mot fyrbet med K2 och 92 på jättekort tid mot samma kille så jag började jaga honom, men han gjorde inte ett enda skumt spel på typ två timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 Hepp, stannar inne och nöter hela helgen och belönas obv med att återigen vara back för månaden. Det har plötsligt blivit en jävla (o)vana och det är riktigt jävla trist. Fan va trött jag är på detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Alltså Happy_Panda måste vara den dummaste reg som någonsin suttit på ett pokerbord. Tror han varit uppe för diskussion här inne tidigare men ändå. Så fort han blir utdragen av någon fisk, även om det är en mindre pott, så börjar han tjata och tjata i chatten om att de inte får spela mer, de ska lämna bordet nu! Happy_Panda> hope you enjoyed playing, you are done doing so now Sådär börjar han och fortsätter i evigheter. Men bara till fiskarna. Hur jävla dum får man bli om man säger till fiskarna att dra?? Älskar att tilta honom (inte svårt) så jag skrev bara "nh twis" till fisken. Då kör han nästa taktik: Happy_Panda> and rev, shut up Happy_Panda> if you want other tables running Sen tar han timebank tiden ut på andra bord... Några minuter senare blir han utdragen på river av en fisk som floppade ett par, turnade hålstege och rivrade tvåparet i en pott på hela 400 på 2/4: pitnederland> sorry Happy_Panda> just shut up idiot Happy_Panda> go shoot yourself pitnederland> no thnaks Happy_Panda has invoked extra time via their time bank and now has 126 seconds to act. Revisorn666> nh pitner pitnederland> was looking for str8 pitnederland> thnaks Happy_Panda> "looking for str8" Happy_Panda> you got two TRIVIAL = EASY = NOBRAINER folds PRE Happy_Panda> on flop THE SAME Happy_Panda> on turn THE SAME Medan jag skrev detta började han timebanka på något annat bord och tjata likadant till den enda fisken där. Gah, funderar på att anmäla honom nu. Orka!!! På tal om sånt, någon som har koll på FakeCake eller liknande nick på Ongame? Misstänker chipdumpning. 3betade och synade in mot fyrbet med K2 och 92 på jättekort tid mot samma kille så jag började jaga honom, men han gjorde inte ett enda skumt spel på typ två timmar sen. Vilken dåre, tycker verkligen du ska anmäla honom. Hur kan man ha så skev tankebana, han skall sitta och spela lostlucky mfl hu men kommer det fisk jagar han bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Vaknade till liv 17.30 idag. Krossade alla tidigare rekord. Fattar verkligen inte vad som hänt. WP! Jag kom i säng kl 13 och vaknade kl 19 Känns inte som att det spelar så stor roll ändå när man befinner sig i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Förlust i två småpotter och flipförlust för stacken, plus disconnectad från klienten och bort från alla köer till de fina borden. Allt på en kvart. Det är roligt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts