papiPope Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 vem fan har inrett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Det där är ett sjukt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Ni har hela tiden sagt att ni raggar på småtjejer.. men nu inser man hur små dom faktiskt är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 vem fan har inrett? räven... Det där är ett sjukt rum. rätt poppis temat till trots Ni har hela tiden sagt att ni raggar på småtjejer.. men nu inser man hur små dom faktiskt är man får se till att de inte drunknar bara. länka gärna till era vänner om ni vet nån som kan va intresserad! pokerspelare en bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Ni borde fixa besök ifrån dybban! Hade nog varit jävligt kul att se dybban flyttar in harmyntan edition Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Ja obv är det cp-foxen som inrett och inte vi. Säg gärna till pokerspelare om ni vet någon som letar. Ni borde fixa besök ifrån dybban! Hade nog varit jävligt kul att se dybban flyttar in harmyntan edition Dybban är självklart sugen redan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Jag är ju obv sugen. Men frågan är vad fan jag skall göra där nere, för jag suger ju på poker och känns menlöst att dra dit och jobba... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Jag är ju obv sugen. Men frågan är vad fan jag skall göra där nere, för jag suger ju på poker och känns menlöst att dra dit och jobba... Sök jobb på Cardinal så kan du ge oss gratis dricka Win-win! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Sök jobb på Cardinal så kan du ge oss gratis dricka Win-win! Haha! Ni har ju kontakterna där. Fixa jobbet åt mig så är jag 75% game! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Ni har hela tiden sagt att ni raggar på småtjejer.. men nu inser man hur små dom faktiskt är Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Crosspostar lite :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 11 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Vi ska ta guld i år HIIIF! Olympia tajm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Vi ska ta guld i år HIIIF! Olympia tajm Gött! HF Jag sviker idag och kollar den i hemmets trygga vrå. Jag måste säga att jag tycker det är riktigt svinigt att dem höjt biljettpriserna så jävla mycket. Kryss i matchen efter så har vi fyra poäng igen, det hade känts mkt tryggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Gött! HF Jag sviker idag och kollar den i hemmets trygga vrå. Jag måste säga att jag tycker det är riktigt svinigt att dem höjt biljettpriserna så jävla mycket. Kryss i matchen efter så har vi fyra poäng igen, det hade känts mkt tryggare! MDMF!! Utan Muy och Bedoya tar ni inte guldet! Speciellt med Simovic ur form! Om ni nu inte värvar någon under transferfönstrets sista dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 MDMF!! Utan Muy och Bedoya tar ni inte guldet! Speciellt med Simovic ur form! Om ni nu inte värvar någon under transferfönstrets sista dag! Jag skrev ju själv att jag inte trodde det blev guld med dem spelartappen men vi får se. Simovic har verkligen inte varit bra nog på slutet nä. Vi fick in Boateng som tydligen nästan ska vara lika sjukt snabb som Accam och Smarason som spelade bredvid Gashi senast och nog kan bli hyfsat bra iaf. Khalili verkar också bli löst så det är ju asbra men vi behöver fortfarande en spelartyp som Simovic känns det som. Jansson har gjort ett fantastiskt jobb tidigare med att hitta nya nästan lika bra spelare (eller bättre) varje gång man tror att det är "kört" så man får väl lita på scoutingen här! Nu blire bakiskebabpizza i soffan framför United på TVn, sen när den är slut flyttar jag över till datorn och kollar HIF i efterhand. Sen är WSOF-galan (MMA) nedladdad så då kollar jag den, och när den är över går jag tillbaka till viaplay och kollar avslutningen på golfen med två svenskar i tätstrid TUR att det är så mycket finfin sport för min bakisångest just nu är brutaaaal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 TUR att det är så mycket finfin sport för min bakisångest just nu är brutaaaal Var hon så ung ;-) 1-0 BLÅVITT!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Idiot man är...tydligen går det inte att spola tillbaka viaplays sändningar av allsvenskan "i dagsläget" så tji fick jag. Hade kunnat se HIF live istället och United i efterhand Verkade inte ha missat nåt så det var väl tur i oturen och misären det. Men vi måste ju för fan slå Norrköping hemma United var iaf stabila och såg mycket bättre ut nu när det gällde något igen. Titel nummer 1 för Moyes, första av många hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Hepp, så lär man inte få ut sina sista slantar från Everleaf heller. Fan va jag ska springa dåligt på exakt alla plan hela jävla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Inte ett enda metallband på varken HBG eller Malmöfestivalen? Var nåt demoband som spelade i HBG men det räknar jag inte, får vara åtminstone semikänt. Hårda tider för oss metallare alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 11 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Tror du om den här Meta? Kan ju innehålla lite hygglig musik om inget annat... http://www.imdb.com/rg/em_share/title_web/title/tt2172935 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 11 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2013 Inte ett enda metallband på varken HBG eller Malmöfestivalen? Var nåt demoband som spelade i HBG men det räknar jag inte, får vara åtminstone semikänt. Hårda tider för oss metallare alltså Var några på Landskronakarnevalen, missade dock alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evergrey Postad 12 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2013 Ny låt från Behemoth (liveversion) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2013 Ny låt från Behemoth (liveversion) Lite för dåligt ljud men längtar verkligen efter nya skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2013 Sämre väder innebär mer grind igen. Minst sagt välbehövligt Det får bli lite nya rutiner för att få upp volymen. Eftersom jag är sämst på att spela när jag är trött eller inte har full fokus, och lika kass på att kolla någon serie bredvid samtidigt som jag spelar så har det inneburit att jag gjort valet att inte spela då. Men nu har jag äntligen hittat en nivå jag kan vinna på även när jag halvsover eller tänker på vackra damer, 1/2 på SVS Så fokus = grind på 2/4 till 5/10, ingen fokus eller dålig motivation = trycka in åtminstone 2-3 timmar 1/2. Det lär även bli lite bättre mat igen vilket också behövs. Man kan väl kalla det jag kört nu för kaosdieten. Turbobantningsdagar har blandats friskt med festdagar med skräpmat och massa öl, eller bakisdagar med skräpmat, cola och godis i mängder. Så jag har iaf jämnat ut det hyfsat Inte för att jag kommer sluta festa men sommaren är alltid rätt jävlig på den fronten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2013 Ny punkt på min bucketlist: Gifta mig med Evergreys storasyrra, bitch be fiiiine! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts