Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Är verkligen riktigt toktiltad denna gång. Jag skulle inte spela länge idag eftersom jag har en massa att fixa inför resan och behöver komma upp i tid. 2 timmar var precis lagom, och ännu mer lagom när jag är upp en massa. Varför kan jag inte bara stänga ner borden när jag väl sitter där? Det är fan nästan lite otäckt. Lär mig ALDRIG verkar det som. Ghhahhhhhhhhhhhhhhhhhhadf jadlifjlaidjfldajflkadjflkadjnm,nm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alberto Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Är verkligen riktigt toktiltad denna gång. Jag skulle inte spela länge idag eftersom jag har en massa att fixa inför resan och behöver komma upp i tid. 2 timmar var precis lagom, och ännu mer lagom när jag är upp en massa. Varför kan jag inte bara stänga ner borden när jag väl sitter där? Det är fan nästan lite otäckt. Lär mig ALDRIG verkar det som. Ghhahhhhhhhhhhhhhhhhhhadf jadlifjlaidjfldajflkadjflkadjnm,nm Är det bra värde och du springer bra så är det klart att du ska sitta så länge som möjligt, Om du inte har något att göra dvs. Avsluta när du känner att du börjar förlorar koncentrationen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hade för mig att du skrev om något bråk på ett gym i london men det var kanske i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Är det bra värde och du springer bra så är det klart att du ska sitta så länge som möjligt, Om du inte har något att göra dvs. Avsluta när du känner att du börjar förlorar koncentrationen bara. Det var ju precis tappa koncentrationen jag gjorde, där hela problemet ligger. Hade jag inte förlorat 3 stora potter på kort tid hade jag spelat vidare någon kvart tills jag var för trött och då stängt ner direkt. Nu spårade jag ur och spelade skitdåligt efter det. Låg plus ca 1K efter de 3 potterna och ändå satt jag och jagade "back", skulle inte sluta förrän jag vann tillbaka det där. Visste innerst inne att jag borde stängt ner men klarade inte av det. Pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hade för mig att du skrev om något bråk på ett gym i london men det var kanske i sverige Nädå, 24/7 här i Helsingborg var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 mortqrus> jävla turcäckel, gå och strula med ditt thai* Kul att folk kan bete sig. Särskilt forumfolk. Du är en patetisk liten fitta, bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 mortqrus> jävla turcäckel, gå och strula med ditt thai* Kul att folk kan bete sig. Särskilt forumfolk. Du är en patetisk liten fitta, bara så du vet. Dra åt helvete, inte nog med att du turar som ett arsle så har du även dubbelmoral. Jag försöker ha en halvrolig apporach mot dig men när du vräker ur dig sånt här till mig och samtidigt som du visar ar en horribel musikstil så får du fan ta sånt. Lugnt, ska bara gula din mamma o din syrra först Sen måste du väl räkna ut att det går som det går när du bokar thairesa på riktigt pedofilmanér och hittar dig ett fruntimmer. Jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Dra åt helvete, inte nog med att du turar som ett arsle så har du även dubbelmoral. Jag försöker ha en halvrolig apporach mot dig men när du vräker ur dig sånt här till mig och samtidigt som du visar ar en horribel musikstil så får du fan ta sånt. Sen måste du väl räkna ut att det går som det går när du bokar thairesa på riktigt pedofilmanér och hittar dig ett fruntimmer. Jävla idiot. Du får inte dig själv att direkt framstå i bättre dager just nu om det var meningen. Tror du det uppfattas som "halvrolig approach" när du säger så om min tjej som jag varit tillsammans med i 1½ år för att du förlorar ett inköp? Som sagt, du är patetisk. Edit: Antagligen rasistisk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 måste ha varit en fyjävelns badbeat på riktigt höga nivåer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Nu vet jag inte vad som är levling, halvroligt eller rena påhopp, men lugna ner er lite pojkar Mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Jag lider med dig Meta, bara att bryta ihop och komma igen. Gällande att göra personliga påhopp i offentlig pokerklient och inte be om ursäkt för dem efter stridens hetta, så anser jag nog det vara ett nytt lågvattenmärke av rang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 måste ha varit en fyjävelns badbeat på riktigt höga nivåer Hålipipa med 96s som satt på river. Hur det nu skulle vara relevant. Jag förlorade sinnessjukt mycket till MrJimmy men blandade inte in hans mamma eller syster för det (han har ingen tjej såvitt jag vet). Nu vet jag inte vad som är levling, halvroligt eller rena påhopp, men lugna ner er lite pojkar Mer Inte minsta levling för en gångs skull. För att vara seriös på ett annat plan är jag så fruktansvärt innerligt trött på att höra/läsa saker om min tjej hela jävla tiden. Hon är den finaste, mest omtänksamma och generösa person jag träffat i hela mitt liv, det inkluderar släkt och vänner, men det har ingen betydelse, för bara för att hon är FÖDD i ett annat land verkar folk tro att det är fritt fram att säga vad som helst och döma ut både henne och vårt förhållande. Det handlar inte bara om elakheter på internetforum (t.ex. kallade även fetto henne thailuder på pokertomtarna utan anledning). Det är heeela tiden något slags ifrågasättande av vårt förhållande och förutsättande att det måste handla om att hon är ute efter pengar. Vi kan väl inte älska varandra på riktigt liksom? Det har gått så långt att jag själv direkt påpekar att hon bara är född i Thailand och nu bor i USA om man träffar någon som inte vet om att man har tjej, bara för att slippa folks reaktioner. Det är verkligen sjukt hur mycket fördomar människor har. Tror jag skrivit för utlämnande här, det finns alltid folk som tar chansen