Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

vem fan har inrett?

 

räven...

 

Det där är ett sjukt rum.

 

rätt poppis temat till trots

 

Ni har hela tiden sagt att ni raggar på småtjejer.. men nu inser man hur små dom faktiskt är :roll:

 

man får se till att de inte drunknar bara.

 

 

länka gärna till era vänner om ni vet nån som kan va intresserad! pokerspelare en bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött! HF :) Jag sviker idag och kollar den i hemmets trygga vrå. Jag måste säga att jag tycker det är riktigt svinigt att dem höjt biljettpriserna så jävla mycket.

 

Kryss i matchen efter så har vi fyra poäng igen, det hade känts mkt tryggare!

 

MDMF!!

 

Utan Muy och Bedoya tar ni inte guldet! Speciellt med Simovic ur form!

Om ni nu inte värvar någon under transferfönstrets sista dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MDMF!!

 

Utan Muy och Bedoya tar ni inte guldet! Speciellt med Simovic ur form!

Om ni nu inte värvar någon under transferfönstrets sista dag!

 

Jag skrev ju själv att jag inte trodde det blev guld med dem spelartappen men vi får se. Simovic har verkligen inte varit bra nog på slutet nä. Vi fick in Boateng som tydligen nästan ska vara lika sjukt snabb som Accam och Smarason som spelade bredvid Gashi senast och nog kan bli hyfsat bra iaf. Khalili verkar också bli löst så det är ju asbra men vi behöver fortfarande en spelartyp som Simovic känns det som. Jansson har gjort ett fantastiskt jobb tidigare med att hitta nya nästan lika bra spelare (eller bättre) varje gång man tror att det är "kört" så man får väl lita på scoutingen här!

 

 

 

Nu blire bakiskebabpizza i soffan framför United på TVn, sen när den är slut flyttar jag över till datorn och kollar HIF i efterhand. Sen är WSOF-galan (MMA) nedladdad så då kollar jag den, och när den är över går jag tillbaka till viaplay och kollar avslutningen på golfen med två svenskar i tätstrid :mrgreen:

 

TUR att det är så mycket finfin sport för min bakisångest just nu är brutaaaal :cry::evil::cry::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idiot man är...tydligen går det inte att spola tillbaka viaplays sändningar av allsvenskan "i dagsläget" så tji fick jag. Hade kunnat se HIF live istället och United i efterhand :roll: Verkade inte ha missat nåt så det var väl tur i oturen och misären det. Men vi måste ju för fan slå Norrköping hemma :cry:

 

United var iaf stabila och såg mycket bättre ut nu när det gällde något igen. Titel nummer 1 för Moyes, första av många hoppas jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämre väder innebär mer grind igen. Minst sagt välbehövligt :roll: Det får bli lite nya rutiner för att få upp volymen. Eftersom jag är sämst på att spela när jag är trött eller inte har full fokus, och lika kass på att kolla någon serie bredvid samtidigt som jag spelar så har det inneburit att jag gjort valet att inte spela då. Men nu har jag äntligen hittat en nivå jag kan vinna på även när jag halvsover eller tänker på vackra damer, 1/2 på SVS :mrgreen:

 

Så fokus = grind på 2/4 till 5/10, ingen fokus eller dålig motivation = trycka in åtminstone 2-3 timmar 1/2.

 

Det lär även bli lite bättre mat igen vilket också behövs. Man kan väl kalla det jag kört nu för kaosdieten. Turbobantningsdagar har blandats friskt med festdagar med skräpmat och massa öl, eller bakisdagar med skräpmat, cola och godis i mängder. Så jag har iaf jämnat ut det hyfsat :mrgreen:

 

Inte för att jag kommer sluta festa men sommaren är alltid rätt jävlig på den fronten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...