att använda saker emot en. Det vet även t.ex. Rooney. Får se om jag fortsätter skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Jag lider med dig Meta, bara att bryta ihop och komma igen. Gällande att göra personliga påhopp i offentlig pokerklient och inte be om ursäkt för dem efter stridens hetta, så anser jag nog det vara ett nytt lågvattenmärke av rang. Tack så mycket herr Gago, det värmer! Jag fick faktiskt en oerhört hjärtskärande ursäkt av Jozoa i PM, skrivet efter ditt inlägg här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 klart att fördomar kan träffa olyckligt väldigt ofta, men man får vara bra blind för att inte se verklighetsförankringen i fördomarna om förhållanden mellan västerländska män och thailändska kvinnor i allmänhet. det är inte direkt en korkad generalisering och den har ingenting med ras att göra heller. sedan att det kan vara jävligt plumpt att dra ned på personnivå är en helt annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 varför bryr du dig ens? onödigt imo, alla vet väl att det är bull. gl, fortsätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 varför bryr du dig ens? onödigt imo, alla vet väl att det är bull. gl, fortsätt! Jag bryr mig för att det är jävligt tjatigt och tröttsamt. Även ens egna polare har problem att fatta ibland. Ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 irl kan jag tänka mig ta diskussionen med polarna om det nu är så att de inte förstår, verkar ju stortråkigt, on the internets däremot, här skulle jag låta bli.. för det betyder väl inget och du har väl viktigare(positiva) saker att slösa dina krafter på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 klart att fördomar kan träffa olyckligt väldigt ofta, men man får vara bra blind för att inte se verklighetsförankringen i fördomarna om förhållanden mellan västerländska män och thailändska kvinnor i allmänhet. det är inte direkt en korkad generalisering och den har ingenting med ras att göra heller. sedan att det kan vara jävligt plumpt att dra ned på personnivå är en helt annan femma. Instämmer, precis samma sak som förhållandet mellan skåne och övriga sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Instämmer, precis samma sak som förhållandet mellan skåne och övriga sverige. mjo, problemet är väl mest att vi inte får någon sex för att vi försörjer er annars är det analogt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 irl kan jag tänka mig ta diskussionen med polarna om det nu är så att de inte förstår, verkar ju stortråkigt, on the internets däremot, här skulle jag låta bli.. för det betyder väl inget och du har väl viktigare(positiva) saker att slösa dina krafter på! Jojo, du har absolut en poäng. Fast det är inte direkt så att jag spenderat jättemycket tid på det här Ville bara skriva av mig och kom på inte på många andra ställen att göra det på än här. Jag är klar. Nu handlar det om reseplanering och att undvika backmånad (var mycket positiv i förrgår men efter dagens setup-session blir det väldigt svårt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 haha okej, jag trodde diskussionerna pågått under en längre tid! har själv erfarenhet, dock inte av en liknande situation, men där jag lärde mig att det är onödigt att bry sig om idioter. aje, rundar av med ett till gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Tack så mycket herr Gago, det värmer! Jag fick faktiskt en oerhört hjärtskärande ursäkt av Jozoa i PM, skrivet efter ditt inlägg här. Ja, för jag bryr mig väldigt mycket om vad gago tycker om mig då han kan vara den mest osympatiska och drygaste människa jag träffat. Jag lugnade ner mig och insåg att jag sagt lite väl onödiga saker och nu förstår jag inte varför ska du fortsätta att dryga dig efter att jag har bett om ursäkt? Antar att du inte accepterar den och i så fall kan jag inte göra så mycket mer. För övrigt så är det rätt vidrigt att du hoppar på min mamma och min syster och sen totalt spårar ur när jag ger igen med "samma" medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 jozoa, mannen som dubblade rullen med en turrevinst. Bit tillbaka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Ja, för jag bryr mig väldigt mycket om vad gago tycker om mig då han kan vara den mest osympatiska och drygaste människa jag träffat. Jag är fullkomligt ointresserad av vad du tycker om mig. Men du bör nog tänka efter en gång till gällande det jag skrev. Det var ingen personlig förolämpning riktad mot dig, jag konstaterade bara att det var ett lågvattenmärke av rang. Nu vet jag i alla fall vad du tycker om mig, måste kännas riktigt fint att vara så öppen och frispråkig. Efter att ha läst detta så tycker jag nog ganska illa om dig med skall väl påpekas. Jag lugnade ner mig och insåg att jag sagt lite väl onödiga saker och nu förstår jag inte varför ska du fortsätta att dryga dig efter att jag har bett om ursäkt? Antar att du inte accepterar den och i så fall kan jag inte göra så mycket mer. För övrigt så är det rätt vidrigt att du hoppar på min mamma och min syster och sen totalt spårar ur när jag ger igen med "samma" medel. Meta påpekade fint och tydligt att han accepterat din ursäkt och att det var lugnt, du bör nog läsa lite tydligare innan du ger dig på och skriva massa trams. Vad gäller att "ge igen med samma medel" så tar du dig bara vatten över huvudet och är än mer patetisk. Ta dig samman, acceptera att du gjort bort dig och låt det vara. Inte mig emot om du fortsätter kasta ved på denna brasan, den är underhållande att läsa även fast jag tycker att du bara går över gränsen gång på gång. Väx upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 är böjd att hålla med jozoa i hans beskrivning av gago som en drygfitta. tror det kan vara något av en avundsjukegrej, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts